3 zile mai târziu
N/t pov*
Tocmai ce am plecat de la spital pentru a merge acasă să mă schimb.Ajung acasă și intru repede în casă.Urc sus si intru în camera mea.Îmi aleg hainele și merg la baie.După un duș de 10 minute,mă îmbrac și ies din baie.
Îmi iau geanta și ies din casă.Opresc un taxi și îi dau adresa șoferului.După 15 minute am ajuns.Îi dau banii șoferului și cobor.Intru în spital și merg la băieți.Intru în salon și văd că s-au trezit.
N/t:Neața.
Băieți:Neața.
N/t:Mă duc să vă aduc de mâncare.
Jungkook:Bine.
Ies din salon și merg la cantină.Le iau mâncarea băieților,apoi mă întorc în salon.Le dau mâncarea și vreau să mă pun pe scaun,dar intră o asistentă în salon.
Asistenta:Doctor N/t veniți repede.
Mă ridic de pe scaun și ies din salon alături de asistentă.Ieșim pe holul spitalului și o întreb pe asistentă:
N/t:Ce s-a întâmplat?
Asistenta:Doamna din salonul 20 a fost bătută de soțul ei,iar acum nu mai vrea să iasă din baie.
N/t:Mă duc după ea.
Nu mai stau pe gânduri și o iau la fugă se baie.Intru și o văd pe jos plângând.Mă apropii de ea,dar se sperie când mă vede și începe să se de-a în spate crezând că-i voi face rău,dar nu astea sunt intențiile.Eu vreau să o ajut.Mă las pe vine lângă ea și spun:
N/t:Nu trebuie să-ți fie frică de mine.Vreau să te ajut.
Întind mâna pentru a o ajuta să se ridice,iar ea îmi acceptă ajutorul și îmi întinde mâna.O ajut să se ridice,apoi ieșim din baie.Mergem spre salonul ei și am realizat că mi-am uitat telefonul în salon.Stau puțin pe gânduri apoi îmi aduc aminte că trecem pe lângă salonul băieților pentru a putea ajunge la salonul 20.Când ajungem în fața salonului băieților,mă uit la doamna de lângă mine și spun:
N/t:Vin imediat.
Intru în salon și merg la birou.Îmi iau telefonul și ies repede.Ies pe holul spitalului și nu o mai văd pe doamna din salonul 20.Mă uit în dreapta și văd că soțul ei o agresează din nou.Merg repede la ei și îl împing repede pe acel domn de lângă ea.
N/t:Cine te crezi să o lovești?
???:Sunt soțul ei.Așa că pot face ce vreau cu ea.
N/t:Ba nu,nu poți.Ea nu este cârpa ta că să poți face ce vrei cu ea.Gândește-te că și ea are un suflet la fel ca tine.Crezi că pe ea nu o doare când dai în ea?
???:Taci dracu din gură și dispari din fața mea până nu vei regreta.
N/t:Nu mă dau.Nu îți permit să mai dai în ea.
În acel moment bărbatul din fața mea începe să mă împingă în spate,dar nu o să mă dau bătută.Inainte ca acel bărbat să îmi de un pun,o aud pe doamna din salonul 20 zbierând.
Doamna:Las-oooo!
RM pov*
Stăteam în salon și povesteam cu băieți.Dintr-o dată începe să se audă multă gălăgie pe hol.Ne ridicăm toți din pat și ieșim pe hol.Ne uităm în direcția de unde se aude gălăgia și văd un om mai în vârstă care o împinge pe N/.Vreau să merg la ei,dar Jin mă oprește și îmi spune să stau cuminte și că o să intervenim doar atunci când este nevoie.Mă uitam la femeia din spatele lui N/t și o văd scoțând din buzunar o furculiță.
Femeia:Las-ooo!
O văd îndreptându-se spre cei doi vrând să îl lovească pe acel bărbat,dar se împiedică și o lovește pe N/t.Mă uit speriat la ea și văd că are mâna pusă la gât.N/t își îndepărtează mâna de la gât și vede că îi curge mult sânge.Nu mai stau pe gânduri și o iau la fugă spre ea.Când ajung lângă ea aceasta leșină în brațele mele.O iau repede în brațe și o duc în salonul nostru.O pun ușor pe pat,iar Jin îl cheamă repede pe doctorul Wang.Acesta vine repede și începe să-i dezinfecteze rana,apoi mai face ceva pe acolo,iar apoi o bandajează.
Doctor Wang:Nu este nimic grav.Iși va reveni în câteva ore.
RM:Bine.Mulțumin.
Doctorul Wang pleacă,iar fiecare se pune pe patul lui,doar eu mă pun pe scaunul de la biroul din salon,deoarece am pus-o pe N/t în patul meu.
Două ore mai târziu
RM pov*
Au trecut două ore și N/t tot nu s-a trezit.De ce nu se trezește?Vreau să se trezească mai repede.Vreau să îi adun vocea.Vreau să îi văd acei ochii de care m-am îndrăgostit.Sunt scos din gândurile mele de Jimin care începe să vorbească.
Jimin:N/t ești bine?
Mă uit la N/t și văd că s-a trezit.Mă ridic repede de pe scaun și merg la ea.
RM:Ești bine?
N/t:Da,dar ce s-a întâmplat?
Tae:Ai fost lovită de o femeie.
N/t:Unde este?
RM:Cine?
N/t:Doamna care ma lovit.
Jin:A fost luată de poliție alături de bărbatul care te agresa.
N/t:Acea femei nu are nici-o vină.Ea a vrut doar să mă ajute.Trebuie să o ajut.Nu poate face închisoare,dacă ea este nevinovată.
Jungkook:Nu te stresa.Oricum o să vină poliția și o să-ți ia declarație.Și pe baza a ce spui tu se va decide ce se întâmplă cu cei doi.
N/t:Ok.
Nu după mult intră doi polițiști în salon și îi iau declarație lui N/t.
N/t pov*
Poliția îmi ia declarație,apoi pleacă.Vreau să mă ridic din pat,dar RM mă oprește.
RM:Ce crezi că faci?
N/t:Trebuie să merg să verific pacienții.
RM:Dar ești rănită.
N/t:Nu este o rană gravă.Sunt pacienții răniți mult mai grav decât mine.
RM vrea să mai spună ceva,dar eu mă ridic din pat și îmi iau telefonul de pe birou,apoi ies din salon.După ce verific toți pacienții,merg la cantină și iau de mâncare pentru mine și pentru băieți.Îmi iau și o cafea,apoi mă întorc în salon.Le dau mâncarea băieților și mă pun și eu la birou începând să mănânc.Restul zilei a fost una liniștită.Nu am mai avut de făcut operații și am avut timp să îmi termin prezenta.Când seara a venit,am mâncat cu băieți și am povestit până a venit timpul ca aceștia să se culce.După ce ei au adormit,am iesit din salon și am mai verificat încă o dată pacienții,apoi m-am întors în salon.Mă pun pe scaun și pornesc laptopul,apoi încep să mă uit la filme.
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanfictionBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...