Vánoční nálada spolu s oprášením DC komiksů, seriálů a filmů. Už je to nějaký ten čas, kdy Enchanted World vyšlo. A protože jsem zároveň ten čas plánovala i nějakou tu kapitolu navíc, kdy by se vidělo jak jsou na tom postavy z příběhu později, rozhodla jsem se to zkombinovat právě s Vánoci.
V tomto speciálu se můžete seznámit s tím, jak jsou na tom postavy po nějaké době od navrácení DC univerza do reálného světa. Radši varuji, že já jsem milovnice dobrých konců, takže... si můžete tipnout jak to dopadne. 😄 Každopádně se zde setkáte se starými známými, vystoupí zde však i nové postavy. Speciál se odehrává během pár dní až do dne předávání dárků. A možná se zde objeví i nějaká ta zadní vrátka pro možnost nějakého pokračování. 🤫🙈
Děkuji všem za čtení tohoto příběhu, hvězdičky i komentáře, Hlavně děkuji za přízeň a Váš čas, který jste tomuto příběhu věnovali. Doufám, že jste si Vánoce užili a nadále užíváte, přeci jen jsou svátky stále. 😊 A snad se Vám bude líbit i tento speciální mišmaš, který se zde objevil. 😊
~ Vaše Tewulinka 💜
~♥~
O více než rok později
Je to už tak dlouho, co se všechno událo. Mé narozeniny a oživení komiksového světa, který je nyní součástí toho našeho.
A ano, překvapivě to není jen Gotham, ale zjistili jsme, že také Metropolis, Star City nebo i Central City. Prakticky celý vesmír DC komiksů. S čímž je vlastně svět plnější o další padouchy, ale také i o superhrdiny. O ligu spravedlnosti.
Můj život se také změnil. Chodila jsem sice stále na univerzitu tady v San Franciscu, ale místo svého původního směru, kde jsem chtěla studovat žurnalistiku, jsem se rozhodla pro kriminalistiku včetně psychologie. Tímhle krokem jsem překvapila nejen sebe, ale od doby, co jsem potkala Bruce a Jokera, bylo to jako znamení pro studium něčeho takového. Pro takovou budoucnost.
Zároveň mě také můj táta, Coop, pomohl s nalezením schopnosti se přenášet, a tak nemusím zneužívat své příbuzenstvo jako taxík. Bonus pro mě.
A zmínila jsem vlastně to, že od toho osudného okamžiku, kdy jsem spadla ze střechy Gothamské banky přímo do Batmanovy náruče, bylo to jako kdyby do sebe vše zapadlo? Jako puzzle. Zpečetěné polibkem mezi mnou a Brucem.
~
„Bruci?" zamručela jsem v polospánku, když jsem nahmatala pouze prázdnou stranu postele. Chladnou stranu postele. Musel být pryč už hodně dlouho.
S povzdechem jsem se posadila a rozhlédla se po temné místnosti, než jsem vyhlédla z okna, abych zjistila, zda se na nebi objevil signál pro Batmana. Ale noc byla temná, temnější než obvykle díky tomu, že dnes nebyl na nebi měsíc.
Když jsem nezjistila nic ani z mobilu a zpráv, vydala jsem se setmělým domem tiše na výpravu za mým přítelem. Poslední noci moc nespal a spíše cvičil ve své tělocvičně, něco ho trápilo a já nevěděla, jak mu pomoci nebo co udělat, abych mu pomohla. Jako kdyby se mi vzdaloval ať jsem se snažila sebevíc.
Jenže nebyl ani v tělocvičně a jediné místo, kromě obsáhlého města Gotham, které mě napadlo, byla jeskyně. A tak jsem se vydala tajným vchodem dolů. Tiše jsem našlapovala a objala se pažemi, protože jsem si chytře nevzala nic na sebe kromě noční košilky a chlupatých papučí. A v jeskyni rozhodně není nejtepleji. Ale už jsem se rozhodla jít dolů a nehodlala jsem se vrátit bez výsledku.
ČTEŠ
Enchanted World » Joker & Harley & Batman (DC ft. Charmed crossover) /✓/
FanfictionTohle není příběh, jak jej znáte... v tomhle světě neexistovala nikdy dvojice Harley a Joker. Ne, ti dva se tu nepotkali až do jednoho osudného dne. Pro Harleen Halliwellovou byl svět vždy plný nadpřirozena, jakožto dceru čarodějky a kupida ji tedy...