Doctor Wang:N/t este bine.A leșinat din cauza sarcinii.Are nevoie de multă odihnă.Acum că bebelușul crește o să-i fie tot mai greu.Dacă se simte din nou rău să mă sunați.
RM:Așa voi face.Mulțumesc.
Îl conduc pe doctorul Wang,apoi urc repede sus.Intru în cameră și-o văd pe N/t încercând să se ridice în ședere.Mă duc la ea și o ajut,apoi mă așez pe pat lângă ea.
RM:Te simți bine,iubire?
N/t:Sunt puțin amețită,dar sunt bine.
RM:Mai speriat foarte tare!Noroc că nu este nimic grav.
N/t:Iubire mi-e foame.
RM:Tu stai aici.Mă duc să-ți aduc ceva de mâncare.
N/t:Nu.Vreau să cobor jos.
RM:Dar
N/t:Te rog.Mă simt bine.
RM:Bine.
O ajut să se ridice din pat,apoi coborâm jos.Băieți erau în sufragerie și când ne-au văzut au venit repede la noi.
Jungkook:Noona,ești bine?
N/t:Da,nu vă faceți griji.
Jin:Cum să nu ne facem griji?Faci parte din familia noastră.
Mă uit la băieți,apoi mă duc la ei și îi iau în brațe.După ce ne despărțim din îmbrățișarea de grup,mergem în bucătărie,iar Jin începe să pregătească cina.Cum stăteam la masă îmi amintesc că nu l-am văzut pe Minho.
N/t:Unde este Minho?
RM:Este la părinții mei.
N/t:Ok.
După ce terminăm de mâncat,o ajut pe N/t să se ridice de la masă și mergem în sufragerie.Ne așezăm pe canapea,pornind televizorul și uitându-ne la un film de comedie.N/t stătea liniștită în brațele mele,capul ei se odihnea pe pieptul meu și încet încet a adormit.Mă ridic de pe canapea și spun:
RM:Noapte bună băieți.
Băieți:Noapte bună.
Urc sus și intru în camera noastră.O așez cu grijă pe N/t în pat și iau niște pijamale.O îmbrac ușor,apoi o acopăr cu plapuma.Mă schimb și eu în pijamale și mă pun în pat lângă ea și o trag la pieptul meu.O sărut pe frunte,apoi adorm și eu.
Ziua următoare.Ora 10:30.
N/t pov*
Mă trezesc și văd că RM nu este lângă mine în pat.Mă ridic încet și-mi aleg niște haine,apoi merg la baie.Fac un duș fierbinte,apoi mă schimb.
Ies din baie și cobor jos.Merg în sufragerie și îi văd pe băieți,dar RM nu era.N/t:Neața.
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanfictionBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...