Mă așez pe canapea și-l apelez pe RM.
Convorbire telefonică*
N/t:Alo.
RM:Alo.Iubire ești bine?Mai speriat foarte tare!Am crezut că ai pățit ceva!
N/t:Scuze iubire.Prințesa mea ma trezit devreme și eram foarte obosită,așa că am adormit lângă Minho.
RM:Acum ești bine?
N/t:Da.
Jennie:N/t ți-am adus o pastilă pentru febră.Ia-o nu o să afecteze sarcina.
Când am auzit-o pe Jennie pur și simplu am înlemnit.
RM:Nu pot să cred!Mai mințit!N/t!
N/t:Îmi pare rău!Minho este răcit și a avut febră și se pare că am luat răceala de la el.
RM:Trebuia să mă suni și să-mi spui!
N/t:Știu,dar nu am vrut.Te cunosc foarte bine și știu că dacă ți-aș fi spus ai fi lăsat tot și în următoarea secundă te întorceai acasă.
RM:Păi asta o să și fac.Să fi sigură de asta.
N/t:Iubire băieți au nevoie de tine.
RM:Nu-mi pasă.Tu ești mult mai importantă decât acest concert.Nu mă înțelege greșit.Îi iubesc pe Army's,dar tu ești mai importantă.Cum crezi că mă pot concentra eu când știu că tu ești răcită și îți este rău?!
N/t:Iubire.
RM:Nici o iubire.Vin acasă și punct.Nu vreau să aud nici un comentariu din partea ta.În plus mi-am dat seama după vocea ta că nu ești bine.De ce mă minți?
N/t:Bine,mai prins.Îmi este rău.Simt că o să iau foc.Mă doare capu foarte tare,iar bebelușul lovește întruna.
RM:Ai mâncat ceva?
N/t:Nu am apucat.Lui Minho i-a fost rău și am stat lângă el,apoi am adormit.
RM:Iubire du-te în camera noastră și pune-te în pat. Eu o sunt pe mama și o rog să vină la tine.
N/t:Nu o suna.Mă descurc și în plus Jennie este cu mine.
RM:Iubire ascultă-mă te rog.Jennie are concert în seara asta și trebuie să se pregătească,iar eu nu știu când ajung.
N/t:Bine.
RM:Te iubesc mult.Să mă suni dacă te simți mai rău.
N/t:Și eu te iubesc.
Convorbire telefonică încheiată*
Am închis apelul cu RM și m-am ridicat de pe canapea.Am mers în bucătărie și am văzut-o pe Jennie la masă.
Jennie:N/t nu trebuia să te ridici de pe canapea!
N/t:Sunt bine.Te poți duce acasă să te pregătești de concert.
Jennie:Nu te pot lăsa așa.
N/t:Voi fi bine.În plus o să vină mama lui Namjoon.
Jennie:Bine,dar să mă suni dacă îți este rău.În următoarea secundă o să fiu aici.Bine?
N/t:Bine.Te iubesc surioară.
Jennie:Și eu te iubesc.
N/t:Te-aș lua în brațe,dar nu vreau să te răcești și tu.
Jennie:Nu-mi pasă.*spune și mă strânge în brațe.*
Jennie:O să vin mâine să văd cum te simți.*spune când ne despărțim din îmbrățișare.*
CITEȘTI
Iubire veșnică
FanfictionBună,sunt N/t,am 25 de ani și sunt un doctor foarte renumit în Asia.Eu mai am o soră mai mică pe nume Jennie,ea are 20 de ani.Noi doua nu înțelegem.Nu stiu de ce mă urăște așa de mult,dar voi afla. Oare de ce o urăște Jennie așa de mult pe N/t? Vă l...