11.POGLAVLJE

2K 102 17
                                    

Jučer me je Denis jedva smirio da ne uđem ponovo u ordinaciju i ne pometem pod s onom kalašturom.Ma na šta su sve žene spremne tačno me bude sram što sam žensko, svega mi.Gdje sam ja odrasla pa nemam pojma ni o čemu!

Razmišljam tako dok sjedim za svojim stolom i pokušavam se skoncentrisat na posao.

-Majo da li su spremni dokumenti od restorana?-koliko sam zadubljena nisam Amara ni primjetila da je došao.

-Jesu,jesu izvini nešto sam se zamislila.Evo izvoli. -pružam mu fasciklu sa potrebnim dokumentima na uvid.

- Nevolje u raju?-pita posprdno. Zajebant stari...

-Moje drugo ime je Nevolja!

-Doduše i to što kažeš.Ja izlazim,a možeš i ti ako si sve završila.

-Ok imam još nešto sitno,pa ću izaći!

Kako mi se direktor zaljubio sve može,ja šta ta ljubav radi od ljudi to je za nepovjerovat,onaj ko ne doživi ne može da zna o čemu pričam a Boga mi mislim da sam ja na dobrom putu da sve to proživim.

Onaj osjećaj kad sam s Denisom je nevjerovatan,osjećam se potpuno njegova pažnja,briga za mene,naši razgovori i sitnice koje učini za mene su nešto predivno.A najvažnije s njim mi nikad nije dosadno,uvjek smo u nekoj žiži dešavanja.
Za ovih par dana kako sam ga "njegovala " baš sam se navikla na njega i njegovu blizinu,sad kad legnem u svoj krevet neka me praznina ispuni.

Završim sa poslom danas,pokupim svoje stvari i ugasim računar.Malo je monotono od kako je Mia na bolovanju zbog trudnoće,prije malo malo uletim kod nje i ispušem se a sad šipak,nemam kome.

Na putu kući svratim u buregdžinicu i kupim sebi bureka i krompiruse da se ubijem malo s kalorijama,nisam ne pamtim.

Samo što uđem u stan čujem telefon kako zvoni negdje u torbi.E jebem ga nek zvoni ne tražila ga ja sad!
Spustim kese u kuhinju i odem da se raspremim.

Serviram sebi sve na tanjir i naspem čašu kefira,eto nešto i zdravo ima za ručak.
Sjednem u dnevni boravak,upalim tv i taman da uzmem prvi zalogaj opet onaj jebeni telefon se oglasi.

Nađem ga negdje na dnu tašne.. Ivana!

-Ko je umro svega ti pa ne prestaješ zivkat?

-Kad Ivana ima slobodan dan nigdje nikog nema,sjaši više s tog čovjeka jadna.

-Jebi se ti polako,taman što sam sjela da jedem i to burek ej .Sad si našla kad ćeš zvat!

-Joj burek ,još uz to i krompiruša aa!

-Evo je još uvjek vruća i uz to kefir gratis!

-Jel Boga ti ,gdje si dolazim odma.

-Kod kuće gdje ću biti,sad došla s posla.

-Taman,ja zvala da večeras izađemo gdje,eto mene na pitu pa ćemo se spremat posle.

- Ma vala može,jedno žensko veče!

Odem izvadit i Ivani na tanjir, ta je luda za domaćom hranom.Spomeni joj pitu,sarmu,kokoš s krompirom i ima da te kuje u zvijezde.

Dok čekam nju nazovem Denisa,samo smo se jutros čuli ni on ne stiže od posla koji se nagomilao dok je bio bolestan.

-Oo vidi i ona ima momka.

-Zadnji put kad sam provjeravala imala sam muža, al nisam znala da imam i momka pih što sam moderna!

-Seri,seri!

- Ma ljubim ja tebe.

-Aha,šta radiš jesi došla kući?

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now