O săptămână mai târziu.Luni dimineața.Ora 7:00.
N/t pov*
A trecut o săptămână de când m-am mutat cu băieți.Am avut o discuție serioasă cu RM și am decis să mă mut definitiv cu ei.Așa că azi după ce îl duc pe Minho la grădiniță o să merg acasă și o să-mi iau toate lucrurile,dar prima dată trebuie să mă schimb.Îmi aleg hainele,apoi merg la baie.Fac un duș și mă îmbrac așa:
Ies din baie și merg în camera puișorului meu.Intru în cameră și îmi văd puișorul dormind.Mă pun în pat lângă el și încerc să-l trezesc.
N/t:Gândăcel trezește-te.
Minho:Vreau să mai dorm.
N/t:Dar trebuie să mergi la grădiniță.
Minho:Nu vreau.
N/t:Dacă mă asculți și mergi la grădiniță când vin după tine mergem în parc.
Minho:Promiți?
N/t:Promit.
Minho se ridică din pat și merge la baie să se spele pe față și pe dințișori,iar eu îi aleg hainele.După ce-l îmbrac coborâm jos și mergem în bucătărie.
N/t:Neața.
Băieți:Neața.
Minho:Neața.
Ne punem la masă și începem să mâncăm.După ce terminam de mâncat îi încalț pe Minho.
N/t:Noi am plecat.Dacă mai stăm mult nu o să ajungem la timp.
RM:Bine.Să aveți grijă.
N/t:Vom avea.După ce îl las pe Minho la grădiniță,merg acasă să-mi iau restul lucrurilor.
RM:Ok.
RM mă sărută scurt pe buze,apoi îl sărută pe Minho pe frunte.Ieșim din casă și-l pun pe Minho în scaunul de mașină,iar eu mă urc la volan.Am ajuns destul de repede,deoarece RM a ales o grădiniță aproape de casă.Opresc mașină în fața grădiniței și cobor din ea.Îl dau și pe Minho jos din mașină,apoi îi dau ghiozdănelul.Mă las la nivelul lui și îl sărut pe frunte,apoi pe nasuc.
N/t:Să fi cuminte și s-o asculți pe doamna educatoare.
Minho:Bine mami.
N/t:Te iubesc puișor.
Minho:Și eu te iubesc mami.*spune și îmi dă un pupic pe obraz.*
N/t:Să nu pleci până nu vin după tine.Bine?
Minho:Bine.
Îl duc pe Minho până la intrarea în grădiniță,iar de acolo se ocupă de el doamna educatoare.Mă urc în mașină și plecăm spre casă.După vreo 20 de minute am ajuns.Mă dau jos din mașină și intru în casă.Văd că nu este nimeni acasă așa că urc direct în camera mea și încep să-mi strâng lucrurile.
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanfictionBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...