16.POGLAVLJE

1.8K 95 11
                                    


Zaustavljam auto u ovoj vukojebini pred nekom birtijom,Aleksa nadam se da si pogriješio,halalit ću mu svega mi samo da nije unutra!

Morao sam se sagnut da uđem kroz vrata,jebo te koja je ovo buvara!
Skeniram prostor oko sebe i ugledam tri starija čovjeka kako sjede za stolom i jednog iza šanka. Uh dobro je,nema je okrenem se da odem ali mi dobro poznat glas kako pjeva pjesmu Lepe Brene dođe do ušiju..jebem ti!

Nađem je za stolom u uglu i stanem da je promatram sve dok ne eksira neko žestoko piće, ubit će se od alkohola ona ne pije ništa osim vina.Bože zar sam je toliko povrijedio, jebem sebi dan kad sam se rodio što mi je trebalo da je dovedem u ovakvo stanje.

Priđem joj polako i lagano progovorim:

-Mislim da je dosta više!

Okreće se prema meni i nejasno škilji..

-Koji ti kurac tražiš ovde?

-Majo dosta je,idemo kući.

-Nigdje ja s tobom ne idem,bio si jasan nisi spreman..sad,produži!

Uzdahnem i spustim se na stolicu pored nje i rukom pozovem konobara.

Promatram je kako zatvara pa otvara oči povremeno gledajući u mene,na kraju pozove onog starijeg gospodina.

Kad sam čuo šta ga pita nisam mogao da se ne nasmijem,pa ona je mortus pijana i to sama na ovakvom mjestu zakašljem se od same pomisli da bi joj se nešto moglo desit.
A kad sam čuo da traži još jedan vlahov,prekipjelo mi je..samo sam nijemo zamolio da joj više ne donosi bio sam spreman i na silu je odvest odavde.Što je dosta dosta je!I ona je to isto shvatila kad je pošla ustat pa s onim svojim sexi dupencetom ponovo zalijepila za stolicu.

Okreće glavu prema meni i odmjeri me ko na pijaci, progovarajući..

-Hajde makar ćeš za nešto poslužit,nosi me kući!

Pošteno, nisam ništa bolje ni zaslužio!

Iz džepa izvadim stoju i ostavim na stolu,šta znam koliko je popila nek mu se nađe. A nju podignem sa stolice u svoje naručje i izađem na parking smještajući je u auto.Uđem i sam te pokrenem auto ,da li će moći izdržat do kuće treba nam barem dva sata.

- Majo hoćeš li moći izdržat do Tuzle?

-Koje bogove Tuzle mene vozi u kolibu,a ti gdje ti volja!-progovara zabačene glave na sjedište.

Kakva sad koliba?Nisam ni obratio pažnju..tačno njenog auta nije bilo ispred birtije.

-Možeš li mi reći gdje da vozim?

- Samo vozi pravo reći ću ti kad da skreneš.

Parkiram pored njenog auta i ona već pokušava da izađe ali je noge ne slušaju,obiđem oko auta i uzmem je u naručje pa ponesem do vrata dok ona prtlja po džepovima u potrazi za ključem!

-Spuštaj me,mogu dalje sama. -ljuto promrmlja.

Poslušam i lagano je spustim pridržavajući je za svaki slučaj.

-Moram pod tuš, ako hoćeš ostani eto ti kreveta.-rukom pokazuje prema minijaturnoj sofi,pa ne mogu ni sjest kako treba na nju a o ležanju neću ni pomišljati.

-Uredu!-nisam ni mislio ići nigdje taman kad bi i u autu spavao,ne idem dok mi ne oprosti.

Čujem da su se  vrata otvorila a potom i zatvaraju predpostavljam da je završila sa tuširanjem.Pođem do kupatila ali naletim na nju umotanu samo u peškir,pogledom pređem po njoj i uvučem sav zrak u pluća.Tako je neodoljiva ovako mokra i izazovna, pročistim grlo i pogledam je.

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora