Trei luni mai târziu.
N/t pov*
Sunt deja în a noua lună de sarcină și pot naște în orice moment.Abia aștept să-mi țin prințesa în brațe.
Acum stau pe canapea,iar capul meu se odihnește pe pieptul lui RM.Stăm de vreo oră pe canapea și ne uităm la o comedie.Dintr-o dată începe să mă doară foarte tare burta și simt ceva lichid.Cred că mi s-a rupt apa.Stai ce?!
N/t:Iubire,mi s-a rupt apa.
RM:Ceee?
N/t:Iubire nasc.Du-mă mai repede la spital.
RM pov*
O iau repede pe N/t în brațe și o duc la mașină.O așez cu grijă pe scaunul pasagerului,apoi mă pun repede la volan și pornesc cu cea mai mare viteză spre spital.În mai puțin de 5 minute am ajuns.Cobor repede din mașină și o iau pe N/t în brațe.Intru în spital și îl caut repede pe doctorul Wang.Într-un final îl găsesc,iar acesta mă îndrumă spre sala de nașteri.O așez cu grijă pe N/t pe un pat,apoi o sărut pe frunte.Asistentele mă scot din sală.Mă așez pe un scaun și îmi scot telefonul pentru ai anunța pe părinții mei și a lui N/t.După ce vorbesc cu ei îl sun pe Jin.
Convorbire telefonică*
Jin:Alo?
RM:Alo.Jin,unde sunteți?
Jin:În parc.De ce?
RM:Mergeți și luați-l pe Minho de la grădiniță,apoi veniți la spital cu el.
Jin:De ce să venim la spital?
RM:N/t naște.
Jin:Serios?
RM:Da.Acum grăbiți-vă și veniți la spital
Jin:Acum mergem după Minho și venim.
RM:Ok.Pa.
Jin:Pa.
Convorbire telefonică încheiată*
Îmi pun telefonul în buzunar și încep să mă plimb pe hol.O auzeam pe N/t cum urla de durere și îmi venea să înnebunesc din cauza că eu nu pot fi lângă ea.După vreo 10 minute au apărut părinții noștri alături de Jennie.
Jennie:Unde este N/t?
RM:Este încă în sala de nașterii.
Nu trec nici 5 minute că apar și băieți cu Minho.Acesta când mă vede,o i-a la fugă spre mine.Mă las pe vine și-l iau în brațe.
Minho:Tati,ce a pățit mami?
N/t:Mami este bine.
Dintr-o dată urletele lui N/t se opresc și începe să se aude doar plânsul bebelușul.Când realizez ce se întâmplă încep să plâng.
Minho:De ce plângi tati?
RM:A apărut pe lume surioara ta.
Minho când aude ce spun începe și el să plângă.Îl iau în brațe și-l sărut pe frunte.Dintr-o dată ușile sălii în care este N/t se deschid.Mă ridic repede și merg la doctorul Wang.
RM:Cum este N/t?Este bine?Bebelușul este bine?
Doctor Wang:Domnule Kim nu vă faceți griji.Atât N/t cât și bebelușul sunt bine.O s-o mutăm în alt salon,apoi o puteți vede.
Eram așa entuziasmat încât am și uitat de cei care se află în jurul meu.Mă duc la părinții mei și îi iau în brațe,apoi merg la părinții lui N/t,iar la final îi las pe băieți.Îi iau strâns în brațe pe fiecare.Mă duc la Jennie și o iau în brațe.După ce termin cu îmbrățișările,îl iau în brațe pe Minho și intru în salonul în care a fost mutată N/t.Intru și o văd pe aceasta stând în pat în ședere,iar în brațele ei doarmea mica noastră prințesă.
RM:Iubire?
N/t:Namjoon,vreau să ți-o prezint pe fica noastră.Mi-So.
RM:Este așa de frumoasă.Pot să o iau în brațe?
N/t:Desigur.
O iau pe Mi-So în brațe și simt cum inima mi-o i-a la galop când aceasta îmi strânge degetul în mânuța ei mică.
N/t pov*
După ce io dau pe Mi-So lui RM,îl văd pe Minho lângă ușă.
N/t:Hai la mine puișor.
Acesta se apropie încet pe mine,apoi se pune în pat.Îl iau în brațe și-l sărut pe frunte.O iau din nou pe Mi-So în brațe și spun:
N/t:Minho,ea este surioara ta.
Minho:Este așa de drăguță și de micuță.*spune și începe să plângă.*
N/t:Nu plânge puișor.
După ce Minho se oprește din plâns,RM îl ia în brațe și iasă din salon.Nu trec nici 10 secunde că deja ușa salonului este deschisă.Mă uit și îi văd pe părinții mei și a lui RM.
Trei ore mai târziu.
N/t pov*
Tocmai ce au plecat părinții mei și a lui RM,alături de Minho.Băieți au fost nevoiți să plece mai repede,dar RM a rămas cu mine.
RM:Cum te simți iubire?
N/t:Sunt puțin obosită,dar sunt bine.
RM:Întinde-te și odihnește-te.
N/t:Dar nu vreau să dorm.Vreau să stau cu tine.
RM:Iubire ascultă-mă.Eu voi fi aici.Nu plec nicăieri.Acum închide ochii și culcă-te.
N/t:Dorm doar dacă mă ți în brațe.
RM:Bine iubire.
Mă așez mai bine în pat și îi fac loc lui RM lângă mine.Acesta se pune în pat și mă ia în brațe.Îmi pun capul pe pieptul lui și-l strâng în brațe.RM mă sărută pe frunte,apoi adorm.
Trei zile mai târziu.
N/t pov*
După trei zile de stat în spital în sfârșit pot plec acasă.Cât timp RM a mers să semneze fișele de externare,eu am îmbrăcat-o pe Mi-So.După vreo 5 minute a venit și RM.Acesta a luat scoica în care se afla Mi-So,apoi am ieșit din salon.După ce am ieșit din spital,am urcat în mașină și am plecat spre casă.Eu am stat pe bancheta din spate cu Mi-So,iar RM la volan.După un drum de 10 minute am ajuns.RM a luat-o pe Mi-So în brațe,apoi am intrat în casă.Mergem în sufragerie și îi vedem pe băieți pe canapea,iar Minho se juca cu Jennie.
N/t:Am venit.
Minho:Mamiiiii.*spune și vine repede la mine*
Mă las pe vine și-l iau în brațe și doar atunci a observat-o pe Mi-So în brațele lui RM.
Minho:Mami,pot să mă joc cu surioara mea?
N/t:Acum ea doarme,dar când se va trezi te vei juca cu ea.Bine?
Minho:Bine mami.
Îl las pe Minho jos și urc sus cu RM,apoi intrăm în camera mea și a lui RM.Până ne vom muta la noua noastră casă,Mi-So va dormi în cameră cu mine și RM.După ce am pus-o în pătuț pe Mi-So m-am trântit direct în pat.
RM:Tu odihnește-te puțin.Eu cobor până la băieți.
N/t:Ok.
RM iasă din cameră,iar eu închid ochii și adorm.
O oră mai târziu.
N/t pov*
Mă trezesc când o aud pe Mi-So plângând.Mă ridic repede din pat și o iau în brațe.Îi dau de mâncare,iar aceasta se oprește din plâns.Dintr-o dată ușa camerei se deschide,iar în cameră intră RM și Minho.RM o ia în brațe pe Mi-So,iar eu îl iau în brațe pe Minho
RM:Te iubesc.
N/t:Și eu te iubesc.
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanficBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...