5 ani mai târziu
N/t pov*
Au trecut 5 ani de când am părăsit Coreea.Imediat după ce m-am mutat am vorbit cu Jennie și ne-am împăcat.După ce m-am mutat în România am devenit fotograf.Azi am fost sunată de managerul unei trupe din Coreea și ma întrebat dacă vreau să fiu fotograful acelei trupe.Normal că am acceptat,iar acum mă aflu în aeroport pentru a lua primul avion spre Coreea.După ce am urcat in avion,m-am așezat la locul meu și mi-am scos telefonul pentru ai anunța pe părinți mei că mă întorc.
Convorbire prin mesaje*
N/t:Ce faci mami?
Mama:Bine.Acum am ajuns acasă de la serviciu.
N/t:Mami trebuie să îți spun ceva important.
Mama:Ce este draga mea?
N/t:Mă întorc în Coreea.
Mama:Serios?Când vii?
N/t:Ajung în 10 ore.Să nu îi spui lui Jennie.Vreau să-i fac o surpriză.
Mama:Bine.Abia aștept să te văd.
N/t:Și eu mamă.Îmi este dor de voi.
Mama:Și nouă de tine.Te las să te odihnești.
N/t:Bine mama.Te iubesc.
Mama:Și eu te iubesc.
Convorbire prin mesaje încheiată*
După ce vorbesc cu mama îmi pun căștile în urechi și mă culc.
10 ore mai târziu
N/t pov*
Tocmai ce am coborât din avion.Îmi iau bagajele și ies din aeroport.Opresc un taxi și îi dau adresa șoferului.După un drum de 20 de minute am ajuns.Îi dau banii șoferului și cobor.Îmi iau bagajele și bat la ușă.După nici 2 secunde ușă se deschide și o văd pe mama.Îi sar în brațe și încep să plâng.Imediat în spatele ei apare și tata.Rup îmbrățișare cu mama și sar în brațele tatei.După minute bine mă dau jos din brațele tatei și mă întorc cu fața la mama,care plângea în spatele meu.
N/t:Nu mai plânge.
Mama:Mi-a fost dor de tine scumpa mea.*spune și îmi șterge lacrimile*
N/t:Și mie mi-a fost dor voi.*spun și îi șterg lacrimile.
Îmi iau bagajele și mergem în sufragerie.Acolo era Jennie și colegele ei de trupă.Ea era cu spatele la mine și nu ma văzut.
Mama:Jennie uite cine a venit.
Jennie se întoarce cu fața la mine și când mă vede începe să plângă și îmi sare în brațe.Eu îmi pierd echilibrul și cad pe jos,dar asta nu ne-a oprit din a ne ține strâns în brațe una pe cealaltă.După minute bune de stat pe jos ne ridicăm,dar tot nu ne dezlipim una de alta.
Jennie:Ce dor mi-a fost de tine.
N/t:Și mie mi-a fost dor de tine.
Mă îndepărtez puțin de Jennie și îi șterg lacrimile.
N/t:Nu mai plânge.
Jenni:Hai să ți-le prezint pe colegele mele de trupă.
Ne punem pe canapea,iar Jennie spune:
Jennie:Fetelor ea este N/t,sora mea mai mare.N/t ele sunt Lisa,Rose și Jisoo.
N/t:Încântată de cunoștință.
Fetele:La fel.
Lisa:Jennie noi vom pleca.Te lăsăm să stai cu sora ta.
Jennie le conduce pe fete,iar eu îmi iau bagajele și le duc în camera mea,apoi încep să despachetez.După ce termin de pus fiecare lucru la locul lui cobor jos și merg în bucătărie.
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanfictionBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...