29

160 11 0
                                    

Peste două zile.Ora 13:00

N/t pov*

De când a aflat RM că sunt însărcinată a devenit foarte grijuliu.Stă cu ochii pe mine 24/24 și nu am voie să merg nicăieri fără el.

Acum ne aflăm în mașină și mai avem două ore până ajungem.Abia aștept să ajung acasă și să mă trântesc pe canapea.Am amorțit pe scaunul asta de atâtea ore.Încep să mă foiesc încercând să găsesc o poziție mai confortabilă.

RM:Ce ai pățit iubire?Ești bine?Vrei să opresc mașina?

N/t:Sunt bine,doar că am amorțit.

RM:Mai avem puțin și ajungem

Acesta se uită la mine pentru câteva secunde,apoi își pune mâna pe burtica mea și o mângâi,iar eu îmi pun mâna peste a lui.Pun capul pe geam și simt cum pleoapele îmi devin din ce în ce mai grele și în cele din urmă am adormit.

Două ore mai târziu

RM pov*

Opresc mașina în fața casei și mai văd o mașină neagră.Și cu siguranță nu erau băieți,deoarece ei sunt în spatele nostru.În fine.Îmi dau centura jos și mă uit la N/t.Arată ca un îngerași când doarme.Îi feresc firele de par de pe față și o sărut pe frunte.Mă îndepărtez încet de ea și văd că își deschide încet ochii.

RM:Am ajuns.

N/t:Ok.

Ne dăm jos din mașină,iar N/t îl trezește pe Minho.

N/t pov*

Mă dau jos din mașină și-l trezesc pe Minho.Între timp au venit băieți și fetele,iar acum vrem să intrăm în casă,dar în fața uși stăteau două persoane.Erau părinții mei biologici.Îl iau pe RM de mână și mă dau un pas în spate.Aceștia când mă văd,încep să vină spre mine.

N/t:Nu vă apropiați.*spun și-l trag pe Minho în spatele meu*

N/t:Ce căutați aici?

M/B(mama biologică):Am venit să te vedem.

N/t:Eu nu vreau să vă văd.

Mă întorc cu fața spre Jennie și spun:

N/t:Jennie ia-l pe Minho și du-te cu el acasă la mama și tata.Băieți mergeți și voi cu ea,vă rog.

Jennie:Bine.Hai Minho.

Minho:Nu vreau.Eu vreau să stau cu mami.

Mă las pe vine lângă Minho și spun:

N/t:Te rog ascultă-mă puișor.Voi veni după tine mai târziu.

Minho:Bine mami.

N/t:S-o asculți pe buni și să fi cuminte.

Îl strâng în brațe și-l sărut pe frunte.

Fetele și băieți pleacă,iar eu mă întorc spre părinții mei biologici.RM mă ia de mână și-mi șoptește:

RM:Iubire,ce se întâmplă aici?Și cine sunt ăștia?

N/t:Nu știu ce caută aici,dar ei sunt părinții mei biologici.

Mă uit la persoanele din fața mea și spun:

N/t:Ce vreți?

T/B(tatăl biologic):Am venit să vorbim.

N/t:Noi nu avem ce vorbi.

M/B:Te rog ascultă-ne.

N/t:Nu vreau să aud nimic de la voi.Nu vreau să vă mai văd.Plecați acum.

T/B:Nu plecăm până nu ne lași să-ți explicăm ce s-a întâmplat când te-ai născut tu și sora ta.

N/t:N-o pomeni pe sora mea și nu este nimic de explicat.Voi ne-ați abandonat.Din cauza voastră sora mea nu mai este.Sunteți niște monștri.Nu vreau să vă mai văd în viața mea.*spun,iar lacrimile au început să curgă pe obrajii*

RM:Vă rog să plecați.O să-i faceți mai mult rău.

Părinții mei biologici pleacă,iar RM mă ia în brațe.

RM:Gata nu mai plânge.Hai să intrăm în casă.

Acesta mă ia în brațe și intrăm în casă.Mă pune pe canapea și-mi aduce un pahar cu apă.Mă sărută pe frunte,apoi merge să aducă bagajele în casă.Când termină,se pune lângă mine pe canapea și spune:

RM:Mergem după Minho?

N/t:Da.

Ne ridicăm de pe canapea și ieșim din casă.Ne urcăm în mașină,apoi plecăm spre casa părinților mei.Nu după mult timp ajungem.Coborâm din mașină și batem la ușă.Nu trec nici 5 secunde că ușa este deschisă de către mama mea.

N/t:Bună mamă.

Mama:Bună draga mea.Hai intrați în casă.

Intrăm și mergem în sufragerie,de unde se aud râsete.

Mama:Uite cine a venit.

Toți își întorc privirea spre noi,iar Minho vine repede la noi.

Minho:Mami.Tati.

RM se lasă la nivelul lui Minho și-l ia în brațe.

N/t:Mamă,tată,vreau să vă spun ceva.

Tata:Ce este scumpo?

N/t:Hai să mergem în bucătărie.

Mergem în bucătărie și ne punem la masă.

Mama:Ce vrei să ne spui?

N/t:Sunt două lucruri despre care trebuie să știți.

Mama:Mă speri scumpo.Ce s-a întâmplat?

N/t:Părinții mei biologici s-au întors și m-am întâlnit cu ei.

Tata:Ce?Unde?

N/t:Când am ajuns acasă,ei ne așteptau în fața casei.Acesta este un lucru pe care trebuia să-l știți.

Mama:Și celălalt?

N/t:Sunt însărcinată.

Tata:Serios?

N/t:Da.

Mama:Sunt așa de fericită.Mă bucur pentru tine.

N/t:Mersi mama.

Fac o îmbrățișare de grup cu mama și tata,apoi ne întoarce la restu.

Seara.Ora 21:30

N/t pov*

Această seară a fost minunată.După ce părinții mei au aflat că sunt însărcinată,au insistat să luăm toți cina împreună.După ce am mâncat am plecat acasă,deoarece lui Minho îi era somn.Când am ajuns l-am schimbat în pijamale și l-am pus în pat.Îl sărut pe frunte și ies din cameră.Merg în camera mea și a lui RM și-mi iau pijamalele,apoi merg la baie.Fac un duș fierbinte și mă schimb în pijamale.

Fac un duș fierbinte și mă schimb în pijamale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ies din baie și mă pun în pat lângă RM.Îmi pun capul pe pieptul lui și-l strâng în brațe.Acesta mă sărută scurt pe buze,apoi pe frunte.

RM:Noapte bună iubire.

N/t:Noapte bună.

Îmi așez mai bine capul pe pieptul lui și adorm imediat.Era așa de bine în brațele lui.Nu aș vrea să-mi mai dea drumul.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum