18.POGLAVLJE

1.8K 99 14
                                    


Uvijam pramen kose oko svog prsta i mazim je po ruci dok prede poput mačke.

-Nemoj više nikad da odeš!

-Kao da me nećes naći.

- To je neupitno,ali ne želim više nikad da osjetim ništa slično!

Nalakti se na mene i očima me skenira,smješka se i prelazi nosom po mom.

-Odkad si ti tako sladunjav?

-Uživaj dok traje..-poljubim pune i tako slasne usne,ma ljubit ću ih dok sam živ.

Pođem joj predložit da odemo u šetnju ali čujem da moj telefon negdje zvoni..

-Ono je tvoj!

-Aha,samo gdje je!?

Ustanem kao od majke rođen i odem u dnevni da nađem to čudo,prema zvuku zvoni oko sofe negdje. Pogledam okolo nema,na kraju zavučem ruku između naslona i tu ga pronađem.Koji ćeš kurac tu!

Srđan!?

-Reci brate.

- Gdje ste sve vam jebem,Mia se porađa!

-Štaa?-vratim se u sobu i Maji pokažem da se obuče.

-Šta,šta majmune..kažem ti žena mi se porađa!

-Dobro to znam al kako sad zar nije trebala nekad kasnije.

-Nisam doktor dovlačite guzice u bolnicu,svi vas čekamo!-spusti slušalicu a ja osta zatečen.Znam da je ušla u deveti, ali mislim da joj sad nije termin.

-Reci više šta je,ne prepadaj me?

-Mia se porađa!

-Aaaaa,budalo šta si se ukočio oblači se idemo!

-Al nije joj termin!

- Tebe će pitat kad da se porodi..hajde više!

E svašta,krenem se oblačit dok Maja pogasi sve po kući te isključi struju i vodu.Izađem napolje da je sačekam i pogled mi padne na dva auta,e u kurac krasni..moramo odvojeno!

-Ajde,gotova sam!

Pokažem joj prstom na dva auta,udari se po čelu izgleda je i ona zaboravila.

- Ja ću prvi ti vozi zamnom i bit ćemo na telefonu.

-Može!-poljubi me i odjuri u svoj auto.

Izvezem se iz dvorišta i pozovem je, te stavim telefon u držač.

-Jesi pitao u kojoj su bolnici?

-Jebi ga..nije mi palo na pamet!Pa valjda na gradini gdje će drugo!?

-Aha,ko da samo gradina ima, trudnoću je vodila privatno.Sad ću zvat Ivanu,čekaj zovem te opet.

Stvarno mi nije palo na pamet da pitam gdje su,kad je rekao u bolnici odmah sam pomislio na gradinu,iskreno nisam ni znao da ima još negdje da se porađa. Evo zove..

-Plava bolnica!

- Gdje je to?

-U centru, kad dođemo pokazat ću ti.

-Dobro,ko je sve tamo.

-Srđan, Ivana i Sale,Srđanovi večeras kreću iz Italije.

-Aa,e moramo organizovat onda večeras gidu pa ne postaje se amidža stalno!

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora