19.POGLAVLJE

1.9K 102 20
                                    


Izbezumila sam se,utrnula nemam riječi da opišem stanje u kojem se nalazim.
Iznenađena sam,neko ko se usrao na riječi "volim te" s takvom lakoćom izjavljuje da će danas sutra samnom imati dijete, hej dijete!

-Šta sam sad rekao,ne kontam!?

-Ništa, ništa sve ok.-zagrlim ga i malo se saberem.Eto još jedan dokaz da su mu djela i riječi nebo i zemlja,konačno shvatam da se do sad nije znao izrazit.

U svom tom bunilu nisam Srđanu ni čestitala,izbacio nas je sa svojim ispadom skroz.

-Jebač jesi se sabrao?-gleda me namršteno, puknem se smijat te ga zagrlim.

-Čestitam sina, da vam je živ i zdrav!-izljubimo se za sve pare dok me Denis ne odvoji.

-Dosta ba šta ga ližeš nije tebi napravio dijete!

- Ja budale,nisi čist svega mi!Stani da i Saši čestitam.-pođem i do njega ali me Denis vrati nazad.

-Amidža i tebi čestitamo..-gledam ga upitno na šta samo odmahne glavom. Koja ljubomora..

Konačno uđemo kod Mie,čika,vriska suze na sve strane dok Ivana već kao profi grabi maleni smotuljak u ruke.Priđem joj i stanem se divit tom malenom biću,tako je nježan i ima prćast nosić, ko bi rekao Ivana nam se istopila a Saša ne skida očiju s nje i svog bratića.

-Znaš Koko kako se zove?-pita je Mia.

- Ma kako god da se zove vidi kako je meden,jao ima da vam ga ukradem.-sva se raspilavila ja šta su ti hormoni..

- Ma ukrast ćeš kurac rađaj sebi!-govori joj Srđan a Mia ga štipa za ruku.

- Ti pizdo da šutiš,dok sam se borila da ga rodim ti si padao u nesvijest zato ni jedne!-zaori smijeh sobom ponovo na Srkijev račun.

-Ljudi upoznajte Ivana!-progovara Mia ponosno.

-Aaa,ljubi ga kuma.Ma ti ćeš bit kumino mezimče sve će tebe tvoja kumi da nauči,ahaa..tepa Ivana dok mali plazi jezik.

U sobu ulazi medicinska sestra i objavljuje da je posjeta gotova da oboje trebaju odmor!

-Dušo ništa se ne sikiraj Srkija vodimo sa sobom,mora se dočekat sin kako dolikuje.-na šta dobijem podršku od svih.A to znači da će Krčma večeras da gori,mogu samo zamisliti šta će Srki sve da polupa.

-Jaoj, hoću i jaa..

-Ponovit ćemo i za tebe čim mogneš,nije gazda cicija.-namignem i poljubim Denisa, mahnem Mii te izađemo napolje.

-Večeras u osam sve vas čekam u Krčmi,amidža broj dva časti!

Dogovor je pao,pozdravimo se i svako svojim putem.Krenemo prema parkingu i okrenem se da poljubim Denisa ali me hvata i prebacuje preko ramena.

- Ti više u to čudo ne ulaziš,zajebi!

-Stani pa ne mogu ga ostavit na parkingu,šta ti je!?

-Azur već ide po njega, ne brini!

- Pa svejedno treba mi auto,šta je s tobom!?

-Kupit će tebi Denis novo auto ništa se ti meni ne sikiraj,ima da bude ko bombona!-pljesne me po guzici i spušta na sjedište.

Života mi on nije čist, šta misli da ću vozat tamo neko auto..misli da ne znam da će da izabere nekog sporaća,pa ni u ludilu jebo te!

Prekrstim ruke preko grudi i okrenem glavu prema prozoru.

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now