1

659 27 3
                                    

Luni dimineața.Ora 7:00

N/t pov*

Mă trezesc când alarma începe să sune.Ma uit la ceas și văd că este ora 7:00,iar eu la ora 8:00 trebuie să fiu la lucru.Sar ca arsă din pat și merg să îmi aleg hainele.Deschid dulapul și aleg aceste haine:

După ce mă îmbrac,chem un taxi,apoi ies din cameră și cobor jos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce mă îmbrac,chem un taxi,apoi ies din cameră și cobor jos.Îmi iau geanta și ies din casă.Nu după mult timp ajunge și taxi-ul.Urc în mașină și dau adresa șoferului.Dupa un drum de cam 20 de minute am ajuns.Îi dau banii șoferului și cobor.Intru în spital și merg în biroul meu.Îmi iau halatul și ies din birou,apoi merg să consult pacienții.Eram în salonul unui pacient până când intră doctorul Kim pe ușă.

Doctor Kim:Bună dimineața.Îmi cer scuze că vă deranjez.

N/t:Bună dimineața.Nu mă deranjați.

Doctor Kim:Trebuie să operăm de urgență pacientul din salonul 2 și nu mai este nici un doctor disponibil înafară de tine.Ai putea să îl operezi?

N/t:Desigur.

Ies repede din salon și merg spre sala de operații în care se află pacientul din salonul 2.Îmi iau mănușile și tot ce îmi trebuie și încep operația.

6 ore mai târziu

N/t pov*

Operația a fost una foarte dificilă,dar totul a mers foarte bine,iar pacientul se va recupera în câteva săptămâni.Am ieșit din sala de operație și am mers în biroul meu.Îmi iau telefonul și merg la cantină.Îmi iau o cafea și ceva de mâncare și mă așez la o masă.În timp ce mâncăm vine doctorul Kim și se așează lângă mine la masă.

Doctor Kim:Te-ai descurcat foarte bine.

N/t:Mulțumesc.

Mai povestim noi ce mai povestim,apoi fiecare se întoarce la treaba lui.Nu intru bine în biroul meu că sunt din nou chemată de urgență pentru a opera pe cineva.

După încă patru ore

N/t pov*

După încă patru ore petrecute în sala de operații totul s-a terminat cu bine.Operatia a decurs bine,iar eu sunt foarte mândră de mine.Intru în biroul meu și văd că îmi sună telefonul.Îl iau și văd că mă sună mama.

Convorbire telefonică*

N/t:Alo.

Mama:Alo.Ce faci N/t?

N/t:Bine.Sunt la lucru.

Mama:Atunci nu te mai țin mult de povești.Te-am sunat să îți spun că eu cu tatăl tău vom fii plecați o lună în America pentru niște afacerii.

N/t:Bine mamă.Să aveți grijă de voi și să mă sunați când aveți timp.

Mama:Bine draga mea.Să ai grijă de tine și de sora ta.

N/t:Așa voi face.Vă iubesc.

Mama:Și noi vă iubim.Pa.

N/t:Pa.

Convorbire telefonică încheiată*

După ce termin de vorbit cu mama,mă trântesc pe canapeaua din biroul meu.Nici nu vreau sa mă gândesc la cum o să fie aceasta lună fără mama și tata.Parcă văd că Jennie o să profite și o să-l cheme pe iubitul ei și pe prieteni lui la noi.Nu mă deranjează chiar atât de tare,deoarece mai stau și eu cu ei,dar ce mă enervează cel mai tare este că mereu trebuie să strâng după ei.Lăsând asta la o parte,acum trebuie să mă concentrez asupra pacențiilor.Mă ridic de pe canapea și iau de pe birou lista cu pacienții,apoi ies din birou.Mă duc la recepție și îi dau doamnei de acolo lista cu pacienții,iar ea îmi dă să semnez niște foi.În timp ce le semnam a intrat în spital doua asistente care duceau o tragă cu o persoană rănită.Fug spre ele și le spun să ducă pacientul în salonul 15,iar eu merg după ele.Punem cu mare grijă pacientul pe pat,apoi încep să îl consult pentru a vedea ce are.Se pare ca pacientul a fost înjunghiat în abdomen.Îmi pun mănușile și încep să dezinfectez rana,apoi cu mare grijă încep să îl cos.Dupa cam 30 de minute am terminat de cusut,iar acum tot ce mai trebuie să fac este să îi bandajez rana.Dupa ce îl bandajez,mă asigur că nu mai are alte răni deschise,apoi ies din salon.Mă uit la ceas și văd că este deja ora 19:00.Mai am o ora apoi pot pleca acasă.În acest timp vreau să merg să le mai fac o vizită pacențiilor.Prima dată încep cu pacientul din salonul 2,apoi tot așa până termin.Dupa ce termin cu toți pacienții merg în birou.Îmi iau lucrurile și merg la recepție.Semnez niște foi care trebuie semnate de fiecare dată când îți termini tura,apoi plec spre casă.În seara asta am decis să merg pe jos pentru a mă relaxa puțin.Dupa cam 40 de minute am ajuns acasă.În fața casei erau doua masini negre.Cred că au venit băieți.Intru în casă și o văd pe Jennie și pe băieții pe canapea.

N/t:Hey.

Băieți:Bună N/t.

N/t:Ce faceți băieți?

Jin:Ne uităm la film.Vrei sa te uiți cu noi?

N/t:Îmi pare rău,dar sunt obosită și vreau să mă culc.

RM:Ok.Noapte bună.

N/t:Noapte bună.

Urc sus și merg în camera mea și mă trântesc în pat.Când eram aproape adormită mi-am adus aminte că trebuie să mă schimb.Mă ridic din pat și merg la baie.Fac un dus fierbinte,apoi mă schimb în pijamale.

Fac un dus fierbinte,apoi mă schimb în pijamale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din baie și mă pun în pat.Îmi iau caietul de cântece cu gândul de a termina cântecul.Încep să scriu versurile și nici nu am realizat când a trecut așa de repede timpul,dar măcar am terminat cântecul.Mă uit la ceas și văd că este ora 22:17.Mă ridic din pat și îmi pun caietul într-un loc în care să nu-l găsească nimeni.Îmi pun ceasul să sune și mă pun în pat.Mai stau puțin pe telefon,apoi mă culc.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum