~Όσο καιρό ο Μιχάλης ήταν στο σπίτι της Κατερίνας εγώ τον φρόντιζα κατά κύριο λόγο. Όταν κοιμόταν καθόμουν και τον κοίταζα, δεν είχα ξαναδεί πιο γλυκό άντρα. Η Κατερίνα είχε γνωρίσει ένα παιδί και τις περισσότερες ώρες έλειπε. Μέναμε μόνοι στο σπίτι, ένα βράδυ λοιπόν που ήμασταν στο σαλόνι, βλέπαμε ταινία και πίναμε λίγο κρασί. Η ταινία ήταν ρομαντική, στο τέλος της με φίλησε. Τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνετε. Την επόμενη μέρα :~
- Να σου πω πρέπει να αρχίσουμε να γράφουμε λίστα για τα Χριστούγεννα. Σε ένα μήνα έχουμε Χριστούγεννα. Τι δώρα θα πάρουμε, τι θα φτιάξουμε στο τραπέζι.... Ρε Ηλέκτρα, μ ακούς ή μιλάω μόνη μου ;
- Ε; Ναι σ ακούω.
- Α κατάλαβα. Μόνη μου τα λέω μόνη μου τ ακούω. Πού ταξιδεύεις ;
- Που αλλού ; Σκέφτομαι τον Μιχάλη.
- Αλήθεια, που είναι ;
- Ένιωσε καλύτερα και πήγε να δει την αδελφή του.
- Πάλι καλά. Δεν μου λες εσύ, δεν κοιμήθηκες καλά χθες ;
- Εγώ ; Πως σου ήρθε αυτό ;
- Έχεις κομμένα μάτια. Για να σε δω καλύτερα. Τα μάτια σου, γυαλίζουν. Ηλέκτρα!
- Άντε φέρε χαρτί να γράψουμε την λίστα.
- Αλλάζεις θέμα ;
- Εγώ ; Όχι.
- Μάλιστα. Καλά θα το προσπεράσω. Πάω να φέρω χαρτί.~Τι να της έλεγα ; Δεν μίλησα. Καμιά ώρα μετά γύρισε και ο Μιχάλης. Ευτυχώς το μαχαίρι του είχε κάνει ένα ελαφρύ τραύμα κι έτσι το ξεπέρασε εύκολα. Η αλήθεια είναι πως δεν είχαμε ξεκαθαρίσει ακριβώς το αν έχουμε σχέση ή όχι. Πάντως και οι δυο μας περνάγαμε καλά.~
- Καλημερίζω τις κούκλες. Τι κάνετε ;
- Καλά Μιχάλη μου.
- Ένα λουλούδι για την Κατερίνα και ένα για την υπέροχη Ηλέκτρα μου.
- Πολλά κέφια έχεις εσύ.
- Γιατί να μην έχω Κατερίνα; Η ζωή είναι υπέροχη. Έχω την Ηλέκτρα! Η αδελφή μου πάει καλύτερα!~Η Κατερίνα κρυφό γέλασε και μου έκλεισε το μάτι. Το απόγευμα βγήκαμε έξω να γνωρίσουμε το αγόρι της Κατερίνας. Τον Γιάννη. Ήταν μάγειρας, έτσι πήγαμε στο εστιατόριο που δούλευε. Γενικά οι μέρες πια περνούσαν ήσυχα... Μέχρι στιγμής...~
Γειααααα!!!! Τελευταίο κεφάλαιο για σήμερα αύριο θα ανέβουν άλλα δύο. Καλή ανάγνωση!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ηλέκτρα
RomanceΑπό μικρή έψαχνε τον τέλειο έρωτα, όλοι την κορόιδευαν. Κι όμως τον βρήκε μέσα στο νοσοκομείο. Είναι άρρωστη, αυτός όχι. Είναι η τελευταία της ευκαιρία να ζήσει τον απόλυτο έρωτα. Θα τα καταφέρει;