– Myślisz, że spotkamy się jeszcze? – pytam i przewracam się na bok, by przytulić się do niego.
– Będę przy tobie. – Całuje moje splątane włosy, a na moje usta wkrada się uśmiech.
– Porozmawiajmy o czymś – proponuję.
– O czym tylko chcesz. – Krzyżuje ramiona pod głową i patrzy mi prosto w oczy.
– Jaka jest twoja ulubiona książka? – pytam szczerze ciekawa.
– W zasadzie nie jestem zwolennikiem literatury, nie mam na to czasu. – Wzrusza ramionami. – Jednak gdybym miał sięgnąć po coś do poczytania, to wybrałbym coś historycznego. Mój ojciec wykładał historię i zawsze miał w gabinecie mnóstwo książek. Niektóre przeczytałem jednym tchem, więc pewnie to byłby taki gatunek. A co z tobą?
– Fantastyka, zdecydowanie. – Uśmiecham się szeroko. – Uwielbiam wirtualny świat i pewnie wybrałabym Wiedźmina na sto procent. Ta gra jest naprawdę dobra. Widziałeś serial? – pytam, na co kiwa głową ze śmiechem. – Henry Cavil jest niedorzecznie męski. To co zrobił ze swoim ciałem to jakiś ewenement.
– Więc lubisz napakowanych mężczyzn?
– Lubię ich podziwiać. Wątpię, by to był mój typ.
– Chętnie posłucham, jaki jest twój typ. – Całuje mnie lekko, a ja mam ochotę rozpłynąć się w jego ramionach.
– Chyba doskonale wiesz, jaki jest mój typ – mówię ze śmiechem. – A wracając do książek, to dalej by było Bractwo czarnego sztyletu, Sukub i być może Dni mroku – śmieję się głośno widząc jego minę.
– Sukub to...? – uśmiecha się zawadiacko.
– Dokładnie to, czym myślisz – wywracam oczami i pochylam się, aby go pocałować.
– Drzemie w tobie niewyobrażalna siła, demonie seksu.
– Zabawne, to samo pomyślałam o tobie w barze. – Po raz ostatnie cmokam go w usta i odsuwam się. Nie wydaje się być zadowolony, ale uśmiecha się. – Czułbyś się urażony gdybym tak do ciebie powiedziała?
– Absolutnie nie. – Śmieje się w moje włosy, a ja nie mogę zapanować nad rozkosznym dreszczem. – Jaka jest twoja ulubiona płyta? Czego słuchasz? – Zaczyna całować moją szyję i na chwilę tracę zdolność logicznego myślenie. Zbieram się jednak w sobie i odpowiadam.
– Nie mam ulubionej płyty. – Na chwilę przerywa i patrzy na mnie z góry. – Lubię każdy rodzaj muzyki, no może poza metalem, ale tak to szanuję każdy gatunek. Uwielbiam Queen z Freddim Mercurym, Eltona, Elvisa, Metalice, The beatles, czasem trochę starego rok'n'roll'a i dużo, dużo innych kawałków.
– Mądra dziewczynka. – Ponawia wędrówkę po moim ciele, przez co moje zmysły stają się jeszcze bardziej wyczulone. – Masz za wiele zalet.
– Och, taka już moja rola. – Śmieję się i przewracam go na plecy. – Moja kolej.
Mityczny demon, który we śnie nawiedzał mężczyzn i ich wykorzystywał. Męską odmianą sukuba jest inkub.
CZYTASZ
Dream little dream of me
Cerita PendekMamy dzień przed Wigilią. Młoda kobieta o imieniu Patt, leży w szpitalu pogrążona w śpiączce. Czuje wszystko i słyszy każdą osobę, która ją odwiedza, ale nie jest w stanie odpowiedzieć nawet najdrobniejszym gestem. Boże Narodzenie to dla niej wyjąt...