Nešto jedva otvorim oči ovog jutra,težak sam tonu!Šta mi je,jebo te?Nisam se sinoć opio sve je normalno bilo,odvukao Maju kući i vratio se u svoj stan.
Polako se uspravim u sjedeći položaj,oj živote odnese me ko da sam prepio jebo majku!Koji mi je kurac?
Krenem lagano da ustanem spustim noge na pod i uspravim se, kako se uspravim tako se i prostrem po podu koliko sam dug i širok.
Aaa jebem ti sunce,nekako se dopeljam do kreveta i naslonim se na njega te potražim rukom telefon.Kad ga napipam svane mi,glavu držim u jednom položaju i tad mi je malo bolje pa krajem oka pogledam u telefon i zovem Srđana.
-Kaži mili?
-Jebo te mili,dolazi do mene odma i povedi i onog malog jebača!Treba mi sva raspoloživa snaga..
-Koga bijemo?
-Bijemo kurac,dolazite da me vodite doktoru ne mogu ustat na noge!
-Šta ti je?
- Da znam ne bi tebe zvao, haj polazite!
Pogledam niz sebe..dobro je makar imam gaće na sebi,oj ima da me rasture od zajebancije kad me budu oblačili.
He tugo moja na šta sam spao,da me dva konja oblače!Maja..jebi ga treba i njoj da javim,ma neću dok ne vidim šta je samnom da je ne uznemiravam. Samo joj pošaljem poruku za dobro jutro..
"Dobro jutro,crnokosa"-odgovor stiže odmah,a sve kuka ona radi a telefona iz ruku ne ispušta!
"Boga mi plavušane meni je dan uveliko,a ti još po krevetu se razvlačiš"
"Jesi ti to ljubomorna i na krevet?Razvuću se ja i po tebi nije frka!"
Ma razvućeš se Denise al u kurcu ne možeš jadan ni na noge kako treba a ti bi nju da razvlačiš..oo muko moja!
"Da znaš da bi bio red!"-jebi me sad i ti.
"Čemu vakat tom i vrijeme,ljepotice."
"Obećanje ludom radovanje,čujemo se kasnije neko mora i da radi."-otkači me samo tako.
Čujem kako se ulazna vrata otvaraju,hvalim te Bože upišat ću se!Dobro je pa sam majmunu još davno dao rezervne ključeve.
Ulaze obojica ko dva strašila,majke mi!Nose maske i rukavice upakovani do grla i izviruju glavom u sobu.
-Majmuni jedni koji vam je,hoćete i infarkt da me zvizne?
-Šta mi znamo što ti ne možeš na noge još dobrovoljno hoćeš doktoru, znači nisu čista posla..-govori Srđan dok Sale dobacuje.
-Korona druže korona!
-Koja Bogova korona majmuni,ovo je nešto drugo.
- Dobro haj sad kako ćemo?-govori Srđan dok šara očima po sobi.
- Pa prvo bi trebao da pišam a onda da me obučete!
-Molim,ja te vala ne oblačio!-Saša se izbečio na mene.
-Koji si kurac dolazio ako misliš samo tu stojat ko maneken!
- Dobro ba ajmo polako, uhvati ga Saša ispod jedne ruke ja ću ispod druge.
- Ma uhvati ga ti-majmun se smije a meni nije do mog imena.
Podignu me nekako na noge i drže, glavu mogu drzat samo pravo..
-Ajde sad u wc.
-Ooj hljebe i Bože, slušaj ja ti ga vala ne držo dok pišaš!-kuka Saša, a Srđan se smije.
-Jebo vas otac bolje da sam hitnu zvao!Mogu ga držati sam stoko, odvest će me Srđan a ti mi nađi šta da obučem.
-E tako je već bolje,to mogu podnjet. -mumla majmun.
Obavim nekako u wc-u,umijem se i operem zube te se vratimo u sobu.
-Evo pepeljugo vaše cipelice!-dobacuje Saša i cijepa od smijeha.
-Ooj čekaj samo da stanem na noge jebaću te za ovo sa zadovoljstvom.
Strpaju me nekako u auto i pravac doktoru.
Kod doktora red haos,ma gdje mi je telefon ne mogu ja čekat..
-Halo,Brkiću daj života ti siđi na prijem evo me ne mogu na nogama stojat,a gužva u pičku materinu!-Brkić je redovni gost u mojim klubovima a skoro sam saznao da je doktor, sad mi je došao ko kec na desetku.
-Eto me ljudino,al ove će da košta!
- Dobro ba kad je šta kod Denisa bilo džaba!
-Eto me eto...
Ne mogu a da se ne nasmijem sam sebi na ovaj prizor..
Sjedim na stolici a Srđan i Saša svaki sa po jedne strane kao dva tjelohranitelja,sad mi je jasno što me ovaj narod ovako pogleda misle da sam neki važan kurac..ee Tito i partijo!
Izlazi sestra iz ordinacije i obraća mi se:
-Gospodine Aliću možete ući u ordinaciju!
-Joj,gospodine da ja pođem s vama, nećeš ti moći sam takav nemoćan!-trlja Saša dlanove i trkelja gluposti.
-Joj svaka ti motke vuče, ubio si se za degeneka!
Uđem polako u ordinaciju i samo što sjednem ulazi Brkić.
-Šta ti bi svega ti,šta si se ukočio?
-Nisam se ukočio već sam našao položaj u kojem mi se ne vrtoglava!Inače odnese me s nogu.
Ispregleda me jaran od glave do pete samo još što mi gaće nije skinuo.
Sve u svemu dobro sam prošao u pitanju je vertigo..u prevodu jebe me vratna kičma,stavio mi longetnu i dao kamaru lijekova.Ali moram priznat da od ovog govneta oko vrata kako mi drži fiksiran vrat već mi je bolje!Izađem iz ordinacije uz dogovor da ima rezervisan sto u Krčmi i separe u Laciu uz naravno po koje piće na račun kuće, jebaji ga opet sam dobro prošao ko bi sjedio u ovoj čekaonici nema ko ne puhće i ne dahće oko mene.
-Šta bi pepeljugo?-pita Saša.
-Vertigo jebem li ga.
-Šta ti je to?Izrazi se ko čovjek nisam ti ja doktor .
-Budaletino, imam problem s vratnom kičmom!
-Ja Boga mi mislim da ti nemaš samo taj problem!-govori Srđan i gleda prema izlazu.
Pogledam i ja i imam šta i da vidim,Maja korača bijesna prema meni i već vidim da će nastat cirkus!
-Jel budalo,to ja nisam važna pa ne treba da znam šta je s tebe?
Oo jebem ti ludo žensko kad sve izokrene....
Izvinite na malenoj pauzici, nastavljamo dalje😉
P.S:Ostavite utiske ❤💙❤
YOU ARE READING
Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)
RomanceMaja Jahić dvadesetšestogodišnja djevojka,koja je na oko imala savršen život raskošnu kuću,auto,svoj stan,bogatu porodicu ali nikad nije osjetila onu pravu roditeljsku ljubav jer su im glave non stop u poslu i planu kako što više novca da zarade.A...