Posle ispada one lujke,malo sam se primirio dok je Maja bila tu.Ali sad kad je otišla bijes me ponovo obuzima!
Pozvao sam Maria,da rasčistimo kako je ona uspjela doć do kancelarije kad sam naglasio da nema nikome ulaska.Naspem čašu jegera i začujem kucanje..
-Uđi..
-Gazda..
-Sjedi!
-Ajde sad mi fino objasni kako je Asja došla do moje kancelarije,koliko se sjećam izričito sam rekao da niko ali niko ne smije da me ometa!
-Izvinite ja sam otišao do kuhinje a Emir je bio sam za šankom i njemu je prodala priču da ste je vi zvali i da je očekujete.
Nije bio upućen moja je greška izvinite još jednom!Ooj Tito i partijo...
-Možeš ići.
Za kakve ja sve spletke moram imat živce pa to je za nepovjerovat.
Ne mogu više ni da radim,nizašta više nisam!Nazovem Srđana al se ne javlja,šta li je i s njim?!A,Saša..probam njega dobit!-Jebač, gdje ti je brat?
-Ooo gos'n gazda ja sam dobro,evo nema ništa sve po starom..
-Ja,ja..
-Kultura vam je na nivou!
-Sav sam ti na nivou.
-Al na mom kurcu, ti i nivo!
- Gdje si jel muljator s tobom?
-Nije,zavukao se ko miš u rupu izgleda da se su se opet zdrpili jebu snajku hormoni opasno!
- To znam,Maja je otišla na intervenciju.
-Ah, da Maja..ona sama?
-Ha, ha, ha, što ne pitaš otvoreno?
-Marš!Nego ajmo šta popit?
-Vala može nizašta sam,čekam te u Laciu.
-Eto me samo da se plaknem,možda sta naleti i za mene!
-Ne igraj se, da mi vatrena napravi raciju.
-Svoj ti poso, haj ćus.
Blentovina,on i vatrena su još enigma..sad ih vidiš zajedno sve ok sutradan za vratove se hvataju pa haj ti znaj šta se tu dešava.A kad ih pitaš ne oni nisu u vezi,Bože sačuvaj!
Skupim papire, pospremim sto i izađem.
Zaustavim se kod šanka da provjerim kako stvari stoje nedelja je i za sat dva će bit puno!
-Mario jel sve uredu treba li vam šta?
-Ništa gazda spremni smo.
-Izvinite gazda ,ja bih da se izvinem za današnji nesporazum stvarno nisam znao. -govori Emir i spušta pogled.
-Uredu je,gledaj da se takvo nešto ne ponovi imate telefon obavjestite me ubuduće!
Uđem na zadnji ulaz i provjerim stanje i rad kluba pa se uputim u svoj separe,u prolazu dobacim konobarici Selmi da donese flašu jegera i led, da jadna ne hoda onaj jebač kad pije kao da ima ugrađen protočni bojler samo saljeva majku mu!
Sjednem i prođem kroz mail-ove na neke odgovorim a neke i ignorišem. Pošaljem Maji poruku,nije mi se javila otkako je otišla:
"Crnokosa,sve uredu?"
"Ako ostanem trudna kurac ću ti odsjeći"
Hah, moja crnokosa nisam ti ja materijal za oca..
"Toliko loše?"
"Nista me ne pitaj javim ti se kasnije,gdje si ti?"
"U Laciu čekam Saleta."
"Pamet u glavu, mogla bi bit kakva dojava "
Hahaha, kakva je luda ne bi me začudilo ni da mi klub digne u zrak a ne da Ivanu potpali da napravi fajront!
"Nedam ja tebe nikom"
-Opa frajeru, zašto sjediš sam?-podignem glavu s telefona i ugledam vitku brinetu u nekoj roza haljini koja više otkriva nego pokriva.
Nonšalantno sjedne pored mene i spusti svoju ruku na moju butinu i kao mazno mi šapne na uho da je spremna za zabavu!
Uhvatim je za ruku da je skinem sa sebe a u tom momentu jebač ulijeće u punom sjaju..-Opaa, zabava bez mene!Jarane ne bi ti bio u koži..
-Ajde mala razguli i ne pojavljuj mi se više pred očima ako misliš uopšte ući u ovaj klub!
-Pih i nisi neki frajer...
-Al ti ga šuknu ženska...-Saša se zacenuo od smijeha.
-Jel ono Ivana?
- Gdje?-skoči Sale ko opržen na noge i uozbilji se odjednom,ha pizda!
Sad sam ja taj koji valja od smijeha,jesam ga sjebao..
-Hahaha,šta je jebač umrlo govno u tebi?
-Marš đubre pokvareno!Sipaj,šta si se stiso. -pruža čašu prema meni.
- Ma sipaj sebi nisam ti ja konobar,dosta što te piće čeka na stolu.
Sjedili smo skoro do pola noći,pričali i zajebavali se dok se nije neka plavuša smjestila u njegovo krilo i sa sobom povela nekakvu drugaricu uz dužno poštovanje prema ženskom rodu,mala je gabor u pičku materinu...
-Šta bona stojiš haj sjedi tam u taj ćošak!
Mislim što dalje od mene jadna,a morao sam joj reći da sjedne lujka bi sigurno prestojala čitavo vrijeme dok drugarica odrađuje Saleta.
Na jednom je muzika stala i svjetla se upališe,kad sa razglasa se začu poznat glas...
-Svi na svoja mjesta, ovo je racija!
Reko sam ja da će ovo ovako završit...
-Šta je jarane,nema nogu a ..otetat li ita?
-Nita ni nogu ni luku,saki me!-Sale bljedno ko nišan, a onu malu je skino sa sebe dok si reko keks.
Jebem li im mamu luđačku našli se jebavat preko mene,jebe se njih što će meni natovarit kijamet papirologije za vrat.
Razmišljala sam da ostavim poglavlje za sutra,ali evo za lijepe snove!
❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙
P.S:Očekujem vaše utiske 😉
YOU ARE READING
Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)
RomanceMaja Jahić dvadesetšestogodišnja djevojka,koja je na oko imala savršen život raskošnu kuću,auto,svoj stan,bogatu porodicu ali nikad nije osjetila onu pravu roditeljsku ljubav jer su im glave non stop u poslu i planu kako što više novca da zarade.A...