12. slunce

218 10 0
                                    

Ráno mě probudilo slunce, respektive paprsky slunce. 
Zamručela jsem a snažila se ještě usnout, bohužel mi po chvíli došlo co se stalo a kvůli tomu už jsem neusnula. 
No, rozhodně toho nelituju... ozvalo se moje svědomí ty sklapni okřikla jsem se. 

Sedla jsem si a došlo mi pár věcí, za 1. že nejsem u sebe a za 2. že jsem tu sama. 

,,Dobré ráno slečno, pan Stark vzkazuje že musel na naléhavou schůzku ale bude zpět kolem dvanácti." vyděsil mě Jarv, 
,,Díky Jarve, kolik je vlastně hodin?" znovu jsem si lehla. 

,,8:17, venku je slunečno 15 stupňů celsia." odpověděl ,,Díky" zahrabala jsem se do peřin... 

~~~
,,Volá vám někdo se jménem máma." řekl Jarv a já si málem uřízla prst. 

,,Mami?" zvedla jsem telefon, 
,,No ahoj, prosimtě, chtěla jsem se zeptat... tvoje sestra bude mít narozeniny takže doufám že dorazíš." řekla narovinu, 

,,J-jo.. jasně.." vyblebtala jsem a tak nějak se snažila vstřebat co mi řekla. Se sestrou jsme se před pár lety pohádaly protože ona byla ta úspěšná s velkou rodinou, chytly jsme se a od té doby spolu nepromluvily. 

,,Příští měsíc v 15:00 jo? Ještě ti pak zavolám." típnula to po chvíli,

,,No to mě poser.." zamumlala jsem.. a opřela se o linku. To zas bude cirkus.. prolétlo mi hlavou.Už to vidim, ty její 'vtipné' poznámky.


~~~

,,Za 15 minut na základně.." dořekl jakýsi agent a položil to. ,,Nováčči.. to je nemůžou šoupnout někomu jinýmu.." povzdechla jsem si a vyrazila na nedalekou základnu. Vešla jsem do budovy SHIELDu a zamířila rovnou do šatny kde jsem převlékla do normálního oblečení a pak se vydala do tělocvičen.
 Před ní už byla skupinka holek kolem 13-14, něco mlely o tom jak to tu bude skvělé a jak z nich budou Avengers. Nad tím jsem se pousmála a vzala si složku která se tam válela vždycky ve které byly jména těch nováčků. Jen rychle jsem si prolétla ty jména a co mě překvapilo bylo jméno "Jasmine Wiliams" moje sestra.. ,,Si dělá prdel snad.." povzdechla jsem si a podívala se na hodiny na tělocvičnou.
 Kousek od těch holek bylo pak dalších snad 15 děcek takže jsme byli až všichni. ,,Fajn, ticho!" strhla jsem na sebe pozornost, ,,Dík, takže všichni si dáte 20 koleček.." ukázala jsem na dveře tělocvičny. Většina z nich otráveně vešli do tělocvičny a začali běhat, co si budem.. jestli tohle má být naděje národa tak jsme solidně v prdeli.. Opřela jsem se o zeď u dveří a pozorovala naději když vešla moje sestra ,,Jdeš pozdě" stále jsem pozorovala jednoho kluka který už mi teď neskutečně pil krev. ,,Co tu děláš?" sykla překvapeně, ,,Já? Já tady pracuju, spíš co tu děláš ty." ušklíbla jsem se, ,,Vždycky jsem chtěla někoho zachraňovat." založila si ruce na hrudi ,,Tak si dej 20 koleček" mrkla jsem na ní a když se rozběhla měla jsem čas si projít složku.

Jenže když už jsem chtěla začít otevřely se dveře, tam stál nějaký staší agent. ,,Můžeme si promluvit?" kývla jsem a vyšla z tělocvičny, ,,Neznáte ji?" položil velmi zvláštní otázku a ukázal mi fotku... mojí nevlastní sestry. ,,Ano.... co udělala?" zeptala jsem se, ,,Chytili jsme ji, pracuje pro Hydru. Potřebujeme jí vyslechnout a myslím že vám by něco řekla." kývla jsem ,,Ale já mám teď nováčky" ,,Vezmu je." podala jsem mu složku a pak se rychlým krokem vydala k místnostem kde 'mučili' nudnejma otázkama agenti Hydranty nebo jinou havět. 


- 560 slov 

Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat