35

148 8 2
                                    

O săptămână mai târziu.

N/t pov*

În sfârșit mi-a trecut răceala și pot să-l văd pe Minho.Îmi este foarte dor de el.Abia aștept să-l strâng în brațe și să-l pupăcesc.

Este ora 13:24,iar în 20 de minute mergem să-l luăm pe Minho de la părinții lui RM.Așa că fac repede un duș și mă îmbrac așa:

Așa că fac repede un duș și mă îmbrac așa:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(Ignorați cana)

Cobor jos și mă așez pe canapea,așteptându-l pe RM.După vreo 5 minute a venit și el.Mă ajută să mă ridic de pe canapea,apoi ieșim din casă.Ne urcăm în mașină și plecăm spre casa părinților lui RM.Drumul a durat aproximativ 15 minute,dar în sfârșit am ajuns.Coborâm din mașină și intrăm în curte.Batem la ușă,iar în mai puțin de 10 secunde ușa este deschisă de către mama lui RM.

RM:Bună mamă.

Doamna Kim:Bună dragi mei.Hai intrați în casă.

Am intrat în casă și am mers în sufragerie.Acolo era domnul Kim și Minho.

Doamna Kim:Uite cine a venit.

Aceștia se întorc spre noi,iar Minho vine repede la mine.Mă las pe vine și-l iau în brațe.

Minho:Mi-a fost foarte dor de tine mami.

N/t:Și mie mi-a fost dor de tine,puișor.

Minho:Și de surioara mea mi-a fost dor.*spune și-mi sărută burtica*

N/t:Se pare că și ei ia fost dor de tine.*spun când simt că dă din piciorușe.*

Minho:Mami de ce se mișcă burtica ta?

N/t:Surioara ta dă din piciorușe.

Minho:Serios?

N/t:Da,puișor.

Minho se îndepărtează puțin de mine,apoi își pune mâna pe burtica mea simțind cum surioara lui dă din piciorușe.

Minho:Te doare mami?

N/t:Nu puișor.

Acesta mă ia din nou în brațe și-și pune capul în scobitura gâtului meu.Îi mângâi spatele și-l sărut pe frunte.Mai stăm așa câteva minute,apoi mă ridic și mă așez pe canapea.Minho se pune lângă mine și mă ia în brațe.Îmi era așa dor de Minho încât am și uitat de RM și de părinții lui.RM se pune lângă mine,iar părinții lui se pune pe fotoliul din fața noastră.

Doamna Kim:Cum te simți draga mea?

N/T:Sunt bine.Mulțumesc că ați avut grijă de Minho.

Domnul Kim:Nu trebuie să ne mulțumești.

Doamna Kim:Fiule,putem vorbi puțin.

RM:Desigur.

Doamna Kim și RM merg în bucătărie,iar eu rămân cu Minho și domnul Kim.

RM pov*

Merg în bucătărie cu mama și ne așezăm la masă.

RM:Despre ce vrei să vorbim?

Mama:Despre Minho.

RM:Ce este cu el?Este grav?

Mama:Nu,doar că în această săptămână ma surprins faptul că mereu întreba de N/t.Când mă vedea că vorbesc la telefon,venea și mă întreba dacă vorbesc cu ea,iar seara plângea că vrea să doarmă cu N/t.El niciodată nu a fost așa legat de Hwasa.Niciodată nu a vrut să vorbească cu ea și mereu plângea când venea să-l ia de la noi.Mereu am crezut că îi place să stea la noi și din cauza asta plânge,dar după cele întâmplate am realizat că el nu vroia să plece din cauza că îi era frică de Hwasa.În această săptămână am realizat cât de mult o iubește Minho pe N/t.Mă bucur că și N/t îl iubește la fel de mult și-l consideră fiul ei.În ziua când N/t a luat răceala de la Minho,primul lucru pe care ma rugat să-l fac a fost să-l verific pe Minho.Nu a mâncat și nu a dormit până nu a știut ce face Minho,dacă este bine și dacă mai are febră.

RM:Și pe mine ma întrebat același lucru când s-a trezit.În fiecare zi mă întreba de el.A vrut să vină mai repede după el,dar nu am lăsat-o până nu m-am asigurat că ia trecut răceala.În fiecare seară îmi spunea că îi este dor de Minho,că vrea să-l strângă în brațe și să-l pupăcească.

Mama:Fiule,să ai grijă de N/t.Foarte rar găsești o așa femeie.

RM:Știu mamă.O iubesc foarte mult și nu vreau să pățească ceva.Nici ea,nici Minho.Acum hai să ne întoarcem în sufragerie.

Ne ridicăm de la masă și mergem în sufragerie.Mă uit la Minho și văd că a adormit,iar N/t mai are și ea puțin și adoarme.

RM:Iubire hai să mergem acasă.Minho a adormit deja și tu mai ai puțin și adormi.

N/t:Bine.

Îi iau încet pe Minho în brațe,apoi ne luăm la revedere de la părinții mei și plecăm.Ne urcăm în mașină și plecăm spre casă.Când ajungem,îl duc pe Minho în camera lui și-l pun în pat.Îl acopăr cu plapuma și-l sărut pe frunte.Ies din camera lui și merg în camera mea și a lui N/t.Intru și văd că N/t este deja în pat.Mă pun lângă ea și o iau în brațe.O sărut scurt pe buze,apoi adormim.

Seara.Ora 23:20.

N/t pov*

Ziua a trecut destul de repede.Nu am făcut mare lucru.Ne-am jucat cu Minho,ne-am uitat la filme cu băieți.După ce am mâncat,m-am schimbat în pijamale și am coborât jos.Am mers în sufragerie pentru al lua pe Minho.

N/t:Puișor hai la culcare.

Minho:Acum mami.

Urcăm sus și intrăm în camera lui.

Minho:Mami?

N/t:Da gândăcel.

Minho:Pot dormi cu tine și tati?

N/t:Desigur.

Minho:Yeeeyyy.*spune și începe să sară ca un iepurași prin cameră.*

N/t:Hai să te schimb în pijamale.

Îl îmbrac pe Minho în pijamale,apoi mergem în camera mea și a lui RM.Când intrăm acesta ieșea de la baie.Ne punem toți în pat,iar RM trage plapuma peste toți.

Minho:Noapte bună mami.Noapte bună tati.

N/t:Noapte bună gândăcel.

RM:Noapte bună puișor.

Îl sărut pe Minho pe frunte,iar pe RM îl sărut scurt pe buze.Acesta ne ia pe amândoi în brațe,apoi adormim.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum