15. Fejezet

519 51 2
                                    

-Szóval egy aranyos kislány miatt tűntél el, aki odáig van érted?

-Igen.- mereszt most épp Tris bociszemeket rám. Ez valami bandaszokás? Miért van mindenkinek ekkora szempárja? De hát Tristan szemei nem is nagyok alapjáraton... Biztos valami szemnagyobbításuk volt az összeállás után. Najo ez badarság. Egy 4 éves sem gondol ilyesmire. Akkor valami kapcsoló lehet bennük: "veszély, valaki haragszik gyorsan bociszemek akcióba!"

-Megteszed, hogy most múzol egyet?- nem hiszem, hogy bármikor is kértek tőle ilyet, de hát tudjátok burokban élek, lehetek fura.

-Akkor elfelejtjük a nagy mennyiségű vízveszteséget, ami miatt volt a kis testednek?- haha, nem mondom el neki, hogy nem haragszom, mert szerintem irtó édes, amit csinált.

-Persze!- mondom neki egy hatalmas mosoly kíséretében, miközben a farzsebemből előrántom mobilom.- kezdheted!

-Mi a?! Te meg mit csinálsz?- a kis dobos szemei újra a régiek lettek, sőt kicsit kisebbek mint általában.

-Csak csináld! És nézz úgy, mint az előbb.- a banda többi tagja biztos megértette, vagy észrevette, hogy Tristan egy kis tehénnek is jó lenne és ők is kameráznak most sutyiban.

-Múúúú!- hatalmas röhögés tört ki a buszban, olyan nagy, hogy hirtelen sikolyokat hallat valaki.

-Köszönöm!- néztem a dobosra a folyamatos nevetés közepette.- igazán édes kis tehénke vagy.- kacsintottam rá.

-Tudod mit Chlo?- Bradley a fulladás közepette most a vállamat veregeti.- lehetnél a "banda boci" és vokálozhatnál a gyönyörű hangoddal.- Hmm ez aztán a megtiszteltetés!

-Srácok... egy csapat tini lány döntögeti a buszt..- és Connor még mindig itt van.- huu halljátok ezek bazi erősek! Szerintetek lenyomhatok egy body surf-öt?- tejoég... Connornak biztos van életbiztosítása, ha mindenhonnan le akar ugrani meg esni...

-Megtenném, ha az arcom nem lenne ilyen tökéletesen gyönyörű.- James a szerény megtestesítője komolyan...

-Con a dagi kis testecskédet tuti nem bírnák el!- Tristan meg a kedvességé...

-Nahjo srácok ezek a csajok kezdenek bedurvulni... Menjünk ki pár fotóra meg aláírásra és akkor talán nem döntik fel a járgányt.- és természetesen Bradley maga a zsenialitás. Az ötletre a többiek csak bólogatnak, én meg állok, mint egy rakás szerencsétlenség.-Chlo drága te maradj itt ha nem most akarsz meghalni!- kacsintás. Kacsintás már megint. A Vamps lehetne inkább "Eyes" vagy nem tudom, de soha nem láttam embert, aki ennyi mindenre használná a szemét a látáson kívül. Ha valamelyik bejelenti, hogy van képessége a telekinézishez én komolyan megkérdezem, hogy nem adja-e nekem a kis szempárját.

-Csipi élsz még?- egy kicsit többet merengtem a kelleténél.

-Persze James!- villantottam rá egy széles mosolyt.

-Na, akkor a biztonságod érdekében maradj itt a böszme kutyáddal, mindjárt jövünk!- Connor még mindig nem tudta megjegyezni, hogy a kutyának neve is van, Isabell...

Hát itt vagyok. Egyedül. Azaz egy kis nyálzsákkal, de ez nem változtat annyit a tényen. A busz leghátuljában kialakított "nappaliban" fetrengek egy nagy és rugós kanapén. A buszon ezenkívül van egy kis "konyha" meg 4 ágy és persze legelöl pár ülés meg a vezetői szék a kormánnyal meg minden kis furcsa bigyóval együtt. Meg persze mellékhelyiség is van. Bár nem tudom. Nem feltétlen lenne rá szükség. A fiúknak sokkal egyszerűbb pisilni, mint a lányoknak... Na de nem akarok ilyenekről gondolkodni, mert ez kicsit megijeszt. Ki az, akinek ilyeneken jár az agya?!

Eltelt fél óra. Nem hallok sikolyokat, se keserves zokogást. Lehet most elrabolták mind a négyet. Remek. Bár annyira nem is lenne rossz. Én, egy kutya és egy hatalmas busz, amit egy érme és gémkapocs segítségével be is indíthatok.

A fiúknak továbbra sincs semmi nyoma. Viszont most találtam egy remek elfoglaltságot. Alszom. Kihasználom ezt a kényelmes kanapét és ezt a hihetetlenül kellemes csendet.

*James szemszöge*

-Sziasztok cicááák!- szeretem a rajongókat. Teljesen odavagyok értük. -Ááááááááááááá!- a sikítást mondjuk mellőzhetnék....- tényleg itt vannak! Mondtam lányok!

-Bocsi csajok, de sietnünk kell szóval csak pár képre vagyunk alkalmasak!- Brad megőrült. Mi az, hogy pár kép?!

Lehet nagyon undorító vagyok, de a rajongók sokszor alkalmasak többre is. Például barátnőt betöltő szerepre. Az a durva, hogy miután eltelt fél óra (nem sikerült Brad ötlete, miszerint gyorsan lövünk pár képet) és a sok sikítozó csaj helyett inkább láttam volna azt az egyetlen kis hercegnőt, aki a buszban magányosan üldögél...

*Brad szemszöge*

Miután elment a sok őrjöngős csajszi (nagyon szeretem őket, de most nagyon nem volt ehhez kedvem) egy elég megdöbbentő dologgal a kezemben mentem fel a buszra, hogy felkeressem aranyos kis csaj haverom.

-Psssszt!- Connor ujját szája elé tartva fordult hirtelen hátra felénk. -Eresztesz vagy mi a bajod?- szeretem, amikor Tristan a saját "poénjain" nevet.

-Csipi alszik te ész.- el se hiszem, hogy James most nem magával van elfoglalva. Általában mindig posztolgat meg tweetel vagy éppen selfiezik. Biztos fáradt. Mint mindenki más. Már kezdtünk volna gondolkodni, hogy akkor most mi legyen, de Chlo megelőzött minket.

-Na kész is vagytok?- kérdezte azonnal miután felpattant a kanapéról. -Ne nagyon ugrálj itt drága, mert megint mehetünk a kórházba ha sokadszorra is bevered a fejed- Connor is figyelmesebb lett. Lehet új barátunk váltja ki ezt a hatást mindannyiunkból. Vagy legalábbis belőle biztos.

-Figyelj Chlo valamit mutatnom kell és ennek nem hiszem, hogy feltétlen örülni fogsz.

-Na mutasd te kis fürtös!- vágja rá kacagva. Ez a hang. Annak ellenére, hogy több számot is írtam már, ez leírhatatlan számomra. -Biztos? Nem akarom, hogy elkezdj agyalni meg aggódni...

-Bradley Simpson most azonnal mutasd meg, hogy mi van a kezedben!- na jó, ha ennyire akarja. Mondjuk jobb, hogy tőlem fogja meg tudni és nem valaki vagy valami mástól.

Míg a turné el nem választDonde viven las historias. Descúbrelo ahora