Okulun bahçesine girdik. İlk ders Biyolojiydi. Yeni hoca gelmişti Biyoloji için. Ben pek sevmedim açıkçası hocayı ama neyse. Dersine girmek istemedim. Bizim kızları ve Melih'i örgütleyip derse girdirttirmedim. (Melih'e de yazık kızların arasında tek kaldı ama Berk'i bulunca bi sorun kalmicak bence) bahçenin merdivenlerinde oturuyorduk.
Melih:Biliyo musun saçların uzayınca daha güzel olmuş. Eskisi de güzeldi tabi de bu daha güzel. Böyle kalsın bence.
Alev:Eyvallah.
Melih:Ama biraz tipini değiştir yaw.
Alev:Tipimi nası değiştirem olm?
Melih:Ne biliyim. Güzel kızsın ama bakmıyon kendine.
Alev:Niye bakiyim ki ne gerek var?
Melih:Uyanınca saçını bile taramıyon ki.
Alev:Sanne kardeşim?? Hem sen bana tipsiz demeye mi çalışıyosun?
Melih:Yo ben öyle demedim.
Alev:Meliiih.. Ağzına s*çarım senin.
Melih:Tamam ya kızma. Kötü bişey demedim ki zaten.
Alev:Makyaj mı yapıyım illa?
Melih:Hayır öyle bişey demedim sen yanlış anladın.
Alev:Estetik mi yaptırıyım Ela gibi? Botoks mu yaptırıyım??
Melih:Ya AAALEEVV!!!Bİ DUR HELE YA! Çok güzelsin tamam. Sakin.
Alev:Eyvallah.
Derya:Dönüp dolaşıp konuyu yine Ela'ya getirdin ya helal olsun sana.
Melih:Knk ne derdin var bu Ela'yla Aaron'la çıkıyo diye mi kızgınsın ona. Boşver zaten çok doğal yani çıkmaları.
Alev:Hayır ya Aaron'la ne ilgisi var. Kızı bi dövemedim ona ayar oluyom. Hem zaten Aaron'la çıkmıyolar artık. Başkasını bulmuş beyefendi. He buarada hazır konusu açılmışken. Ben bugün Aaron'la konuşucam değil mi?
Ece:Evet evet. Filiz de - İnşallah işi batırmazsa- Melisayla konuşcak.
Alev:İyi o zaman. Ders bitmiştir biz girek sınıfa. Aaron'la konuşcaz.
Filiz:Tamam hadi kalkın.
Sınıfa gittik ve Aaron yoktu. Bikaç ders geçti. Hala gelmemişti. Kimya dersi bitiminde bahçede toplandık.
Derya:Hala niye gelmedi ki bu?
Alev:Bilmem. İlla ki çıkar ortaya. Bugün olmazsa yarın. Ve bu arada Filiz....
Filiz:Efendim?
Alev:Melisa ya sor artık. Şimdi tam zamanı hazır Aaron da yokken.
Filiz:Tamam.
Tekrar yukarı çıktık. Sınıfta oturuyorduk. Hepimizin gözü Filizin üstündeydi. Melisa yavaşça içeri girdi. Gözlerimle Melisayı işaret ettim Filize. Yanına gitti.
Filiz:Melisa bişey sorcam.
Melisa:Üff ne var?
Filiz:Ateş neden gelmiyo okula?
Melisa:Sanane be!? Niye soruyosun?
Filiz bana baktı. Ben ellerimle devam anlamında işaret ettim.
Filiz:Şey.. Merak ettim ya? Öylesine sordum.
Melisa:Kızım bak beni delirtme sanane Ateş'ten. Noldu aşık mı oldun yoksaaa. (Alay ederek söyledi)
Arkalardan iç çekme sesleri duyuldu. Bizim kızlardan geliyordu ses. Ve bi anda "ŞAP" diye bi ses geldi. Melih'le aynı anda arkamıza baktık. Derya' nın klasik hareketiydi bu: 🤦♀️
Evet.. Gerçekten de eline yüzüne bulaştırmıştı. Şimdi de büyük bi yanlış anlaşılmanın içindeydi. Ve malesef onu kurtarabilecek tek kişi bendim. 😒
Ağır bi şekilde ayağı kalktım oflaya puflaya Melisaya yaklaştım. İkisi de bana baktı. Ben Filiz'in önüne geçtim.
Alev:Hayırdır bacım bi sıkıntı mı var?
Melisa:Var var birazdan büyük sıkıntı çıkcak ama.
Alev:Aynen aynen. Çoook büyük sıkıntı çıkıcak. Bu sefer seni elimden kim alıcak acaba? (Ciddileşmiştim ve oldukça bıkkın gözüküyodum)
Melisa:Ya sana noluyo kızım?
Alev:Ulan hayırdır amın*koyim sizin kaç tane kızınız var?
Melisa:Boş yapma çekil şurdan. Al götür şu kızı da. Benim sevgilime yavşıyo.
Alev:Yaw bi s*ktir git. Napsın bu kız senin sevgilini. Sen de Ela gibi terk edilmişsin heralde ona bozuksun da atar gider yapıyon boş boş.
Melisa:Ne alakası var ben asla terk edilmem,terk ederim. Ama zaten ayrılmadık Ateş'le. Okulda olmasa da görüşüyoruz dışarda. Bilip bilmeden karışmayın her şeye.
Bu kadar yeterdi. İstediğim cevabı almıştım zaten. Daha fazlasını öğrenemezdim. Kendi kendine söylemişti.
Tam o anda hoca girdi içeri. Yerlerimize oturduk.
Alev:Duydun mu Melih?
Melih:Evet duydum. Demek ki sadece okula gelmiyo.
Alev:Okul zamanı başka yerde başka şeyler yapıyo belki de.
Melih:Evet.. İpin ucunu yakaladık. Şimdi ipi kaybetmeden ilerlememiz lazım. Sen Aaron'la konuşunca daha da yaklaşıcaz onları bulmaya. Az kaldı az.. Üzülme.
Gülümsedim. Kolunu boynuma attı. Okul bitiminde Melih'le birlikte eve gidiyorduk yolda bi kedi gördük. Durup onu sevmaya başladık. Kediyi kucağıma aldım. Uyuklamaya başladı.
Melih:Alev..
Alev:Efendim?
Şaşkın şaşkın karşı yola bakıyordu.
Melih:Galiba Aaron'un arabasını gördüm. Bekle beni gelme.
Alev:Tamam. Dikkatli ol.
6-7 dakka geçti. Melih gelmedi bi türlü. Ben de "Ben eve geçiyorum sen de gel hemen" diye mesaj attım ve eve doğru yürüdüm.
Biri arkamdan geliyordu ayak seslerini duyabiliyordum. Arkamdaki kişi gittikçe yaklaşıyordu. Tam 1 metre kala arkamı döndüm hızlıca.
Alev:Aaron.
Aaron:Alev..
Alev:Sıkılmadın mı? (iç çektim)
Aaron:Neyden?
Alev:Beni takip etmekten!
Sustu. Oldukça tedirgindi. Etrafa bakındı ve kolumdan tuttu.
Aaron:Benimle gel. (fısıldadı)
Bişey sormadım ve peşinden gittim. Çünkü çok ciddi bi tavırla söylemişti. Beni sokağın sonuna götürdü. Kimsenin bizi görememesi için garajın arka tarafına geçtik. Yolun arka taraflarına falan iyice bi bakındı. Sonra bi paket sigara çıkardı cebinden ve bir sigara da bana verdi.
Alev:Ne var? Noldu?
Aaron:Konuşmamız gerek.
Alev:Neyi?
Aaron:Anlaşma yapıcaz seninle.
Alev:Ne anlaşması?
Aaron:Lavina hakkında.
Alev:...?