11

379 34 15
                                    

- Nem jössz? - fordul hátra Beomgyu a folyosón, ahogy észleli, barátja nem követi

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Nem jössz? - fordul hátra Beomgyu a folyosón, ahogy észleli, barátja nem követi. Megfordulva szembe kerül Taehyun bánatos tekintetével, mire egyből visszalépked hozzá. - Mi az? - kérdezi halkan.

Ahogy sejtette, a Kai-incidens óta a nap folyamán igencsak mélyre zuhant a szőke hangulata, alig szólalt meg, fejét folyton leszegve tartotta, de ami a legjobban zavarta, hogy rendszeresen figyelt fel a remegésére órák alatt.

Fáj így látnia őt; legszívesebben folyamatosan vele lenne, hogy biztosra menjen, jól van.

Már kezdi sejteni, mi lehet a problémáinak forrása: elvesztett valakit, aki közel állt hozzá. Nem szeretne rákérdezni, hiszen azzal csak rontana a helyzeten, de mindenképpen érdekli a pontos szituáció.

- Menjünk haza, gyere - fogja meg a kezét, és gyengéden rázni kezdi azt, miközben igyekszik felvenni vele a szemkontaktust, ám ekkor veszi észre, hogy Taehyun nem is őt figyelte, hanem csak egy pontot néz magával szemben üres tekintettel. - Anyukád mindjárt itt van - folytatja, de a másik továbbra is csak leblokkoltan ácsorog, valamint egyre sápadtabb lesz, mire az idősebb is kezd pánikba esni. - Jól van, leveszem a táskád, aztán szépen lefekszel a földre, alád teszem a kabátom. Nem lesz semmi baj, jó? - A fiatalabb létező legapróbb biccentése után sorban megteszi az előbbieket, és sóhajtva térdel le mellé, szorosan fogva a kezét. - Próbáld meg megállítani a remegést, kérlek, ne csináld ezt...

Elszorul a torka, ahogy próbálja tartani a lelket társában, már ötlete sincs, mit tehetne; mintha az idő megfagyott volna, és csak az ösztönös négyig való újra-újraszámolásától tudná, mennyi idő telt el a kiürült iskola folyosó padlóján.

Hirtelen hangos, visszhangzó léptekre lesz figyelmes, mire reménnyel telve kapja a fejét a zaj irányába, miközben tovább dörzsöli Taehyun kézfejét.

- Van ott valaki? - kiabál kétségbeesetten, mire a koppanások egy pillanatra abbamaradnak, aztán viszont feléjük közelednek. - Nem lesz semmi baj, Taehyun, lélegezz tovább - pillant le rá, majd egyből a folyosó vége felé vezeti a tekintetét, ahol legnagyobb szerencséjére a fiatalabb fiú anyját pillantja meg, tisztán emlékszik rá a tegnap estéről, amikor eljött a fiáért. Ahogy kiszúrják egymást, a nő szinte rohanni kezd feléjük, Beomgyu pedig elengedi barátja kezét, és odébb telepszik, hogy helyet adjon neki.

- Mikor kezdődött? - kérdezi.

- Nem tudom - szólal meg az idősebb fiú. - Reggel az egyik osztálytársunk beszólt neki, és elszakította az egyik képét, azóta rossz kedve volt, hiába próbáltam vigasztalni, aztán most amikor indultunk volna, lefagyott, és... - Önmaga is meglepődik, ahogy megérzi a könnyeket az arcán, hiszen ő szinte sosem sírt (talán öt éve történt utoljára). Most mégis a megannyi elfojtott félelem, aggódás, és frusztráció felülkerekedett rajta; térdeit magához húzva kezd el zokogni. - Segíteni akartam neki, de megint nem sikerült, pedig én tényleg próbáltam, nem akarom cserbenhagyni...

Szinte nem is tudja, mit mond: nem gondolkozik semmit sem, nem rágódik azon, hogy ennyit kellene-e beszélnie, hogy zavar-e, bár a lelke legmélyén tehernek érzi magát, főleg amikor a lenyugodni próbáló Taehyunra és az anyjára pillant.

Sajnálja, amiért elgyengült, amikor szüksége lenne rá.

A továbbiakban meg sem szólal, csak mereven, kiüresedve bámul maga elé, a könnyek égetik a szemét és az arcát, de már nem figyel fel rá, ahogy arra sem, amikor a fiatalabb elhelyezkedik mellette. Csak azt észleli, hogy két kart érez meg a dereka körül, és lassan egy szoros ölelésbe vonják őt.

- Mindent megtettél. - Taehyun szavaira meglepetten emeli fel a fejét. - Tényleg. És nagyon hálás vagyok ezért. Tudom, hogy nehéz kezelni, de ez nem a te hibád - folytatja suttogva. Hangján még érződik, hogy nincs száz százalékos állapotban az előbbi események után, mégis határozottnak hat.

A sötét hajú lassan megfordul, és egy apró mosoly kíséretében felveszi a szemkontaktust. Nem akarja közölni, hogy egy szót sem hisz el abból, amit a másik mond; lehet mégsem olyan magabiztos, mint gondolja?

- Itt a kabátod, gyere, hazaviszünk, anya kint vár - teríti az idősebb hátára a szőke az említett ruhadarabot, majd lassan elindulnak a lépcső felé.

Ahogy haladnak, Beomgyut egy fura érzés fogja el, hirtelen máshogy tekint kettejükre, mintha ezúttal ő lenne a gyengébb láncszem.

Hiszen a végén neki volt szüksége segítségre, hiába tagadta ezt mindörökké.

Mély levegő - TXTOnde histórias criam vida. Descubra agora