16

315 40 9
                                    

- Aha, szóval az első négy órán nem kell semmit csinálni egy héten át

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Aha, szóval az első négy órán nem kell semmit csinálni egy héten át. Tetszik az ötlet - vonja le a következtetést Beomgyu a tantermük ajtajára kiragasztott papírt olvasva, mire Taehyun kissé mérgesen kapja felé a fejét.

- Azért ez nem így van - okítja. - Attól, hogy pályaválasztási hét van, figyelni kell, főleg úgy, hogy még ötletünk sincs, merre szeretnénk elindulni.

- Néha olyan vagy, mint egy tanár - forgatja a szemét az idősebb, majd belép a még üres terembe, társa pedig egy sunyi mosollyal az arcán követi őt a padjukig.

Hétfő reggel van, ennek ellenére egyikükön sem érződik a szokásos rosszkedv, amely ezen a napon szokott szállni mindenkire; Taehyunt egyébként sem a naptár befolyásolja ilyen téren, Beomgyut pedig kétségkívül feldobta az előbbi hír (az ő szótárában az ilyesmi programok a "nincs suli"-val egyenértékűek).

A sötét hajú elégedetten dönti a hátát a falnak, tudván, hogy megszabadult jópár tanórától, köztük egy-két matematikától is, mely számára egy áldással egyenlő - sosem tartozott a legszorgalmasabb tanulók közé, barátjával ellentétben. Nem a kapacitásával van a gond, egyszerűen csak... nem dolgozik, ha nem muszáj.

- Mennyi az idő?

- Hét óra húsz - válaszol a telefonjára pillantva, mire a fiatalabb hirtelen az ablak felé kapja a fejét.

- Menjünk ki az udvarra, olyan szép idő van! - kérleli csillogó szemekkel.

- Most azt várod tőlem, hogy mozduljak meg? - nyafog a másik, ahogy Taehyun felpattan: nem tágít a tervétől.

- Igen, azt. Na, gyere már! - győzködi, miközben megfogja barátja csuklóját, majd óvatos mozdulatokkal húzni kezdi, az idősebb pedig nagy nehezen legyőzi a lustaságát, és követi társát.

A friss, hűvös levegő gyenge szél formájában éri az arcukat, ahogy kilépnek az iskola hátsó ajtaján. A szelíd napfény pasztellesen csillan a bőrükön és a hajukon, valamint az apró pocsolyákon, melyek a legutóbbi őszi zivatar emlékei. Taehyun egy bizonytalan, hálás mosollyal az arcán fordul Beomgyu felé, miközben egy részben fényben, részben sötétségben úszó padhoz vezeti őt, amire leülve az ég felé emeli a fejét, szeme sarkából figyelve idősebb társára, aki vele ellentétben csak maga elé szegezi a tekintetét.

- Nem is kérdeztem, kipróbáltad már a kamerát, amit Yeonjuntól kaptál? - érdeklődik.

- Jaj, igen, amikor hazamentem tőletek, szórakoztunk vele. Most már értem, miért érdekel a fotózás - kuncog Beomgyu.

- Soobinnal együtt kezdtük el, az Insta-profilomra is rengeteget együtt csináltunk. Miután meghalt, nem voltam képes fent hagyni őket. Egyszer talán visszakerülnek. - Miközben ezt magyarázza, a zsebéből előveszi a telefonját. - Énekelni is miatta kezdtem el, bár úgy érzem, ő mindig jobb lesz nálam. - Közelebb húzódik Beomgyuhoz, és az eszközt az árnyékba helyezve tartja kettejük előtt. - Ezt titokban vettem fel róla, amikor nálunk volt, ő sem tud róla. - Mielőtt elindítaná a videót, egy röpke másodpercre összeakad a tekintetük: az idősebb kíváncsian figyel társa szavaira, aki pedig egy nosztalgikus mosollyal pillant hol vissza rá, hol a képernyőre.

Amint elindul a felvétel, Beomgyut egy kettős érzés fogja el. Soobin mély, lágy énekhangja, Taehyun halk, elfojtott kuncogása, a kamera heves rázkódása, ahogy a fiatalabb próbálja elrejteni, mit is csinál épp melegséggel tölti el a szívét, ahogy rájön, a két fiú barátsága mennyire is idilli volt. Lopva a mellette ülőre vezeti a tekintetét; a szőke ugyanabba a kellemes-fájdalmas arckifejezésbe burkolózva mered előre.

- Néha... nehéz elhinni, hogy ő már nincs itt - szólal meg szinte suttogva, miközben elteszi a telefonját, Beomgyu pedig aggódva kapja felé a fejét. - De ha menni akart, előbb-utóbb talán úgyis megtörtént volna. - Hangjában megannyi érzelem keveredik, melyet észlelve az idősebb egyből közelebb húzódik hozzá. - De nem tudom elfelejteni, hogy én voltam az egyetlen, aki meg tudta volna menteni, és nem voltam elég gyors.

A mondat végére a sötét hajú szoros ölelésében találja magát, ám a pillanatnyi meglepettség után készségesen karolja át az idősebb hátát; talán ő is kezdi megszokni az érintéseket.

- Bár akkor még nem ismertelek, de tudom, hogy mindent megtettél, és ezért Soobin is hálás neked - motyogja Beomgyu a fülébe, önmagán is meglepődve, amiket egészen természetesen kezeli a szituációt.

- Sajnálom, hogy elrontottam a napodat. - A szavakra gondolkodás nélkül kezd el beszélni, és már nem rágódik azon, hogy korábban mennyire kellemetlennek tartotta az ilyesfajta helyzeteket.

- Hé, nem rontottál el semmit, érted? Megértem, hogy hiányzik, és ez így van rendben. De ahogy te Soobinért, én mindent meg fogok tenni érted, hogy segítsek.

"8. Maradj vele."

Mély levegő - TXTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora