10

268 16 0
                                    

O săptămână mai târziu.

N/t pov*

A trecut o săptămână de când eu și RM avem o relație secretă.Băieți știu de noi,la fel și Jennie.Astăzi am fost chemată mai devreme la companie,deoarece managerul vrea să îmi spună ceva.Mă ridic din pat și merg la baie.Fac un duș,apoi mă îmbrac așa:

Ies din baie și îmi iau geanta,apoi cobor jos

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din baie și îmi iau geanta,apoi cobor jos.Merg în bucătărie și le spun alor mei că plec la companie.

N/t:Neața.

Mama și tata:Neața.

Mama:Hai sa mănânci.

N/t:Nu mănânc.Trebuie să merg la companie.

Mama:Bine.Ai grija.

N/t:Voi avea.Pa.

Mama și tata:Pa.

Ies din casă și mă urc în mașină,apoi plec spre BigHit.După vreo 15 minute am ajuns.Cobor din mașină și intru.Merg în sala unde le fac poze băieților și văd că și ei sunt aici.

N/t:Neața.

Băieți:Neața.

RM vine la mine și mă sărută scurt,dar tandru pe buze.

RM:Nu trebuia să vii peste o oră?

N/t:Ba da,dar ma sunat aseară managerul și mi-a spus să vin mai repede,deoarece trebuie să-mi spună ceva.Da' voi ce faceți aici?

Jin:Și nouă ne-o zis managerul că vrea să ne spună ceva.

Vreau să spun ceva,dar fix atunci a intrat managerul în sală.

Managerul:Bună dimineața.

N/t și băieți:Bună dimineața.

Managerul:V-am chemat aici deoarece vreau să vă spun ceva.

Jin:Vă ascultăm.

Managerul:Băieți voi săptămâna asta și săptamâna următoarea aveți liber.Așa că vreau ca N/t să stea cu voi și să vă facă poze tot timpul.Am început un proiect nou și am nevoie de poze cu voi din timpul liber.

RM:Ok.

Managerul:Astăzi aveți liber.N/t te poți duce să-ți faci bagajele.Ne vedem peste două săptămâni.La revedere.

N/t și băieți:La revedere.

Managerul pleacă,iar eu îmi iau aparatul foto,apoi plec împreună cu băieți.Mă urc la volan și plec spre casă.RM a zis că vine el după mine.Ajung acasă și urc sus.Intru în camera mea și încep să-mi pun într-un geamantan tot ce am nevoie.Când termin îi trimit un mesaj lui RM.

Convorbire prin mesaje*

N/t:Sunt gata.Poți veni după mine?

RM:Ajung în 10 minute.

N/t:Ok.Pa.

RM:Pa.

Convorbire prin mesaje încheiată*

După ce termin de vorbit cu RM îi trimit un mesaj mamei în care îi explic de ce trebuie să stau două săptămâni la băieți,apoi cobor jos.Îmi iau geamantanul și ies din casă.Imediat în fața casei oprește o mașină neagră.Era RM.Acesta coboară din mașină și vine la mine.Îmi ia geamantanul și îl pune în portbagaj.Ne urcăm în mașină și plecăm spre casa lor.După un drum de vreo 20 de minute ajungem.Ne dăm jos din mașină,iar RM îmi ia bagajul.Intrăm în casă și rămân stână de piatră când o văd pe Hwasa pe canapea în sufragerie.RM văzându-mi reacția se apropie de mine și spune:

RM:Scuze.Am uitat să îți spun că ea stă cu noi.

N/t:Nu-i nimic.

RM:Am venit.

Hwasa:Ea ce caută aici?

RM:N/t va sta cu noi timp de două săptămâni.

Hwasa:De ce?Ea nu are casă?

RM:Hwasa nu fi rea.Avem de lucrat la un proiect nou și avem nevoie de poze din timpul liber așa că managerul a spus să stea la noi.

Hwasa:Bine.Bine.

Minho:Tatiiii.

Spune și sare în brațele lui RM.

Minho:Mi-a fost dor de tine,tati.

RM:Și mie de tine,puișor.

Jungkook:N/t hai să-ți arăt camera în care vei sta.

N/t:Ok.

Jungkook vine și îmi ia geamantanul,apoi mă conduce la noua mea cameră.

Jungkook:Nu trebuie să fi tristă.Eu cu băieți vom face tot posibilul ca tu și RM să stați împreună.

N/t:Nu este nevoie să faceți asta.

Jungkook:Ba da.Tu ești ca o soră pentru noi.*spune și mă ia în brațe.*

N/t:Și eu vă consider frații mei.*spun când ne despărțim din îmbrățișare*.

Jungkook:Te las să despachetezi.

N/t:Ok.

Jungkook pleacă,iar eu încep să-mi despachetez lucrurile.

Două ore mai târziu.

N/t pov*

Tocmai ce am terminat de despachetat.Ies din cameră și cobor jos.Merg în sufragerie și îi văd pe băieți uitându-se la un film.Mă pun pe canapea lângă RM și mă uit și eu la film.Dintr-o dată coboară Minho scările plângând.Vine la noi,iar RM îl ia în brațe.

RM:De ce plângi puișor?

Minho:Mami a zghierat la mine când am rugat-o să-mi facă de mâncare.*spune și începe să plângă mai tare*.

N/t:Minho te uiți puțin la mine te rog.

Acesta se uită la mine,iar eu îi șterg lacrimile.

N/t:Îți plac clătitele?

Minho:Da,sunt preferatele mele.

N/t:Atunci vrei să facem clătite împreună?

Minho:Da.*spune și începe să zâmbească.*

Îl iau în brațe și merg în bucătărie.Pregatesc ingredientele și începem să facem clătite.Iau puțină făină în mână și îl murdăresc pe nasuc pe Minho.Acesta ia un pumn de făină și mă murdăreste.Și uite așa a început o bătaie cu făină.

RM pov*

Stăteam pe canapea cu băieți și povesteam.Din bucătărie se auzeau doar râsete,așa că merg să văd ce fac.Intru în bucătărie și văd că N/t și Minho se băteau cu făină.Îmi place să-l văd pe Minho zâmbind și râzând.Eram prins în gândurile mele și nici nu am realizat când N/t ma văzut.

N/t pov*

Mă distrăm în bucătărie cu Minho și dintr-o dată îl văd pe RM în tocul uși privindu-ne.Îi fac semn lui Minho să ia punga de făină în mână.Îl iau în brațe și mă apropii de RM.Când ajungem lângă el,Minho îi toarnă punga de făină în cap.Începem să râdem.Când îl văd pe RM că se apropie de noi cu o față serioasă încep să mă dau în spate până când ajung la perete.Acesta ia o pungă de făină și începe să dea în noi cu făină.Când bătaia cu făină ia sfârșit ne apucăm serios de gătit.Cât timp face RM un duș,eu cu Minho facem clătite.Când terminăm de gătit în bucătărie intră Hwasa.

Hwasa:Ce se petrece aici?Și de ce este Minho plin de făină?*urlă acesta la noi*

Minho începe să plângă și se ascunde în spatele meu.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum