25. konec

261 17 0
                                    

,,Tohle bylo sakra divný.." zamumlala jsem a prohlédla si malé jizvičky na zápěstí levé ruky. 

~~~
Člověk by čekal, že po ošlehání blesky mu Fury dá pokoj minimálně na měsíc a pošle ho za peníze SHIELDu na luxusní dovču na Maledivách. 
Bohužel Fury je škrt takže se za 3 dny objevil ve dveřích se složkou další  mise. 

~~~
,,Nikam nejde." obhájil mě Tony ,,Starku, je dospělá a navíc celkem fit." oponoval Fury a nejspíš si vzpomněl na moje originální vtrhnutí na ranní poradu, jen v pyžamu s turbanem na hlavě (taková ta blbost po mytí vlasů, chápeme ne?) 
,,V pohodě, je mi dobře." ukončila jsem jejich vymýšlení argumentů na budoucí hádku ,,Ale.." snažil se něco namítnout Tony. 
,,Ne, neuvidíš zlatý prasátko." utišila jsem ho mírně vtipným argumentem ,,Vidím každej den tebe, to mi stačí." řekl s úšklebkem ,,Ts.. tohle bylo hnusný." rádoby uraženě jsem se otočila na Furyho ale pak to nevydržela a rozesmála se taky. 
Takže jsme se tam smáli jak blbci oba. 

Fury s pokerfacem zvedl pohled do imaginární kamery a řekl ,,Cirkus.." 

~~~

Lokie dokie, tohle je ofiko konec první knihy (jo, tohohle odpadu bude víc) je mi jedno jestli to někdo čte nebo ne, píšu to pro sebe takže se uvidíme u nějaké skvělé, úžasné a hlavně MOJÍ další knihy. 

Páááčko <3 

🎉 Dokončil/a jsi příběh Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO] 🎉
Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat