Mislio sam da sam samo ja nezajažljiv ali Boga mi je i ona..
Uzmem telefon i nazovem kuhinju,da ti spremim desert pa naravno srce!
-Jasna,jedne palačinke s nutelom i puno šlaga u moju kancelariju!
-Odmah,gazda.
Zvučala mi je čudno preko telefona mada s njom se nikad ne zna mijenja raspoloženja kao semafor boje.
-Izvolite gazda.-konobar Mario ulazi u kancelariju i spušta palačinke na sto.
-Mario kad dođe Maja,nisam tu!
-Naravno.-namigujući kaže i nestaje brzinom svjetlosti.
Shvatili su da sam se promjenio odkad sam s Majom pa uživaju čim se njeno ime spomene.Sa svim radnicima imam prvenstveno prijateljski odnos pa tek onda poslovni.Ne volim da glumim gazdurinu izuzev ako situacija to ne iziskuje.
Upalim monitor s kamerama da vidim kad bude ulazila u kafanu, ne prođe ni pet minuta eto nje u bijeloj haljinici,štiklama "jebi me" i mantilu ..mmm moja crnokosa ljepotica!
Brzinski skinem pantole i bokserice sa sebe pa ih sakrijem u ladicu i sjednem na stolicu za svoj sto,s vrata se ne vidi da nisam obučen.
Ulazi na vrata i automatski ih zaključava,skida mantil i kreće lagano se približavat.Pogled joj padne na palačinke,pa upitno podigne obrvu u mom smijeru.
-Šta je ovo?
-Desert,srce!
- To ti mene jebeš?Odlično znaš kakav desert treba da me čeka!
-Bila si neodređena. -suzdržavam se svim silama da se ne nasmijem.
Prekrsti ruke na grudima i spoji pogled s mojim.
-Zašto si još obučen?
- Ko kaže da jesam?-nasmijem joj se vragolasto!
Pozovem je prstom da dođe,obilazi oko stola a ja se odmičem polako.Kad vidi da sam go oči joj poprime još tamniju nijansu nego što jesu...
-Mmm to je taj desert!-oblizuje se dok ja zavlačim ruku pod njenu haljinu i svlačim joj gaćice niz noge.
-Hoćeš sa šlagom ili nutelom?-upitam je razigrano.
-Nemam kad da se igram,hića je!
-Ako je tako..
Uzmem je za ruku i privučem sebi u krilo, spoji nam usne u žestok i prijeko potreban poljubac.Omotam ruke oko njenom struka i posvetim se njoj cijeloj.
-Trebaš mi i to odmah...-progovara kroz poljubac.
- Ko sam ja da ti uskratim tu potrebu!-šapnem joj na usne.
Odignem je od sebe i samo je spustim na moj već ukrućen ud,vrisne i zabaci glavu unazad.Bože koliko je vlažna i mekana,lagano je odižem i spuštam dok joj ljubim vrat.Uspravlja se i rukama unazad hvata za sto..
-Zajebi to lagano,hoću sve i sad !
Uhvatim je za kukove i krenem žestoko da ulazim i izlazim iz nje,dok stenje i grize usnu.Toliko me steže da sam skroz blizu da svršim,nijedna do sad nije mogla ono što ona može dovoljan je jedan njen pogled da me baci preko ruba.
Osjetim da je i ona blizu,odignem se za bolji položaj i neumoljivo se stanem zabijat,izvučem joj dojke iz haljine i uvučem jednu bradavicu u usta.
-Ah to,tako mi godiš!
-I ti meni crnokosa, i ti meni.
-Oh,Denise..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)
RomanceMaja Jahić dvadesetšestogodišnja djevojka,koja je na oko imala savršen život raskošnu kuću,auto,svoj stan,bogatu porodicu ali nikad nije osjetila onu pravu roditeljsku ljubav jer su im glave non stop u poslu i planu kako što više novca da zarade.A...