,,Okay.. tak se pak kdyžtak ještě zastav." rozloučily jsme se ráno se Sabinou a já se pak ráno vydala přes celou vesnici za rodinou kterou jsem pěkných pár let neviděla.
Zaklepala jsem a po chvíli kroků mi otevřela máma, v zástěře, ale otevřela.
,,Ahoj" objala mě ,,Ahoj" usmála jsem se.
,,Co ty tu?" zeptala se mě když jsem si sedla ,,Mám volno, ostatní jsou pryč." vysvětlila jsem.
,,Takže zůstaneš na oběd?" kývla jsem a usmála se ,,Dneska má přijet strejda s dětmi" řekla a mě zmrzl úsměv na rtech ,,...Super?" nervózně jsem se zasmála.
,,Ale notak, rádi tě uvidí" usmála se a pak odběhla někam do kuchyně ,,Mám ti s něčím pomoct?" došla jsem za ní ,,Ne, jen mi můžeš naškrábat brambory." podala mi škrabku.
,,Jo, jasně" vzala jsem jí a pytel brambor.
,,A jaký je vlastně pan Stark" zeptala se najednou, málem jsem si u jeho jména uškrábla prst ehm.. ,,Egoista, ale je celkem fajn" usmála jsem se na bramboru když jsem si vzpomněla jak jsme loňskou zimu vyráběli palačinky a jedna přistála Clintovi na obličeji který byl pokrytý maskou kterou mu vyrobila Nat.
~~~
,,Už jsou tady" reagovala máma na zatroubení z venku a já si leknutím znovu málem si uškrábla prst při oškrabování mrkve na salát.
,,Zajdu tam" zvedla jsem se a seběhla dolů kde už stál zástup rodiny, otevřela jsem a zmizela opět nahoře.
,,Ahoj!" ozvalo se zezdola sborově, povzdechla jsem si a tiše odpověděla taky.
,,Notak, jsou to tvoji příbuzní" povzbudivě se na mě usmála máma ,,No právě..." zamrmlala jsem skoro neslyšně a doškrábala poslední mrkev.
~~~
,,Jo mimochodem, co má znamenat toto." máma mi plácla před obličej noviny (snad rok staré) velmi zajímavou titulkou "Miliardář a superhrdina Tony Stark spolu s Anitou Williams, jednou z Avengers." bylo tam pak něco pod tím a tak ale to už nikdo nečte a jak jsem si myslela, byly to noviny ze dne kdy jsme mířili do SHIELDu a udělali si z celkem otravné novinářky srandu:
,,Nechceme si z ní udělat trochu srandu?" sykl Tony když jsme byli skoro u základny,
,,Proboha.. tobě ta titulka minulý týden nestačila?" se smíchem jsem se zeptala,
,,Ne, ale když už zamnou běhá minimálně rok tak ať alespoň dostane přidáno." propletl si semnou prsty
,,Je hezký že tak myslíš na místní krysy.." poznamenala jsem.. a na konci ulice provokativně zvedla prostředníček aby měla o čem psát.
A asi si domyslíme že tam nedala tu fotku s prostředníčkem, můra jedna...
,,Tohle?" zabodla jsem prst do sebe na papíře,
,,Co jiného.." pobaveně odpověděla máma,
,,Byla to sranda" obhájila jsem tu fotku ,,Mhm.. sranda" odvětila klidně.
- 430 slov
ČTEŠ
Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]
FanficV lese, pod kapradinou na studené zemi, leží tam opuštěné tajemství, nikdo kromě stromů a větru o něm neví, v zapomenutém lesním království. Bezvládné tělo teď leží v listí, a stromy zůstanou navždy němé. ~~~ Rodina tu prý pro nás vždy bude, je to...