16

252 14 1
                                    

Două săptămâni mai târziu.

Author pov*

Au trecut două săptămâni de când te afli în comă.RM nu a plecat de lângă tine o secundă.Plânge în continu,nu mănâncă,nu doarme.Minho a venit în fiecare zi la tine,povestindu-ți ce a făcut la grădiniță.Mereu îți spune că te iubește,că îi este dor de tine,că vrea să te trezești ca să te poată strânge în brațe.Și băieți veneau zilnic la tine,la fel și părinți tăi și Jennie.Hwasa a fost arestată și condamnată la 10 ani de închisoare.Managerul a fost înțelegător și nu la obligat pe RM să părăsească spitalul.Creatorul proiectului cu poze cu băieți din timpul liber a înțeles situația în care sunt băieți și nu ia dat în judecată din cauza că nu a primit pozele la timp și a amânat proiectul până te vei trezi tu și te vei recupera complet.

RM pov*

Au trecut două săptămâni de când N/t este în comă.Nu am plecat de lângă ea o secundă și nici nu voi pleca.Poate să dureze și 100 de ani că eu tot nu plec de lângă ea.Vreau să se trezească ca să o pot strânge în brațe,să o pot săruta.O iau de mână și spun:

RM:Haide iubire deschide ochii ca să te pot strânge în brațe.La toți ne este dor de tine.Minho plânge în fiecare zi.Te rog trezește-te!

Dintr-o dată simt cum N/t mă strânge de mână.Mă uit la ea și văd că își deschide încet ochii și se uită la mine.Când mă vede începe să plângă,la fel și eu.Îmi pun mâna pe obrazul ei și îi șterg lacrimile.Nu pot să-mi iau ochii de pe ea.La un moment dat o văd cum se chinuie să-și țină ochii deschiși.

RM:Iubire nu închide ochii.Mă duc să chem un doctor.

Mă ridic de pe scaun și ies din salon.Încep să caut un doctor și când îl văd nu mai stau pe gânduri și o iau la fugă spre ei.Îi spun ce s-a întâmplat,iar acesta fuge repede în salonul în care se află N/t.Cât timp doctorul o consultă pe N/t eu o să-i sun pe băieți.Îmi scot telefonul din buzunar și-l apelez pe Jimin.

Convorbire telefonică*

Jimin:Alo.

RM:Alo.Jimin ia-l pe Minho și veniți repede la spital.N/t s-a trezit.Anunț-o tu pe Jennie.Și aduceți niște haine pentru N/t.

Jimin:Bine.Ajungem în 10 minute.Pa.

RM:Pa.

Convorbire telefonică încheiată*

Imediat după ce am terminat de vorbit cu Jimin a ieșit doctorul din salonul lui N/t.

RM:Cum se simte iubita mea?

Doctor:Acum că s-a trezit este înafara oricărui pericol.Mai târziu o să vină o asistentă și o să-i facă niște analize.Dacă analizele iasă bine mâine o putem externa.Pacienta are nevoie de multă odihnă,nu are voie să facă efort și cel mai indicat ar fi să stea o perioadă la pat.Pacienta va dormi foarte mult.Nu trebuie să vă speriați.Este normal să doarmă mult.

RM:Am înțeles.Pot să o văd?

Doctor:Desigur.

Nu mai stau pe gânduri și intru în salon.O văd pe N/t stând în ședere rezemată de peretele alb.Mă duc la ea și o iau strâns în brațe,acesta îmi răspunde la îmbrățișare și mă strânge în brațe.

RM:Ce dor mi-a fost de tine.Nu ști ce tare m-am speriat?!Am crezut că o să te pierd,că nu o să te mai văd,că nu o să te mai pot săruta,că nu o să te mai strâng în brațe.*spun plângând*

N/t:Nu mai plânge.Sunt aici.

Mă îndepărtez puțin de N/t și o trag într-un sărut plin de dor.Ne despărțim din sărut când ușa salonului este deschisă.Mă uit și-l văd pe Minho.

N/t pov*

Ușa salonului se deschide,iar eu cu RM ne despărțim din sărut.Mă uit și-l văd pe Minho.Acesta pășește cu teamă în salon și vine cu pași mici spre mine.

N/t:Hai la mine puișor.*spun și îmi deschid larg brațele.*

Minho sare în brațele mele și începe să plângă.

Minho:Mi-a fost dor de tine mami.

N/t:Și mie mi-a fost dor de tine gândăcel.*spun și-l sărut pe frunte*

Minho:O să te întorci acasă?

N/t:Desigur puișor.

Minho:Și o să dormi cu mine?

N/t:Normal.

Minho:Te iubesc mami.

N/t:Și eu te iubesc.

Ușa salonului se deschide din nou,iar pe ușă intră mama,tata și Jennie.RM îi ia pe Minho în brațe și iasă din salon.

O oră mai târziu

N/t pov*

Acum au plecat părinții mei și Jennie acasă.În salon intră RM cu Minho în brațe,iar în spatele lui intră restul băieților.

Jungkook:Te simți bine noona?

N/t:Sunt bine băieți.

Minho sare din brațele lui RM și se pune în pat lângă mine strângăndu-mă în brațe.

N/t:Băieți,cu Hwasa ce s-a întâmplat?A fost prinsă?

Suga:Da,a fost arestată și condamnată la 10 ani de închisoare.

RM:Hai să nu mai vorbim despre ea.

Vorbeam cu băieți despre poze și dintr-o dată intră în salon o asistentă.

Asistenta:Vă rog să părăsiți salonul pentru câteva minute.

Minho:Eu nu plec de lângă mami.*spune și mă strânge în brațe*

Îl îndepărtez puțin de mine și îmi pun mâinile pe obrajii lui.

N/t:Puișor o să dureze câteva minute și o să vii din nou.Bine?

Minho:Bine.

RM îi ia pe Minho și iasă toți din salon.Asistenta în colectează sânge,apoi îmi pune câteva întrebări despre cum mă simt.

Asistenta:Mâine dimineață ve-ți afla rezultatele analizelor.

N/t:Bine.Mulțumesc.

Asistenta iasă din salon,iar în următoarea secundă Minho intră în salon.

N/t:Hai la mine gândăcel.

Minho se pune în pat,apoi mă strânge în brațe și își pune capul pe pieptul meu.Îl sărut pe frunte și în strâng în brațe.Încep să mă joc în părul lui,iar el adoarme imediat.

Încep să mă joc în părul lui,iar el adoarme imediat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă uit spre ușă și îl văd pe RM.Acesta se uita la noi zâmbind.Îi fac semn să vină lângă mine.Mă așez mai bine în pat și îi fac loc lângă mine.Acesta se pune în pat și ne ia pe amândoi în brațe.Mă sărută scurt pe buze,apoi îl sărută pe Minho pe frunte.

Seara.Ora 21:00.

N/t pov*

Băieți au plecat și am rămas doar eu,RM și Minho care încă doarme în brațele mele.

RM:Noapte bună iubire.

N/t:Noapte bună bebe.

RM mă sărută scurt,dar tandru,apoi ne punem la somn.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum