1

64 3 1
                                    

Kim Taemin'in aldığı e-posta onu harekete geçirdi . Aklında ise o kişiyi ne olursa olsun bulmak vardı. Ona sormak istediği tonlarca soru ve hesaplaşması gereken konular vardı.

Kim Taemin 30 yaşında bir profesör. Güney Kore'de doğdu ve büyüdü. NewYork John Jay üniversitesi Ceza Adaleti mezunu. Profesör olmak için biraz genç olsa da zihni buna oldukça elverişli. Kardeşinin ve babasının katilini bulmak için yola çıkmıştı . Gerçi kardeşi hakkında ne olduğunu bile bilmiyordu onca zamandan sonra onun öldüğünü varsayıyordu. Fotoğrafik bir hafızaya sahip olmasına rağmen zihni paramparçaydı. Bazı anıları yaşadığı travma yüzünden kayıptı. Amerika'da bir süre görev yaptıktan sonra Kore'ye dönünce bir yandan mutlu bir yandan da huzursuzdu. Çünkü burada neler ile karşılaşacağından emin değildi. Oysa ki Taemin böyle belirsizliklerden hoşlanmayan bir adamdı. O açık ve net olmayı severdi.

Kore'ye döner dönmez hemen olay mahalline gitti biraz etrafa bakındıktan sonra camdan dışarı bakarak düşüncelere daldı. Ayak sesleri geliyordu ve o düşüncelerinden dolayı onları duyamıyordu.

Lee Heechul: Hey! oradaki kim ? ( Yanındakilere fısıldar) yeni Ekip Lideri bu mu? 

Shin Sang-ki: Bilmiyorum ? ( Herkes Taemin'e dik dik bakar )

Sang-ki: Yoksa siz yeni Ekip Lideri misiniz ?

Taemin: Bu davanın Bangbae-dong davası ile benzerlikleri olduğu için geldiniz değil mi ?

Heechul: Evet (şaşkın bir yüz ifadesiyle)

Taemin: Ayrıca iz, kanıt, görgü tanıkları, CCTV, fiziksel kanıt vb. şeyleri kısa sürede bulmak zor gibi görünüyor.

Cha Jin-wook: Henüz adli sonucu alamadık. 

Taemin: Bu özel bir şey, Bangbae-dong daki gibi hiçbir failin imzası yok. 

Sang-ki: İmza mı ? Ama bizde öyle bir şey yok.

Taemin : Olay yerine bulaşmış mı yoksa adli tıp'ın topladığı delillerde var mı kontrol et... Olduğuna eminim. ( Herkes Taemin'e garip bir şekilde bakmaya devam ediyordu)

Taemin: Şüphelileri belirlediniz mi ? Şüpheli listesine bakabilir miyim ?

Heechul: Önceden de söylediğimiz gibi tanık da kanıt da yok.

Taemin: Olmadığı için şüpheli listesi de yok.

Heechul: Ee evet.

Taemin: Bangbae-dong'daki kurban ve bu olaydaki kurban bir yat sahibi, bir kaptan lisansına sahip olmalı yada birisini tanıyor olmalı. Fail lekesiz bir suç mahalline cesur bir imza bırakacak kadar zeki olmalı .Teşhirci biri, hükümetin gücünün ötesinde kendi gücünde birisini düşünüyor. Basit bir sanrı değil ama sahip oldukları güç iyi bir olasılık. Kurumsal ya da şirket değil. ( Herkes aval aval bakıyordu) Peki sorusu olan var mı ?

Heechul: Yat bilgisi nereden geldi ?

Jin-wook: Ve imza da

Sang-ki: Bangbae-dong dava dosyasında yer almadığına eminim:

Heechul:Biz... (hepsi aynı anda konuşmaya başlar)

O sırada dışarıdan ayak sesleri gelmeye başladı ve Taemin milleti susturdu.

Heechul: Bu da ne ? Çatıda bir şey mi var?

Arkadan ''kolay gelsin'' diye bir ses gelir ve herkes o tarafa doğru döner ve silah doğrulturlar.

Woo Duk-young:  Vay, ilk selamlaşmamız böyle demek . Ben 1. Ekip Lideri, Lider Woo Duk-young ( herkes şaşırır )

Sang-ki: Ekip lideri mi ? O zaman bu adam kim ?( Herkes arkasını döner fakat Taemin çoktan oradan uzaklaşmıştır. Herkes onu etrafta ararlar ve bulamazlar.)

Mirae: Kaçtı! ( arkasından koşar)

Duk-young: (arkasından) Af edersiniz !..... Bu durum da ne böyle ?

Heechul: Ne yapıyordu ?

Jin-wook : Ekip Lideri değilmiş öyle görünüyor

Duk:young: (üstüne alınarak) Ekip Lideriyim dedim ya?! 

Heechul: Peh kıçımın Ekip Lideri!

Sang-ki : Yoksa suçlu o olmasın ?

Heechul: Yok canım (duraksar) Hass. (Ardından o ve Sang-ki de koşar. Heechul geri dönüp)

Heechul: Hey! Bu adamın da kimliğini bilmiyoruz. Kontrol et ! ( koşarak geri gider)

Jin-wook: Kimliğinize bakabilir miyim?

Mirae taksinin arkasından koşar Taemin de onu görünce onunla biraz dalga geçmek için taksiyi bir hızlandırıp bir yavaşlattırıyordu. Mirae de yolda taksinin arkasından koşarak ona seslenip duruyordu en sonunda ona ismiyle seslenince Taemin afalladı. Taksi bir sokaktan döndü kısa bir süre sonra Mirae de döndü zavallı kadın nefes nefese kalmıştı aniden birisine çarptı. Şaşırdı ve tam düşecek iken Taemin onu belinden yakaladı.  Sonunda azrtık o adamla konuşabilirdi. 

Taemin: Kimsin ?..... Beni nereden tanıyorsun?

Mirae kendi kendine içinden konuşuyordu '' 21 yıl oldu. Bu adam ile tanışalı 21 yıl oldu. Hayır. Bu adamı gizlice takip etmeye başlayalı 21 yıl oldu. Bu adam beni hatırlamıyor varlığımdan bile haberi yok.''

Mirae: Bilmem..... Nerden tanıyorum?(nefes nefese gülümseyerek)

Taemin: Sen miydin ?

Mirae: Ne ? ( bakışırlar sonra Mirae kelepçe takar ) Üzgünüm. Tekrar kaçarsan peşinden gelecek gücüm kalmadı.




GAME ONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin