20.POGLAVLJE

1.8K 95 11
                                    

Šest mjeseci posle


- Majo kažem ti da malac nije ništa kriv,zakačili su se oko neke ženske!-raspravljamo se već petnaest minuta.

- Ma kurac moj nije kriv,znam ga u dušu namjerno započinje kavgu da ti stvori probleme!

Prošlu noć njen je brat bio gost u Laciu i izbila je tuča u kojoj je on učestvovao, jutros sam pregledao kamere i saslušao Almira i mali stvarno nije kriv.Neka ženska mu je prišla i počeli su plesati malo prisnije dok  nije izletio frajer i tu je nastalo sranje.

-Uredu,kad dođeš pogledaj snimke pa se sama uvjeri!A takve stvari su svakodnevnica,zbog toga i imam obezbjeđenje.

-Aha koja mu je to po redu tuča u Laciu, zar ne shvataš da s tim želi privući pažnju ne bi li ga ti  pozvao na razgovor i stvorio mu priliku da te upozna, a!?

-Ako je tako pozovi ga na ručak pa ćemo se upoznat.-ja stvarno ne vidim gdje je tu problem!?

-Ne dolazi u obzir!Ne želim nikog od njih blizu tebe, a pogotovo ne njihovu marionetu.
Ocu nisu upalile smicalice pa sad Dino ide u izvidnicu!-tu je i razumijem ,ali ona ne shvata da sam ja uvijek korak ispred njih.

-Uredu ljepoto razgovarat ćemo kad dođeš  kući.

-Uh, dobro.Volim te..

-I ja tebe,crnokosa.

Sjednem u fotelju i zatvorim oči, volim je više nego ikoga na ovom svijetu ali da zna bit teška zna.
Možda čak i paranoična, ali shvatam.

To je krenulo sve prije dva mjeseca kad se preselila kod mene.Njenima se to nije baš dopalo, pa se tata Mirsad bacio na posao i to smo kasnije saznali kad nam je Ivana iznijela neke činjenice.

Naime tatica je poslao sitnog dilera u moj klub i potom anonimno dojavio da se u mom klubu dila droga,ali se zajebao jer momci poznaju svakog i znaju ko se čime bavi te je  takvima ulaz zabranjen, ukoliko ne pristanu na kompletni pretres.
Istini za volju od kad nam je Ivana rekla da iza svega stoji Mirsad Jahić cijenjeni sudija  glavom i bradom,morao sam poduzeti neke mjere,ne zbog mene ja sam navikao ali zbog Maje iako i sama zna koliko su loši ne želim da ima problema s porodicom, kakvi god da su ipak su joj porodica.I samo zbog te činjenice sam još uvijek miran,ništa neću uradit dok ona to ne bude željela i bila potpuno sigurna.Sebi nikad ne bih oprostio da budem razlog njenog bola.

Zato je Azur dobio zadatak da malo istraži i  odradio je odličan posao,otkrio je da mi budući punac i nije tako čist kao što izgleda,cijenjeni sudija a korumpiran do grla.
Sad imam asa u rukavu,za kojeg ne želim da Maja zna.Što manje zna manje će je glava bolit!

Pogledam fasciklu u kojoj se nalaze imena osoba koja su potkupila cijenjenog sudiju i s kim je sve surađivao.Ustanem i ostavim je u sef,kad dođe vrijeme iskoristit ću je,a da ni  trepnut neću.

Kucanje na vratima me obavjesti da imam posjetioca.

-Slobodno.

-Gazda,brat gospođice Maje želi da vas vidi.

Heh,izgleda da ćemo se ipak upoznat, neke stvari jednostavno ne možeš spriječiti dođu sasvim neočekivano. Iskreno baš me zanima šta ima da mi kaže.

-Uredu, uvedi ga.-okreće se da ode.

-Azure!Maji o ovome ni riječ.

-Ne morate ni govorit. -namigne i izlazi iz kancelarije.

Sjednem u fotelju i zavrnem rukave košulje te moje tetovaze dođu do izražaja,popravim sat na ruci i naslonim se nazad. Pa da vidimo šta to malac ima za reći!

Nakon par minuta Azur uvodi Dinu..

- Zdravo ja sam Dino,ovaj Majin brat.-pruža ruku preko stola i vidim da je iznenađen mojom pojavom.Da znam ponekad briljirat,pružim ruku i pozdravim se.

-Znam malac, sjedi.-sjeda nervozno na fotelju ispred stola.Izgleda da mu i nije prijatno što je ovde,a kome i bi zna i sam da ulazi u vučiju jazbinu.

-Čime te mogu ponudit,šta piješ?

-Ne bih ništa hvala,samo sam došao da ti se zahvalim za ono sinoć.-primjetim da je odmah prešao na ti,hmm.Pa nismo ovce čuvali ako sam ti sestrin momak,al ajde da ne ujedam na prvu moram bit uljudan bar zbog Maje a odlično znam kako bi s njima svima završio.

-Vidim dobro te je našminkao.Sinoć nisam bio tu,ali sam jutros pregledao snimke.

- Da što se toga tiče da li bi ih mogao izbrisati, ne bi bilo dobro da dođe u pogrešne ruke.-lomi prste na rukama i spušta pogled.
E moje dijete nisam ja od juče,heh još jedan as u rukavu već vidim naslov u trač rubrici "Sva lica,sina uglednog sudije"!

- Na sigurnom su!

Posmatra me jedno vrijeme i konačno progovori.

-Iskreno nisam te kao takvog zamišljao.

-Kakvog?

-Pa kao..gospodina!Više kao ne znam nekog slobodnijeg lika.

Nasmijem se od sveg srca,kako li su me samo zamislili neću ni da pomišljam iako već znam odgovor.

-Odijelo zna da prevari..-namignem mu i naslonim se na sto.

Uzvrtio se kao da je na mravinjaku,a ne na fotelji.

- Ja..ovaj trebao bih poći. Hvala još jednom i drago mi je da smo se upoznali.

-Ništa, pamet u glavu malac samo ćeš sebi naškoditi. -znam da je shvatio začenje mojih riječi.

Gledam kako klima glavom i izlazi napolje gdje ga Azur čeka.


Završim preostalu papirologiju i krenem po Maju na posao,inače je Azur vozi ali danas je meni usput.

Heh,kad se sjetim koje je probleme pravila oko toga smijao bi se i dan i noć!

Vrhunac je bio kad je rekla da će meni u inat da kupi motor da joj citiram "sexi dupe dođe do izražaja "možeš mislit,morala bi me prvo ubit da takvo nešto dozvolim.

A dodatno sam je raspizdio kad sam rekao da ću joj za rođendan kupit biciklo s korpom i veliki šešir da mi bude kao francuskinja. Rezultiralo je bacanjem na mene svega što joj je bilo pod rukom,rasula nam je kuhinju da valja.

Ali i takvu jedinstvenu i ludu je naprosto obožavam ona je moje sve...















Vratio se Šime, sorry što ste čekali...
Uživajte ❤❤❤❤❤❤

Luda Za Tobom(ZAVRŠENA)Where stories live. Discover now