6.POGLAVLJE

2.1K 102 21
                                    


-Dobro te je više svega ti,trudna pa trudna ni prva ni poslednja.-govorim Miji dok mi živci već skaču. Razumijem ja da nju sad deru hormoni i da su joj emocije razbacane na sve strane,al brate pretjeruje!

-Vidjet ću tebe kad budeš trudna,samo čekaj.

-Načekat ćeš se Boga mi.

-I ona je isto tako govorila, al sklepa ga čovjek momački. -dobacuje Ivana iz kuhinje.

-Samo ti Ivana podbadaj..

-Mhmm..

Već satima vrtimo jednu te istu priču,smučilo mi se!Žena zapela pa Bog ,ljutila se što joj je na prevaru sklepo dijete,otišla na selo,vratila se te mu oprostila i sad opet serenda!"Kako ću ja to,hoću li moći "ah pobogu.

-Slušaj me mala,niko nije rođen naučen čovjek se uči dok je živ životom prema tome i ti ćeš.Umjesto da uživaš sa Srđanom u svojoj trudnoći i raduješ se svakom novom danu ti tu naričeš jebala ti mater svoju..-morala sam puklo je nešto u meni.

-E vala upravu si,haj živila ti meni drugarice!-nazdravlja Ivana i smješka se.

-Zar ti ne radiš danas,pa cugaš?

-Radim dežuru,ha neće mi bit ništa od jedne čaše izlapit će dok izađem iz stana.

-Joj šta bi dala da sad drmnem jednu!-tugaljivo će Mia.

-Imat ćeš kad evo ja ću za tebe jednu ništa ti ne brini. -Ivana joj namiguje a zauzvrat dobije srednjaka.

-Dobro, sad mi je bolje odo ja svom Srđanu a vi se naljevajte ne mogu ja to ni gledat.

-Ajde ajde nek padne jedan oralac i mirna Bosna!-dovikujem za Mijom dok izlazi iz Ivaninog stana.

Bacim se na njen krevet i malo jaknem muziku...

-Kad ti ideš na posao?Trebala bi kući valja ujutru ustat,a vala mrsko mi.

-Za posla sata mi počinje smjena,ali ne moram u stanicu samo trebam bit dostupna.

- Ma jel,a imaš tim na raspolaganju?

-Uvjek!-dobacuje zabavljeno .

-Aaa,pa mogla bi onda past neka racija naprimjer,ha šta kažeš?

-Šta ti je sad uradio?

-Ooo da samo znaš kako mi je bilo zanimljivo popodne.

Ispričam joj u detalje šta je sve bilo i kako sam dostojno uzvratila udarac opajdari. Ali ne vidim razloga da i njega sad malo pritisnem barem nek se bakce s papirima ako ništa drugo.

- Svaka ti čast dobro si postupila,a iskreno i on je upravu to je takva sredina jednostavno moraš da se naučiš nosit s tim!

-Aha,Saša je s njim!

-Nađi nešto moje pa obuci nemožeš takva u klub,kao da si na plažu pošla.

- Uu jest te bilo teško nagovoriti!

Pogodi me jastukom,kojeg u zadnji tren izbjegnem i nestanem u njenoj sobi.

Iskopam usku tamno zelenu haljinicu koja mi ide uz moje štikle i mantil.
Pustim kosu i popravim šminku.

-Gotova sam!-izlazim i gledam u Ivanu .

-Nećeš valjda takva ići?-pitam zgrozeno!Nikako nije obučena za kluba, svega mi.
Na njoj su teksas hlace dubokog struka uska bijela majica sa otvorena dva dugmica da sekice izgledaju izazovno a Boga mi ih i ima, te crne martinke upotpunjene sa kožnom jaknom iz koje viri pištolj i značka.

-Luđakinjo ja sam na poslu ako si zaboravila,ovo nazovi radnom uniformom!

-Vidim i ja,jebaji ga hajmo!

Dok smo se vozili obavila je par poziva i obavijestila da je čeka tim pred klubom navela je kao rutinska kontrola.Baš joj zavidim na  ovom poslu,može da radi šta hoće ja kakva sam sve bi svoje bivše strpala iza rešetaka.

Ulazimo u klub,a njeni su se već rasporedili da obave svoj posao i ne znajući da se samo zajebavamo iz dosade.Ugledam Denisa i Sašu u separeu, ali ono što vidim ni malo nije dobro!Neka ženska sjedi Saši u krilu,a moj Denis bulji u telefon dok neka lujka pokušava da mu se približi ne vidim baš najbolje odavde.

-Mamu mu jebem,čekaj me tu!-govori Ivana i ode u pravcu dj-a.

Kroz par sekundi začujem je na razglasu kako najavljuje raciju.Pogled usmjerim na Denisa i vidim da se uhvatio za glavu,a Saša otrese žensku sa sebe kao da nikad nije ni bila tu..jebo te ovo je komično!

Krenem s Ivanom u njihovom pravcu,popnemo se na prvi nivo i prilazeći spojim pogled sa Sašinim i prst prevučem preko svog vrata aludirajuci da je gotov.Ivana je kao tornado uletila u separe i nagela se preko stola,tek sad vidim da je cura završila ispod stola.Oj jebo te cirkusa..

Saša ne skida očiju s Ivane,dok je ona svoju punu pažnju posvetila curi pod stolom!Nagne se ispod i kreće njena tiranija...

- Ma ko to mene gedii,aa?-opalim se smijat od sveg srca pa luđeg inspektora u svom životu nisam vidjela.

Okrenem se prema Denisu i očima mu pokažem na nekakvu žensku u ćošku,a što je žnaru brate dragi ne tangira me ni malo.

-Spasila si me,vidi šta sam morao da duram!-govori dok obavija ruke oko mene i povlači me u krilo da gledamo predstavu.

-Izlazi napolje!-sad već ljuta Ivana progovara.

Cura ustaje i staje pred nju s oborenim pogledom.A ona se sva isprsi i krene da je rešeta.

-Vadi dokumenta?

Cura sva pogubljena pruža ruku i sa stola uzima tašnu i pruža Ivani ličnu kartu.

-Jasmina Gogić, osamnaest godina!
Gdje su ti otac i mati,a?Napunilo osamnaest i odma se dalo u promet.

-A ti jebač malo piletine, da omastiš brk.. a?Jebaću ti mamicu.

-Ivanaa...

-Nijedne!

Al se zaoštrila drugarica,neka i treba.Mahne rukom a kraj nje se stvori uniformisani policajac.

-Vodi govna!I ti mala šta si se ukočila u tom ćošku, polazi..mrš kući!


Plačem zajedno sa Denisom previjamo se od smijeha,jebo te obožavam je!

Čujem Denisa da komentariše nešto kao "vrijedi ovo sve one papirologije".












Niste puno čekali...😉

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now