11

260 15 1
                                    

Minho începe să plângă și se ascunde în spatele meu.

N/t:Nu mai urla.Nu vezi că l-ai speriat pe Minho?

Hwasa:Tu să taci din gură.

Hwasa se apropie de mine și începe să-l tragă pe Minho de mână.

Hwasa:Minho vino acum cu mine!*urlă ea din nou*.

Minho începe să plângă tot mai tare.

N/t:Oprește-te.

Băieții când aud urletele din bucătărie vine repede.

RM:Ce se întâmplă aici?

N/t:Hwasa a urlat la Minho,iar acesta s-a speriat.A început să plângă și s-a ascuns în spatele meu,iar acum Hwasa tot încearcă să-l ia cu forța de aici.

RM:Hwasa lasă-l în pace pe Minho.Nu îți permit să urli la el.

Hwasa:Dar sunt mama lui.

N/t:O mamă nu se comportă așa cu fiul ei.

Hwasa:Tu să taci din gură.Cine ți-a dat voie să vorbești!?

RM:Hwasa termină și vino în cameră să vorbim!*spune pe un ton mai ridicat*

Hwasa:Dar

RM:Nici un dar.N/t ai grijă tu de Minho.

N/t:Bine.

RM și Hwasa părăsesc bucătăria,iar eu îl iau în brațe pe Minho încercând să-l liniștesc.Acesta mă strânge în brațe și continuă să plângă.

N/t:Gata Minho.Nu mai plânge.

Când se oprește din plâns,pun clătitele pe o farfurie și îi dau să mănânce.După ce termină de mâncat îl iau în brațe și ies din bucătărie.Merg în sufragerie și îi văd pe băieți pe canapea,înafară de RM.

N/t:Unde este RM?

Tae:Sus cu Hwasa.

N/t:Ok.Eu merg să-i fac baie lui Minho.

Jin:Bine.

Urc sus si merg în camera lui Minho.Merg în baie și dau drumul la apă,pentru a se umple cada.Între timp eu îi aleg niște pijamale lui Minho.Când cada este plină cu apă îl dezbrac pe Minho și îl bag în cadă.În timp ce îl spălăm încercăm să-i distrag atenția cu diferite chestii,doar pentru a nu-i auzi pe RM și Hwasa cum se ceartă.După ce îl spăl,îl îmbrac cu pijamalele,apoi îi usc părul.Coborâm jos și mergem în sufragerie.Spre surprinderea mea RM era acolo.

Minho:Tatiii.*spune și sare în brațele lui*

RM:Cei puișor?

Minho:Tati,poate sta mătușa N/t cu noi pentru totdeauna?

RM:Asta trebuie s-o întrebi pe ea.

Minho se dă jos din brațele lui RM și vine la mine.Mă las la nivelul lui,iar acesta spune:

Minho:Mătușa N/t poți sta cu noi pentru totdeauna?

N/t:Desigur gândăcel.

Acesta sare în brațele mele,iar eu mai am puțin și cad pe jos.Acesta își pune capul în scobitura gâtului meu și mă strânge în brațe.Mă pun pe canapea lângă RM și începem să povestim.După cam 30 de minute văd că Minho a adormit în brațele mele.Mă ridic de pe canapea și spun:

N/t:Merg să-l pun în pat.

RM:Ok.

Urc sus și merg în camera lui.Îl pun ușor pe pat și îl acopăr cu plapuma.Îl sărut pe frunte și ies din cameră.Merg în cameră mea și îmi aleg niște haine apoi merg la baie.Fac un duș,apoi mă îmbrac așa:

Cobor jos și merg în bucătărie pentru a curăța dezastrul făcut

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos și merg în bucătărie pentru a curăța dezastrul făcut.În timp ce făceam curățenie,simt două mâini pe talia mea.Era RM.Acesta își pune capul pe umărul meu și începe să mă sărute pe gât.

N/t:RM.

RM:Ce?

N/t:Nu este momentul și nici locul potrivit pentru așa ceva.

RM:Bine.

Acesta mă întoarce cu fața la el și mă sărută apăsat pe buze.Mă ridică pe blatul din bucătărie și adâncește sărutul.Din cauza lipsei de aer suntem nevoiți să rupea sărutul.Ne lipim frunțile și stăm așa până când ne reglăm respirația,apoi începem un nou sărut.Ne sărutăm minute bune,dar din păcate trebuie să ne oprim,deoarece ne poate prinde Hwasa.RM iasă din bucătărie,iar eu continui să fac curățenie.

O oră mai târziu.

N/t pov*

Acum am terminat de făcut curățenie și merg în sufragerie.Mă pun pe canapea lângă RM și începem să ne uităm la un film.Dintr-o dată se aude un țipăt,apoi imediat se aude cineva plângând.Îmi dau seama că plânge Minho așa că o iau la fugă pe scări,iar RM în spatele meu.Intru în cameră și o văd pe Hwasa încercând să-l îmbrace pe Minho,dar acesta nu vroia.Hwasa se enervează și ridică palma la Minho vrând să-l lovească,dar mă duc și îi prind mâna,apoi o împing departe de Minho.

N/t:Cum îndrăznești să ridici mâna la el.Ieși afară.

Hwasa:Cum îndrăznești să-mi spui mie ce să fac?Cine te crezi?*vine la mine și îmi dă o palmă peste față*

RM:Hwasa iesi afară acum.Nu repet de două ori!*spune pe un ton mai ridicat.*

Hwasa pleacă,iar eu îl iau pe Minho în brațe.RM vine și el lângă mine.

RM:Te doare?

N/t:Nu doare așa de tare.

Îl pun pe Minho în pat și spun:

N/t:Vrei să-ți citesc o poveste?

Minho:Da.

Merg și iau o carte din raftul de cărți,apoi mă pun lângă el.

Minho:Tati hai și tu aici.

RM se pune și el lângă Minho,iar eu încep să citesc.După cam 30 de minute mă uit la Minho și văd că a adormit,la fel și RM.Închid cartea și o pun pe noptieră.Îl acopăr pe Minho,apoi mă ridic din pat și iau o pătură.Îl acopăr și pe RM.Îl sărut pe frunte pe Minho și vreau să ies din cameră,dar o voce mă oprește.Era Minho.

Minho:Mătusa N/t nu pleca.Dormi cu mine.Te rog.

Mă duc și mă pun în pat lângă el.Minho mă ia în brațe și îmi dă un pupic pe obraz.Acesta adoarme imediat așa că mă culc și eu.

Hwasa pov*

Nu o mai suport pe N/t.Se bagă unde nu-i fierbe oala,dar voi avea eu grijă de ea.Ies din cameră și merg la ea în cameră.Intru și văd că nu este.Ies și merg în camera lui Minho.Intru și îl văd pe Minho dormind între N/t și RM.Până aici ți-a fost N/t.Ies din cameră și mă întorc în camera mea.Mă pun în pat și încep să mă gândesc la un plan pentru a scăpa de N/t.Trebuie să scap de ea cât mai repede.Nu mai vreau s-o văd în preajma lui Minho și a lui RM.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum