21. Šílenost

162 10 0
                                    

Další dva dny byly hrozné, to v té injekci mě po pár  hodinách od doby kdy jsem se probudila začalo pálit, bohužel se to ani po pár hodinách nelepšilo. 
Celé ty dva dny jsem měla šílené zimnice, křeče a pomalu jsem nespala, měla jsem pocit že brzo umřu. 

Po těch dvou dnech se ale přidalo i zvracení a byla ze mě troska. 

To jsem dopadla... zhluboka jsem dýchala Jak ti je? ozvala se Wanda. 
Na umření.. odpověděla jsem jednoduše a lehnula si na postel Dnes se sem má prý přijít podívat Stark.. trochu jsem se hrabala dozorcům v hlavě. 

Doufám že nás z toho vyseká, nevím jak dlouho tu přežiju. 

~~~
To zvracení zmizelo tak rychle jak přišlo a mě zase bylo o něco lépe. Blížil se nějak večer kdy se ozvaly hlasy, v jednom jsem poznala Tonyho. 
S nadějí jsem se zvedla a poposedla si blíž ke sklu které nás oddělovalo. 

Jestli si myslíš že něco vyřeší a že nám pomůže, tak jsi dost naivní. Ozvala se Wanda. Jsi celkem skeptická, víš to? odpověděla jsem s úšklebkem. 
Ne, jsem jen realista. Ukončila konverzaci. 

Stark si nás všechny přeměřil povýšeným pohledem a pak odešel, nic neřekl, u nikoho se nezdržel déle než minutu. 
Hezky no.. pomyslela jsem si. 

~~~
V noci mě vzbudily rány, Bucky a Wanda se dostali z cel a utekli, ostatní na to moc nereagovali a já jen tiše doufala že se pro nás vrátí.

~~~
,,KDE JSOU?!" zařval na mě jeden hlídač a namáčkl mě na stěnu mé klece ,,Nevim" mykla jsem rameny a on mi jednu vrazil, spadla jsem na zem a poté co mě vytáhl znova na nohy schytala další. 
,,Nech jí" křičela Nat kterou sem dotáhli snad den po mě, dostali i Steva a vlastně všechny ostatní až na Starka a Rhodeyho. 

,,Ty drž hubu" zavrčel a chtěl mi cáknout ještě jednu, jeho ruku jsem ale chytla a na chvíli se mi před očima zatmělo. Pak už si ale nic nepamatuju. 

- 327 slov 

Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat