2. zima

571 21 5
                                    

Hned poté co jsem vyšla z koupelny a skočila do postele jsem usnula. 

~~~
,,,Ahoj An" vešel do laboratoře Bruce, jeden z týmu a také skvělý vědec, nepatrně jsem sebou cukla ,,Ahoj" usmála jsem se na něj a pokračovala v práci. 

,,Co děláš?" zeptal se mě
,,Překvápko" pousmála jsem se nad představou toho jak to bude vypadat, jestli se to povede ,,Jaká byla mise?" zeptala jsem se. 

,,Celou dobu jsem byl v jetu, ale podle vyprávění a toho jak ostatní vypadali celkem divočina. Jediná Wanda nemá ani škrábanec." vytáhl z poličky nějakou složku ,,Přivedli sebou i nějakou holku, Nat jí teď vyslýchá a za chvíli by mi jí sem měli přivést abych jí vzal krev a tak." řekl a začal něco do té složky plné papírů psát. 

A skutečně, po chvíli se objevila u dveří holka v poutech a Steve s Tonym. Oba dva pomlácení, ale živí. 
,,Dobré ráno" kývl na mě Steve, ani jsem nestačila odpovědět a ta holka se šíleně rozesmála a začala sebou cukat ,,et omni die! quod pro vobis!" ječela nepřirozeně hrubým hlasem, cukla jsem sebou ,,Takhle mluvila i předtím?" rozhlédla jsem se po nich. 

,,Mluvila dost divně, ale rozhodně ne latinsky." luskl jí před obličejem Tony ,,Rozuměl tomu někdo?" zeptal se pak. 
,,Říká něco o tom že všichni umřeme a že si pro nás NĚCO jde." slovo něco Bruce zdůraznil. 

,,Říkala cituji: Všichni zemřete! jdou si pro vás!" odpověděl Jarv, 
,,Díky Jarve, tak Bruci vezmi jí krev, ať to máme za sebou." vysadili jí se Stevem na lehátko a dost pevně chytli. 
Jakmile se k ní Bruce přiblížil spolu s desinfekcí začala sebou cukat a vycenila ty zuby typické pro upíry, nebo něco v tom smyslu. 
~~~
,,A ta holka na mě prostě vyběhla, myslím že má vzteklinu." dořekla Nat podrobnosti o té misi, opřená o Clinta jsem si pilovala nehty když v tu chvíli z výtahu vyšel Fury. 

Jediné co řekl bylo ,,Dnes večer odjíždíte na misi." podal nám složku a odkráčel zase zpět. 

~~~
,,To je zima kurwa.." zamrmlala jsem a přitáhla si blíž k tělu bundu, 
,,Slovník!" ozval se rampouch 
,,Co bys čekala, jsme na Sibiři." zamrmlala jedna agentka která jela s námi místo Wandy se smíchem, pak tu byl ještě Steve, Clint, Nat, vojáček (kterého nám Steve představil jako Buckyho) Tony a ještě jedna holka. 

- 372 slov 


Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat