Ziua următoare.Ora 7:00.
N/t pov*
Mă trezesc și văd că încă sunt în camera lui Minho.Mă uit la RM și văd că încă doarme,la fel și Minho.Mă ridic încet din pat și îmi iau telefonul de pe noptieră.Nu pot rezista și le fac o poză.Ies din cameră și merg în camera mea.Îmi aleg hainele,apoi merg la baie.Fac un duș,apoi mă îmbrac.
Ies din baie și îmi iau aparatul foto,apoi cobor jos.Merg în bucătărie și îl văd pe Jin gătind.Îi fac niște poze,apoi merg în sufragerie unde îi văd pe Jungkook,Tae și Jimin jucând-se jocuri video.Le fac și lor niște poze,apoi merg să-l ajut pe Jin.După ce terminăm de gătit Jin pune mâncarea pe masă,iar eu merg să-i trezesc pe restul băieților.Prima dată merg în sufragerie și le spun să meargă la masă,apoi urc sus.Îl trezesc pe J-hope,apoi merg la Suga.Norocul meu că sunt fată și nu mi-a făcut Suga nimic că l-am trezit.Intru în camera lui Minho și văd că încă dorm.Merg lângă RM și îl sărut scurt pe buze.Acesta își deschide încet ochii și se uită la mine,apoi spune:
RM:Neața.
N/t:Neața.Du-te și schimbăte până îl trezesc eu pe Minho,apoi ne vedem jos la micul dejun.
RM:Bine.*spune și se ridică din pat*.
Mă mai sărută o dată pe buze,apoi iasă din cameră.Mă pun în pat lângă Minho și îi sărut pe frunte,apoi spun:
N/t:Minho trezește-te.
Minho:Încă 5 minute.
N/t:Bine.
Mă ridic din pat și merg să-i aleg hainele.După ce găsesc hainele potrivite pentru vremea de afară mă întorc din nou la el.
N/t:Au trecut cele 5 minute.Hai trezesțe-te.
Minho:Bine,mă trezesc.
Acesta se ridică în ședere și se freacă la ochișorii.Este așa de cute.
N/t:Hai să mergem să ne spălăm pe față și pe dințișori.
Îl iau în brațe și merg la baie.După ce Minho se spală pe mâini și pe dințișori,ne întoarcem în cameră.Îl îmbrac,apoi îl iau de mânuță și coborâm jos.Mergem în bucătărie,iar Minho sare în brațele lui RM.Le fac câteva poze,apoi începem toți să mâncăm.La un moment dat intră Hwasa în bucătărie și se pune la masă.Mă uit la Minho și văd că este puțin speriat.După ce terminăm de mâncat mergem în grădina din spate pentru a le face băieților niște poze la pișcină.După ce le fac o grămadă de poze băieților,aceștia intră în casă cu Minho,iar eu rămân să-i fac niște poze și lui Hwasa.După ce îi fac pozele,acesta vine lângă mine pentru a le vedea.Dintr-o dată simt două mâini ce mă împing în pișcină.Eu cum nu știu să înot mă panichez și încep să strig după ajutor.
N/t:Ajutor.Băieți ajutați-mă.
RM pov*
După ce N/t ne face o grămadă de poze eu cu băieți și Minho intră în casă.N/t rămână să-i fac niște poze și lui Hwasa.Stăteam frumos pe canapea până când auzim pe cineva strigând după ajutor.Îmi dau seama că N/t strigă,așa că mă ridic repede de pe canapea și ies din casă băieți venind și ei în spatele meu.Ajung în grădina din spate și o văd pe Hwasa lângă pișcină,dar nu o văd pe N/t.Mă uit mai bine și o văd în pișcină,zbătându-se să iasă la suprafață.Dintr-o dată văd că nu mai mișcă și se lasă încet la fund.Nu mai stau pe gânduri și sar în pișcină.Înot până la ea și o iau în brațe.Ies din pișcină și o întind pe iarbă.Văd că nu mai respiră așa că încep să-i fac respiratie gură la gură,dar fără efect.O întorc pe o parte și încep să-i dau cu podul palmei pe spate.Dintr-o dată începe să scuipe apă și să tușească necontrolat.O strâng în brațe,iar acesta începe să plângă.Sunt sigur că este foarte speriată.O iau în brațe și intru în casă.O pun pe canapea și mă duc să aduc o pătură și niște prosoape.Mă întorc în sufragerie și mă pun pe canapea lângă ea.
N/t pov*
RM mă acoperă cu o pătură,iar Minho vine și se pune lângă mine,apoi mă ia în brațe.
Minho:Ești bine?
N/t:Sunt bine gândăcel.*spun și-l sărut pe frunte*.
Dintr-o dată vine Jimin lângă mine și îmi dă aparatul foto.Îl iau în mână,iar din el începe să curgă apă.Încep să plâng.
N/t:Aparatul meu.Doar tu ești de vină!*spun și mă duc în fața lui Hwasa.*
Hwasa:De ce dai vina pe mine?Tu ai alunecat singură în pișcină.
N/t:Ba nu.Am simțit două mâini care m-au împins în pișcină și doar noi două eram acolo.
Hwasa:RM cum o poți lăsa să vorbească așa cu mine?
RM:Ne vom uita pe camere și dacă văd că tu ai împins-o pe N/t în pișcină divorțăm.
Mergem să ne uităm pe camere și se vede foarte clar că Hwasa ma împins în pișcină.
Hwasa:Nu poți divorța doar din cauza că am împins-o în pișcină.
RM:Ba da.De când ne-am căsătorit și te-ai mutat aici ne-ai făcut doar rău mie și băieților.
Hwasa:Îi cumpăr eu alt aparat.
N/t:În acel aparat erau pozele care trebuia să le trimit în seara asta celor de la FILA.Acum ce fac?Din cauza ta am pierdut toate pozele.
Hwasa:Nu-i chiar așa de grav.
N/t:Tu ai înnebunit?Dacă în seara asta nu trimit pozele,cei ce la FILA îi pot da în judecată pe băieți.Tu nu te gândești cât rău le-ai făcut băieților?Doar din cauza ta am pierdut pozele pentru cei de la FILA și am pierdut și pozele pentru noul proiect.
Hwasa:Nu aveam de unde să știu că în acel aparat ai tu toate pozele.
N/t:Trebuia să te gândești înainte.Acum vă rog să mă scuzați,eu merg să încerc să recuperez pozele.
Urc sus și intru în camera mea.Scot cardul din aparat și îl șterg cu un șervețel,apoi fac repede un duș și mă îmbrac așa:
Ies din baie și mă pun în pat.Iau laptopul și introduc cardul în el.
Două ore mai târziu.
N/t pov*
După două ore în sfârșit am reușit să recuperez toate pozele.Îmi pun toate pozele pe un stick,apoi cobor jos să le dau vestea băieților.
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanfictionBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...