22.Bölüm

502 31 9
                                    

Alev kapıya doğru baktı. Melih'in öfkeli bakışlarını görünce kendini yavaşça geri çekti. Aaron gözleriyle Alev'in baktığı yeri takip etti. Melih orda öylece durup onları izliyordu.

"Gel, gel sen de sarıl, sevgi üçgeni oluşturalım hep beaber. Zaten ihtiyacın var gibi..."son kısmı sessizce söyledi Aaron.

" Melih? Nerdeydin? Merak ettim seni çok. "Alev, koşarak Melih'in yanına gitti.
Aaron bu duruma çok bozuldu ve iç çekti." Her zamanki gibi zamanlaman mükemmel." dedi homurdanarak.

Alev devam etti; "... Mesajlarıma da cevap vermedin. Aradım, açmadın. Bişey mi oldu yoksa?"

"Nesini merak ediyosan artık..." diye kendi kendine söylenmeye devam etti Aaron. Fakat Alev onu duymuyordu;

"Melih..?"

Melih cevap vermiyordu. Nefretle Aaron'a bakmaya devam ediyordu.

"MELİH!??"

"Ne?" birden Alev'e döndü.

"Nerdeydin diyorum?"

"Nerde olabilirim?" Rafet Baba'nın yanında olduğunu kast etmişti.

"Nerden bilsin nerde olduğunu." diye araya girdi Aaron.

"Sen karışma lan gevşek!" diye çıkıştı Melih.

"Sana mı sorucam lan?"

"Yapmayın, yeter! Biz okulun dışında mı konuşsak?" dedi Melih'e. Melih cevap vermedi. Alev de kolundan tutup yavaşça onu duşarı çıkarırken Aaron bağırdı;

"GİDEMEZSİN!"

Sinirlenerek iç çekti ve Aaron'a döndü.

"Karışma!"

"Karışırım!"

"Karışamazsın!!"

"Nasıl engelliceksin peki sana karışmamı?"

"Engellememe gerek yok. Gidicem diyosam.. GİDERİM!"

"Gidersen pişman olursun. Unutma; hala bana vermen gereken bi cevap var, ve tabi koruman gereken biri!"

"Şuan Selin'i korumama gerek yok! O zaten güvende, okulda ona kimse zarar veremez. Ela ve Melisa gitti. Hem sen de yanındasın."

"N'olursa olsun bu senin işin! Hem nerden biliyosun benim hep yanında olucağımı? Ya da başına bişey gelmiceğini?"

"Onu bu kadar önemsiyosan gidip profesyonel bi koruma tut!" diyerek son sözü söyledi. Melih'in kolundan tutup okuldan çıktı ve birlikte yokuş aşağı yürüdüler.

"Ah be Alev. Hiç bi zaman yola gelmiceksin dimi?" dedi Aaron onların arkasından bakarken.

Alev ve Melih, evin yakınında bir kafeye geçip oturdular. Melih suskundu. Gözünde biraz önceki manzarayı canlanırıyordu. İçinde Aaron'a karşı oluşan nefret ateşini bastırmaya çalışıyordu. Alev'i kıskanıyor olmasının sebebini kendine açıklıyamıyordu. Neden onu bi an bile yalnız bırakamıyorum? Yoksa onu...

"Eee..? Bişey olmuş? Anlat."diyerek Melih'in düşüncelerini yarıda kesti.

Melih hızlıca aklını toparladı ve anlatmaya başladı."Baba'yla beraberdim. Artık işleri hızlandırmak istiyo. Şuana kadar Aaron'la ilgili bir şey öğrenemedi mi diye sorup duruyo."

"Aslında...Paket mevzusu hakkında hiçbişey öğrenemedim. Ama... Beni sevgilisinin koruması yaptı."

"Hmm... Neden ki? Yoksa şüpheleniyo mu senden?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Serseri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin