10.POGLAVLJE

1.9K 100 9
                                    

Bolovanje mi je prošlo dok si rekao keks,moram priznat da mi je bilo savršeno. Denis me je toliko razmazio da sam se osjećala kao kakva princeza,skoro da nisam ni išla u svoj stan osim po odjeću. Danas idem s njim na kontrolu a sutra već na posao,dosta sam se mazila i izlezavala i iskreno jedva čekam tu jebenu kontrolu čovjeku su jaja otekla od zadržavanja nije mu lako ni malo a Boga mi ni meni spretan je s prstima što jest jest, al brate ona stvar je ona stvar!

-Ideš li?

-Evo,ne mogu da nađem ključeve!Jesi ih ti gdje vidjela?

-Šta će ti ključevi, idemo mojim autom.

- Ma nemoj!

- Ma moj!Dok ti ne skinu to s vrata nećeš voziti.

- Dobro doktorka!

-Daće tebi doktorka.

-Jedva čekam. -pljesne me po dupetu i otvori vrata da izađem.


Na ulaz u krug bolnice zaustavlja nas portir uopšteno nema parkiranja unutar bolnice, al bože moj pokoji nevini osmijeh i treptaj čuda čine!

-Šta to bi majke ti?

-Koje ljubavi?

- Ne pravi se blesava,pred mojim očima flertujes?

-Opusti se ljubavi moje oči vide samo tebe,po koji osmijeh drugom u ovom slučaju portiru je sasvim bezazlen.Nisi valjda mislio da hodam pješke okolo!

-E bože svašta i onda žene fine,nevine,poštene aha al u kurcu!

-Naravno da jesmo ,samo nekad nužda zakon mijenja!-namignem mu te izađemo iz auta.

- Zaboravila sam pitat jesi naručen,da ne čekamo vječnost?

-Što da nećes i doktoru da se smješkaš?

-Sve za tebe ljubavi!

-Majoo..

Poljubim ga sočno prije nego uđemo, obožavam ovu njegovu ljubomorno zaštitničku stranu tako je sladak i mačo istovremeno. Ali za to sladak mu me smijem priznat udavio bi me!

Uđemo i na šalteru starija medicinska sestra uzima njegove podatke i upućuje nas ispred ordinacije.Kroz par minuta iz ordinacije izlazi moram priznat atraktivna i vidno "očuvana" mlađa medicinska sestra i s osmjehom poziva Denisa unutra.
A on joj uzvrati svojim zavodničkim osmjehom..Molim?
Aa pa nećeš ga majci,mislila sam čekat ispred ali sad pa ni u ludilu!

Uđemo unutra i sjednemo ispred stola na šta me spomenuta sestra pogleda poprijeko a ja je dočekam s osmjehom na usnama.Sanjaj mala,sanjaj!

-Gospodine Denise možete se pripremiti za pregled,sad će dr.Brkić da siđe sa odjeljenja.

Denis ustaje i skida jaknu koju mu uzmem iz ruku i ponovo sjedne na stolicu.

-Treba da se skinete do pojasa gospodine.-na šta me Denis pogleda i nasmije se zavjernički.

Ma nabije te gospodin,mamu li ti tvoju prefriganu čovjek nosi okovratnik a ti bi da se skine!

-Zbog čega je to potrebno nije kod kardiologa već neurohirurga!-kuha u meni,a Denis se čitavo vrijeme potajno smješka.

-Gospođice valjda ja znam bolje nego vi!

-Čisto sumnjam,al nek ti bude..

Denis ustane i prepredeno mi namigne te skine majicu u jednom potezu dodavajući mi i nju u ruke,tačno bi ga sad s njom zadavila!

Pratim pogledom onu "očuvanu" i vidim da ženska uživa u pogledu.Uživaj,uživaj nećes dugo..

Hvalim te Bože doktor konačno ulazi u ordinaciju..ošajcujem ga začas dok prolazi pored mene,vala dobar je ništa mu ne fali.Ljepuškast,utreniran i crnokos a ovaj mu mantil pravo dobro stoji!Osjetim da me Denis lupio u rebra pa skrenem pogled prema njemu oči su mu se smračile,a frajeru ne godi ti kad ja odmjeravam..crkni!

-Moramo i tebi nabaviti jedan ovakav mantil!-šapnem mu na uho,na šta dobijem prekoravajuć pogled.Samo nabacim kez na usne i pošaljem mu poljubac.

-Ooo Aliću falukno si mi!

-Ahaa,faluknut ćeš ti.

I jebo te oni se znaju,a ja odmjeravam il odmjeravam koji blam sunce ti poljubim!

- Dobro,dobro nego ko je dama?-prilazi prema meni i pruža ruku da se upoznamo.

-Maja,drago mi je.

-Meni još draže Majo,ja sam Mirza.-zadržava on ovu moju ruku polijepo u svojoj.

-Mirza,Mirzaa...hajde Brkiću makni te ruke s moje žene i skidaj mi ovo govno oko vrata!

-Žene?Nisam znao da si oženjen!-upita začuđen prebacujući pogled s jednog na drugo.

-Šta ima da znaš il ne znaš, uhvati se posla.-odgovara Denis vidno nervozan,hmm samo se ti skidaj sestrici bit će svašta!

-Što si nervozan,nije to dobro za zdravlje!-primjetim da je doktor skontao da je ovaj moj ljubomoran i namjerno ga podjebava .

- Samo sam se začudio ovakva ljepotica a pored tebe!-kao nehajno slegne ramenima a vidim da mu kut usne igra.

- Pa Brkiću mogao bi i ti malo da nosiš ovaj okovratnik,ha?-uuu što smo ljuti.

-Vala ako ću imati njegu poput tvoje,mogao bi razmisliti o tom prijedlogu!?-govori polako gledajući u mene i na kraju mi čovjek hladno namigne.

Ovaj moj skače kao opržen,a ja ga hvatam za ruku!Ja budale neće valjda doktora istuć,zar ne vidi da ga čovjek jebe namjerno.

-Polako,polako zajebavam se!-govori Mirza i diže ruke u zrak u znak predaje.

-Puno se ti meni zajebavaš,zapamtit ću ovo!-govori mu Denis i vraća se na stolicu.

Mirza se prebacio u doktor mode i profesionalno završio pregled te zaključio da je sad sve uredu i da se može vratit normalnom životu naglašavajući to "normalnom" a svi u prostoriji znamo na šta je mislio!
Na šta se ona sestrica nasmiješila a meni pritisak skočio,šta se ti smiješ pizdo mogla si samo da gledaš!Dodam Denisu stvari da se obuče a on namjerno lagano uzima stvar po stvar i navlači na sebe.Kreten!

Pozdravimo se s doktorom,a onu sestricu samo poprijeko pogledam na šta mi se nasmije.Krava!
Te izađemo iz ordinacije,nastavljajući prema parkingu.

- Oni te lijekovi nešto pravo usporili, nikad se obuć!

-Živote,to je jedan:jedan!

-Hmm?

-Portir ljubavi portir.

-Aa,pa onda je dva:jedan za mene,zaboravio si na Mirzu!

Stane pored auta i počne da se smije na sav glas.

-Šta ti je budalo,narod te gleda!

Sjednemo u auto a on gleda u mene i idalje se smije kao lud.Konačno se primiri i doda mi svoj nalaz te progovori .

-Šah mat,ljepoto!

Uzmem onaj nalaz a u desnom uglu stoji zapisan broj mobitela i ime Azra!Ooj jebem li joj mamu,pa pred mojim očima e neće moći!

-Oo sad ću joj jebat mater njenu!-hvatam za bravu da otvorim vrata al me Denis povuče nazad.

-Ma puštaj me da kuravi ostavim svoj broj,ona će meni pred mojim očima još mi se krava smješka,jebem li joj dan..puštaj me!















Dobro jutro lijepi moji..❤

Kako vam se čine ovi golupčići?😉





Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now