6

296 16 0
                                    

N/t pov*

A venit și ziua în care băieții vor părăsi spitalul.Îmi pare rău că nu o să-i mai văd așa de des,dar nu am ce face.Acum mă aflu la cantină pentru a lua mâncare pentru mine și băieți.Acesta fiind ultima dată când o să mâncăm împreună.După ce iau mâncarea,mă întorc în salon și începem toți să mâncăm.După ce am terminat de mâncat,m-am dus și am completat fișele de externare a băieților,deoarece părinții lor nu au putut veni,iar Jennie se întoarce azi din Busan,unde a avut un concert.După ce termin de completat fișele mă duc în salon să le dau vestea băieților.

N/t:Băieți astăzi puteți pleca acasă.

Suga:Serios?

N/t:Da.V-am completat eu fișele de externare și acum puteți pleca acasă.

Tae:Mulțumim.

N/t:Pregătițivă în 10 minute ajunge mașina care o să vă ducă acasă.

Băieți încep să își strângă lucrurile,iar eu mă pun la birou.Când termină de strâns tot ce aveau mă duc la ei și spun:

N/t:O să-mi fie dor de voi băieți.

Băieți:Și nouă de tine.

Jin:Să mai vii în vizită la noi.

N/t:O să vin.Promit.

Facem o îmbrățișare de grup,apoi băieți pleacă.Ies din salon și merg să verific pacienții.

Două ore mai târziu

N/t pov*

Acum am terminat de verificat pacienții și mă îndrept spre biroul directorului,deoarece am fost anunțată că vrea să vorbească ceva cu mine.Ajung în fața biroului și bat la ușă.Acesta îmi spune să intru.Fac cum zice și intru în birou.

N/t:Bună ziua.Ați vrut să vorbiți ceva cu mine?

Director:Da.Ia loc pe scaun.

Mă așez pe scaun,iar acesta se uită ciudat la mine.

Director:Eu am avut încredere în tine și te-am lăsat să ai grijă de membrii trupei BTS și tu ce ai făcut?

N/t:Nu înțeleg la ce vă referiți.

Director:După ce că nu ai avut grijă de ei,mai și întrebi ce ai facut?!

N/t:Cum adică nu am avut grijă de ei?Am stat 24/24 cu ei,iar când aveam eu operații de făcut stătea doctorul Wang cu ei.Nu au stat singuri o secundă.

Director:Îmi pare rău,dar nu te mai cred.După ce a venit iubita domnului Park Jimin să îmi spună că te-ai comportat urât cu ei și că nu ai avut grijă de ei,am decis că este mai bine să te concediez.

N/t:Domnule director nu puteți face asta.

Director:Ba da pot.Așa că te rog frumos să îți strângi toate lucrurile și să pleci.

Cu lacrimi în ochi mă ridic de pe scaun și ies din biroul directorului.Imi strâng toate lucrurile și îmi iau rămas bun de la colegii,apoi plec.Opresc un taxi și îi dau adresa.După 15 minute am ajuns acasă.Îi dau banii șoferului și cobor.Intru în casă și urc sus.Intru în camera mea și îi pun lucrurile pe birou.Mă pun în pat și mă gândesc de ce a făcut așa ceva iubita lui Jimin.Stai puțin.Iubita lui Jimin este chiar Jennie.De ce a făcut asta?Mă ridic repede din pat și merg în camera ei.Văd două geamantane lângă patul ei,asta înseamnă că a ajuns acasă.O caut prin toată casa și văd că nu este nicăieri.Sigur este la băieți.Îmi iau repede telefonul și geanta și afară.Opresc repede un taxi și îl rog pe șofer să mă ducă repede la adresa dată.După cam 5 minute am ajuns.Îi dau banii șoferului și cobor.Bat la ușă și îmi răspunde J-hope.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum