34

127 7 0
                                    

RM:Cum se simte N/t?Este ceva grav?

Doctor Wang:Se pare că N/t a prins o răceală urâtă.Va trebui să o supraveghezi tot timpul, să mănânce mai sănătos și să evite mâncărurile cu grăsimi.Să te asiguri că își ia medicamentele și dacă starea ei se agravează să mă suni.Aici ți-am prescris medicamentele pe care trebuie să le ia și niște vitamine.*spune și-mi dă o foaie.*

Doctor Wang:Va avea nevoie de odihnă așa că să te asiguri că doarme în fiecare zi minim două ore și nu are voie să depună nici un fel de efort.

RM:Așa voi face.Mulțumesc.

Doctorul Wang a plecat,iar eu am mers în cameră.M-am așezat în pat lângă N/t și am așteptat să se trezească.După ceva timp am observat că N/t începe să se foiască prin pat și încet și-a deschis ochii.

RM:Iubire ești bine?

N/t se uită puțin uimită la mine,apoi începe să zâmbească.

N/t:Când ai ajuns?*spune cu o voce răgușită*

RM:De vreo oră.

N/t:L-ai văzut pe Minho?El cum se simte?Mai are febră?Unde este?

RM:Minho este bine.Am vorbit cu mama și am hotărât ca Minho să stea la ea până îți trece răceala.

N/t:Ok.

RM:Ție foame?

N/t:Nu.

N/t pov*

Vreau să mă ridic din pat,dar RM nu mă lasă.

RM:Iubire trebuie să te odihnești.

N/t:Nu mai vreau să stau în pat.

RM:Iubire

N/t:Te rog.Măcar lasă-mă să cobor până jos și să ies afară.Mi-ar prinde bine puțin aer.

RM:Bine.

RM se ridică din pat,apoi mă ajută și pe mine.Coborâm jos și mergem în curte,apoi ne așezăm pe leagăn.RM aduce o pătură și mă acoperă cu ea,apoi se pune lângă mine.Îmi pun capul pe umărul lui,iar el își pune mâna pe burtica mea.Stăm așa o vreme,iar când începe să fie tot mai frig intrăm în casă.Mă așez pe canapea,iar RM merge să facă ceva de mâncare.După ce a terminat de gătit,a venit în sufragerie și ma ajutat să merg până în bucătărie.Ne așezăm la masă și începem să mâncăm.După ce terminăm de mâncat,vreau să spăl vasele,dar RM nu mă lasă.

RM:Tu nu înțelegi că nu ai voie să depui efort?!

N/t:Dar nu depun efort dacă spăl niște vase.

RM:Ba da.Acum du-te în sufragerie și întinde-te pe canapea că vin și eu imediat.

N/t:Bine*spun și-mi dau ochii peste cap*

Mă întind pe canapea și-mi pun mâna pe burtică.Nu după mult timp apare și RM.Acesta se pune pe canapea lângă mine,iar eu îmi pun capul în poala lui.RM își pune o mână pe burtica mea,iar cu cealaltă se joacă în părul meu.Îmi pun mâna pe obrazul lui și-l mângâi ușor.Dintr-o dată ușa casei se deschide.Mă ridic în ședere și mă uit speriată spre RM.

RM:Nu-ți fie frică,iubire.Mă duc să văd cine este.Tu stai aici.

RM se ridică de pe canapea și se îndreaptă spre ușă.Se auzea vorbă dinspre ușă,așa că mă ridic ușor de pe canapea și merg să văd cine este.Ajung în fața uși și îl văd pe RM cu spatele la mine,iar în fața lui se afla o femeie și un bărbat.Fețele acestora nu se vedeau foarte bine așa că merg lângă RM.Îmi pun mâna pe umărul lui și pot simți cum acesta a tresărit.Mă uit la persoanele din fața lui și simt cum inima mi se oprește.

N/t:Ce căutați aici?

M/B:Vrem să vorbim cu tine.

N/t:V-am spus că nu am ce vorbi cu voi.Ce nu înțelegeți că nu vreau să vorbesc cu voi?!Plecați și lăsați-mă în pace.*spun plângând*

RM mă ia în brațe și încearcă să mă liniștească.

RM:Gata iubire,nu mai plânge.Îți faci rău ție și lu bebe.Te rog calmează-te.

Îl strângem tare în brațe de parcă era ultima dată când îl văd.

RM pov*

N/t plângea în brațele mele,iar eu nu știam ce să mai fac ca să o calmez.

RM:Vă rog frumos să plecați și să nu mai veniți niciodată.*spun uitându-mă nervos spre cei din fața mea*

T/B:Noi vrem doar să vorbim cu N/t.
Nimic mai mult.

RM:Voi nu înțelegeți că-i faceți rău doar prin simpla voastră prezență?!

Mama biologică a lui N/t vrea să mai spună ceva,dar fix atunci intră în curte băieți și Jennie.

Jin:Ce se întâmplă aici?

RM:Ce bine că ați venit.Spunețile vă rog să plece.De mine nu vor să asculte.

M/T:După ce vorbim cu N/t plecăm.

RM:N/t nu vrea să vorbească cu voi.

Jennie:Vă rog să-mi lăsați sora în pace.Dacă nu vrea să vorbească cu dumneavoastră nu vorbește.

Jennie pov*

Mă duc lângă RM și o iau pe N/t în brațe.Aceasta se întoarce cu fața spre mine și mă strânge tare în brațe,continuând să plângă.O prind de după umeri și merg încet cu ea în sufragerie.O ajut să se așeze pe canapea,iar eu merg să-i aduc un pahar cu apă.Mă așez lângă ea și îi dau paharul.Aceasta bea puțină apă,apoi pune paharul pe măsuța de cafea din fața ei.

Jennie:Ești bine?

N/t:Da,nu-ți face griji.Auuu.

Jennie:Ce ai pățit?Ce te doare?

N/t:Prințesa mea a început să dea din nou din piciorușe.

Îmi pun mâna pe burtica ei și dintr-o dată simt o mică lovitură.Îmi îndrept privirea spre N/t,iar aceasta avea zâmbetul până la urechi.Îi mângâi ușor burtica și simt cum bebelușul continuă să lovească.Nu după mult timp,apar și restul în sufragerie.

RM:Iubire,hai să mergem în cameră.Este destul de târziu,iar tu și bebe aveți nevoie de odihnă.

N/t:Bine.

N/t pov*

RM mă ajută să mă ridic de pe canapea,apoi mergem în camera noastră.Îmi iau pijamalele,adică un tricou dea lui RM și merg la baie.Fac repede un duș,apoi mă schimb și ies din baie.Mă pun în pat lângă RM și-l iau în brațe.

N/t:Mi-a fost dor să dorm în brațele tale.

RM:Și mie mi-a fost dor.Dar știi de ce mi-a fost cel mai dor?

N/t:Nu.

RM:Asta mi-a lipsit cel mai mult.*spune și începe să mă sărute cu poftă.*

Îmi pun mâinile în jurul gâtului lui și-l trag mai aproape de mine.Ne despărțim din sărut atunci când rămânem fără aer.

N/t:Și mie mi-au lipsit săruturile tale.

RM:Te iubesc.

N/t:Și eu te iubesc.

RM:Tati te iubește și pe tine.*spune și-mi sărută burtica.*

Îmi pun capul în scobitura gâtului lui RM și-l strâng în brațe.Acesta mă sărută pe creștetul capului și-și pune o mână pe burtica mea.

RM:Noapte bună iubire.

N/t:Noapte bună.

Iubire veșnică Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum