4.Bölüm

1.7K 81 5
                                    

Filiz:Çantam!! Çantamı çaldılar!

İki kız hayretle ara sokağa doğru bakıyodu. Koşarak hatta uçarak gittim yanlarına. Kızın eliyle gösterdiği yöne baktım. Bi kapkaççı elinde çantayla ara sokağa doğru koşuyodu. Kapkaççıları yakalamak mı? Hayatta affetmem. Başladım koşmaya. Fena koşarım ha. Adam beni farketti. Daha da hızlandı. Sürekli zik zak çizdiği için bi türlü ulaşamıyodum ona. Aklıma bi fikir geldi. Adamı yokuş aşağı koşturdum. Benden kaçarken nereye gittiğini fark etmedi. Onu çıkmaz sokağa doğru kovalıyordum. O sokağa saptığında gidicek yer bulamadı.

Alev:Eee.. Şimdi nereye?

Üstüne yürüyodum yavaşça. Etrafına baktı. O da benim üstüme yürüyodu. Ben durdum. Heralde vurmaya falan kalkıcaktı diye düşündüm. Ama öyle olmadı. Aklınca bana fake atmaya çalıştı. Sağa sola doğru kaydı. Tabi ben yer miyim o fake i? Asla. Tuttum yakasından, fırlattım yere. Çöktüm üstüne başladım yumruklamaya. Bağırıyodu, hem de çok fena bağrıyodu.. Yaklaşık 10 saniye sonra Aaron geldi koşarak. Beni adamın üstünden yere itti. Kendisi çöktü adamın üstüne. Başladı vurmaya. Uff adamın yüzü bir morarmıış. Anası görse bu kim der. Tanıyamaz. Kalktım ayağa. Kızgın değildim beni yere ittiği için. Silkelendim. Sonra Aaronu kolundan tutup kaldırdım. Ateş ve Lavina da geldi yanımıza. Ateş ve Aaron bana bakıp "Biz hallederiz" anlamında göz kırptı. Adamın elinden çantayı aldım. Ve Lavinayla birlikte kızların yanına gittik.

Filiz:Çok sağol ya. Telefonum falan vardı içinde yakalmasaydın gidiyolardı Valla.

Alev:Rica ederim. Kim olsa aynısını yapardı. (Mütevazi bi şekilde söyledim tabi)

Ece:(Elini uzattı.) Ben Ece bu da Filiz diğeri de Derya.

Lavina:Evet zaten tanıyoruz Derya'yı.

5'imiz sigara yaktık. İşimiz bitince okula döndük. Sınıfa girdiğimizde tenefüstü. Aaron ve Ateş bizden önce gelmişti. Aaron'un yanında bi kız oturuyodu. Oldukça güzel bi kız.

Ela diye sesleniyodu sınıftakiler ona

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ela diye sesleniyodu sınıftakiler ona. Benim yerimde oturuyodu. Yanına gittim.

Alev:Ela mı senin adın?

Ela:Evet.

Alev:Benim yerimde oturuyosun..

Ela:Benim yerim Aaron'un yanı. Hem sen kim oluyosun?

Alev:Alev ben. (Kaşlarımı çatarak söyledim.)

Ela:Şu yeni gelcek kızlardan birisin dimi?

Alev:(Başımı salladım evet anlamında)

Ela:Ee okula daha yeni gelmişsin senin sıran olduğunu nerden çıkartıyosun? Daha ilk defa gelmiş sınıfa bi de beni yerimden kaldırıyo.

Alev:Burası senin yerin miydi?

Ela:Evet. Gördüğün gibi.

Alev:Tamam baştan söyleseydin ya. Ben nerden biliyim orda senin oturduğunu hoca bana boş yere otur dedi bende oraya geçtim.

Ela:(Aaron'a döndü.)Sen niye bu kızı yanına oturtuyosun peki?

Aaron:Ya ben ne biliyim hoca bağrıyodu oturması için. Bu da geldi yapıştı bana. Biliyosun canım yoksa ben niye oturtayım bu kızı yanıma sen varken.

Sonra kızı öptü ve bana baktı duygusuz bi şekilde. Ben dönüp Ateşe baktım. Sırıtıp duruyodu. Bende gittim yan sınıftan boş sıra istedim. Kendi sınıfıma götürdüm. Lavina'nın arkasına geçtim. Şu Ela denen kız işe yaramıştı. Onun sayesinde o tiksinç varlıkla yan yana oturmicaktım. Ohh tek başıma 2 kişilik sırada oturuyodum. Keyfe bak be!

Okul bitmişti. Eve gidiyoduk. Sokakta bikaç köpek gördüm. Gülümsedim. Köpeğin biri bana göz kırptı. Evet bunu neden anlattığımı bende bilmiyorum. Herneyse sonra eve geldik. Yemek yedik. Uyuduk falan işte. Bi gün böyle geçti. Ve en güzeli deee... Yarın CUMARTESİ!!! Hafta sonları barınakta gönüllü olarak çalışıyorum. Hafta içi onları çok özlüyorum:( Pazartesi, Çarşamba ve Cuma günleri de Oto Yıkamacıda çalışıyom. Orda tanıdığım biri var yoksa hayatta almazlar beni oraya. Torpille girdim yani. Hiç bi kızın Oto Yıkamacıda çalıştığını gördünüz mü? Mümkün değil böyle bişey. Ama yakında çıkıcam bu işten. Yoruldum artık. Başka insanların laflarından da bıktım. Kurye'de işe başlicam. Motor kullanmasını biliyorum en azından. Neyse.. Gece olunca uykuya daldım. Hafta sonu barınağa gittim. Bizimkilerle hasret giderdik. Yine akşam olmuştu. Eve geldim. Bikaç ödevim vardı. Onları yaptım. Sonra kurt resimleri çizmeye başladım. Kurtları çok severim buarada. Takıntılıyım aslında. Sevmekten de öte bi duygu. Zaten ilerde veteriner olmak istiyorum. Derslerim çok da berbat değil. Neyde ya.. Ne diyoduk.. İşte yattık uyuduk yaw.

Serseri KızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin