8.POGLAVLJE

2K 99 12
                                    

Kad me je Mia nazvala da pita kako je Denis,prvo nisam razumjela šta me pita!

A onda mi je rekla kako je zvao Srđana i Sašu da ga vode doktoru jer ne može na noge.Ne mogu taj osjećaj ni da opišem,prvo sam bila uplašena pa se javio osjećaj povrijeđenosti a kad sam ga vidjela u bolnici kako stoji na svojim nogama sav strah je prešao u čisti bijes!

-Jel budalo,to ja nisam važna pa ne treba da znam šta je s tebe?

-Još se gospodin jutros zajebava samnom,a!

Diže glavu prema plafonu i nešto mrmlja sebi u bradu..

-Ljepoto nisam htio da se brineš,zato ti nisam htio javit dok doktor ne kaže šta mi je.

Pruža ruke prema meni pozivajući me u zagrljaj,ali jednostavno ne mogu sad da ga grlim suviše sam ljuta i povrijeđena.

-I šta doktor kaže?

-Zeza me vratna kičma biće dobro nije ništa strašno,nemoj se brinuti.

-Uredu, drago mi je zbog tebe!-kažem i okrenem se da idem,pa ne mislim ostat tamo gdje me ne žele!

-Majoo..

Ignorišem da me zove i samo nastavim prema izlazu,uđem u svoj auto i nazovem Amara da ga obavjestim da se danas neću vraćati na posao.

Odlučim da se malo provozam,da razbistrim misli!Ali mi ne polazi za rukom,moram razgovarati s nekim poludjet ću.Mia ili Ivana?
Mislim da je bolja opcija Mia.

-Jesi kući?

-Jesam ajde,znam da ti treba razgovor samo što će bit uz čaj od kamilice umjesto vina!

-Boga mi ni tamić kamilice mi ne bi sad pomogao,ponjet ću ja sebi gibiru!

Stanem usput u neki market i kupim sebi flašu vina te se zaputim kod Mie.Otvara vrata u pidžami i natjera me na smijeh iako mi nije do istog.

-Ala ti godi ta trudnoća svega mi!

- Ma ajde marš povraćam od jutros.

Zaputim se u kuhinju po čašu i otvarač te smjestim dupe u dnevni boravak.Naspem sebi punu čašu i otpijem dobar gutljaj,eh tako već je bolje!

-Da ti neće bit malo ta flaša?

-Preći ću na Srkijev jeger!

-Ccc,jesi ti došla da razgovaraš il da ločeš?

-Oboje.

Zavalim se u njen trosjed i ispružim se kao kod kuće,razvežem jezik pričajući joj kako se osjećam i šta sam na kraju uradila.

-Ja šta nego sam otišla ko ga jebe, ako nisi mogao da mi javiš da nisi dobro ,znači da nisi želio da sam pored tebe..

-Majo stvarno mislim da pretjeruješ! Koliko sam čula čovjek nije mogao na noge,ej pa obojicu je zvao da mu pomognu morali su ga čak i obući!Ženo čovjek ima preko sto kila šta bi mu ti mogla pomoć?

-Nije bitno bar je mogao napisat"ej kravo nisam nešto dobro idem doktoru javim ti se " ili "ne brini vrti mi se u glavi zovem te od doktora" al jok čovjek se ušutio.

U pola moje diskusije ulazi Srđan na vrata i sjeda pored Mie,spušta poljubac u čelo i okreće se prema meni.

-Što se ne javiš na telefon majke ti?

-Vjerovatno što ga nemam kod sebe!

- Ti nisi normalna,čovjek onako bolestan počupa svu kosu s glave zbog tebe iskida se živ,ne može da te nađe a ona sjedi i naljeva se.

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang