5. Nekřič

307 13 0
                                    

,,Ovládala ho Hydra!" zvedl hlas na Nat Steve, 
,,To ho neomlouvá!" začala hádku, 
,,Můžete se přestat hádat? Nedá se tu pít." sykla jsem, Nat ke mě došla a vytrhla mi flašku z ruky ,,Nechlastej!" zavrčela ,,Jasně mami."  povzdechla jsem si. 

,,Zabil jí babičku, a ty na to řekneš No, ale oni ho ovládali!" napodobila jeho hlas, to jsem jí musela přerušit ,,Nemá to smysl, hádat se kvůli mě." otočila se na mě ,,Děláš si prdel? Mě to sere protože omlouvá to že on někoho zabil." zabodla prst Stevovi do hrudi. 

,,Četli jste i zbytek té složky? Třeba kolonku děti?" zeptala jsem se, 
,,Bucky nemá děti" zadíval se do složky Steve, 
,,Jedno, bohužel jedno tam je." ukázala jsem na větu úplně dole. 

~~~
,,Čus" objevil se v obýváku Clint ,,Co máme v plánu?" skočil mezi Nat a mě. 
,,Chceme se podívat na horror." začala Nat ,,Na kruh..." 

,,Tak to ne" už se chtěl zvednout, to ho ale Nat čapla za rukáv mikiny a stáhla ho zpět ,,Sedni" Clint si povzdechl a po začátku filmu si pomalu polovinu celého času zakrýval oči. 

Jenže snad po půl hodině filmu kdy tam zrovna byla scéna se Samarou jak vylézala ze studně když se za námi objevila Wanda zabalená do deky s popcornem ,,Čus, můžu se přidat?" zeptala se, Clint zaječel jako malá holka a když se uklidnil vypadal že Wandu udusí tím popcornem. 

Za nějakých 15 minut se přidal i Steve, když v tu nejhorší chvíli začaly problikávat slabé světla, Clint sebou cukl a paranoidně se začal rozhlížet ,,Uklidni se, nic se neděje." neodtrhla pohled od filmu Nat. 
Jenže když se tichým obývákem rozezněl křik minimálně Clint si cvrknul, my ostatní jsme se po slabém vypísknutí rozesmáli, za námi stál Tony zabalený v bílém prostěradle a černou parukou a parodoval tím Samaru. 

Clint se zvedl a s nadávkami opustil obývák, jeho místo zabrala Samara/Tony ,,Tak pokračujem ne?" zadíval se na film. 

- 321 slov 
 

Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat