9.POGLAVLJE

2.1K 96 8
                                    

Probudio sam se ranije nego inače i gledam svoju usnulu crnokosu ljepoticu kako mirno spava,prstom joj lagano sklonim pramen kose s lica i poljubim ovlaš usne malo se promeškolji i ugnjezdi se uz mene..
E jebem ti ovaj okovratnik ne mogu joj ni kao čovjek prić i ščepati je kako treba.

Naslonim glavu na jastuk a nju privučem bliže sebi i zatvorim oči.


Veliko je zelenilo oko mene,sa lijeve strane veliki stari hrast a na njemu velika ljuljačka. Žena crne duge kose u bijeloj haljini dugoj do poda stoji pored, pogleda uperenog u daljinu.
Prilazim joj laganim korakom ruku ispruženih prema njoj,okreće se gledajući me ravno u oči nasmiješi se iskreno i od srca te mi namigne.. nestajući poput duha!

Skočim kao opržen iz kreveta otvarajući oči i dezorijentirano gledajući oko sebe.
Bol me presječe u vratu i shvatim da sam u svom krevetu,uh hvala Bogu ovo je bio samo san!Da,mora da sam zaspao kad sam zagrlio Maju..Maja?

Pogledam na njemu stranu ali je nema u krevetu..jebem ti nije valjda otišla.
Denise konju baš si morao zaspat opet,jebem ti ove lijekove kao drogiran sam!

Ustanem iz kreveta i obučem donji dio pidžame. Prođem kroz dnevni boravak i zapazim Majinu tašnu,dobro je barem je još tu.
Odem u kuhinju nema je ni unutra, gdje je sad mogla otići prethodno sam provjerio i kupatilo nema je ni tamo.Pogledam oko sebe a do nosnica mi dođe miris cigare..balkon,pa naravno tamo mi nije ni palo na pamet da provjerim.Krenem prema vratima balkona i zastanem na njima upijajući pogledom nju kako uživa u prvoj jutarnjoj kafi i cigari umotana u ćebe i s užitkom otpije gutljak i uvuče dug dim cigare!

-Zar ti nisi rekla da prestaješ pušit?-okrene se prema meni i odmjeri me od glave do pete.Vrati pogled nazad i ponovo povuče dim.

-Idi se obuci, kafa ti se hladi.

- Mogu se i ušuškat kraj tebe.

-Šuško si se ti čitavu noć,misliš da nisam primjetila.

- Boga mi ti si ta koja se stiskala a nisam budala da se bunim.

-Mhmm...-spušta kafu na stolić i ustaje s pletene fotelje očima mi pokazujući da sjednem.Prođem pored nje uzimajući joj ćebe iz ruku,ogrnem ga oko sebe i sjednem na fotelju šireći ruke i nijemo je pozivajući da sjedne ispred.

Ugasi cigaru u pepeljaru i spusti se,naslonjajući se na mene nježno poput perceta.

-Boli li te?

-Malo.-obavijem ruke oko nje ujedno nas pokrivajući. Uzdahnem glasno i konačno započnem s onim što me tišti još od juče!

-Izvini živote ako sam te nehotice povrijedio stvarno mi to nije bila namjera,samo nisam želio da se bespotrebno brineš.Jebi ga bio me blam, da me vidiš u onom stanju ovoliki čovjek a nisam mogao ni da se sam obučem.

-Znam.Izvini i ti zbog moje reakcije,malo je reć da sam se prepala kad me Mia nazvala a onda me je bijes obuzeo kad sam te vidjela živog i zdravog!

Poljubim je u kosu i jače je stisnem uz sebe.

-Ohladila ti se kafa!

-Skuhat ćeš mi novu.

-Skuhat ću ti kurac!Kuhaj sebi..previše si se ti pohasio.

Nasmijem se od srca,evo je moja mala se vratila u punom sjaju!Nije da mi se ne sviđa ova njena sladunjava verzija ali to nije ona.

-Hahahah..Šta radimo danas,reci da ne moraš na posao?

-Uzela sam bolovanje.

-Onda mora doktor da te pregleda!-govorim i već se ruka sama penje uz njenu butinu ispod moje majice,gaćice joj samo malo pomjerim u stranu i već sam na njenom vlažnom središtu.Zaokružim prstima po klitorisu na šta ona glasno uzdahne..

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now