,,Ahoj mami" objala Jas mámu a pak i mě ,,Tak co, těšíte se?" usmála se na nás.
,,Mhm.. strašně" prohodila jsem tiše a pak se na mámu usmála, Jas se nad tím ušklíbla, tehdy když jsme se pohádaly Jas už taky chodila na akademii SHIELDu takže jí sestra považovala za dost podobnou okultistku jakou jsem byla já.
,,Ale jo" mykla rameny a pak se šla přivítat se zbytkem rodiny, k mému štěstí tam sestra dokonalá ještě nebyla.
,,No.. navrhuju se co nejdřív zlejt pod obraz abychom ty její kecy neslyšely." řekla Jas a já se rozesmála ,,Skvělej nápad" snažila jsem se přestat smát.
,,Čemu se smějete?" přiběhla k nám naše nejmenší sestra,
,,Vtipu vtipnému" zakecala jsem to,
,,To mi došlo, ale jakému?" naléhala.,,Vzpomněly jsme si na jeden příběh víš." řekla sestra a napila se,
,,Takže mi nic neřeknete." sedla si k nám a začala vyprávět příběh který se jí stal nedávno ve škole.
~~~Po půl hodině vcelku normální konverzace se těsně za domem objevila moje sestra aka oslavenkyně, její manžel a třináctiletá dvojčata.
Zhluboka jsem se nadechla a po vzoru svých dvou sester se s ní šla 'přivítat' ve skutečnosti to spíš byly tři minuty hrůzy a neupřímných úsměvů.
,,Ahoj" zamávala mi a já jí taky, naštěstí mě ušetřila objetí a rovnou si šla sednout.
,,Takže co ty vlastně děláš?" napila se kávy a podívala se na mě,
,,Pracuju" odpověděla jsem stroze ,,Kde pracuješ?" napila se znovu ,,V kanceláři" nepřesvědčivě přesvědčivě jsem se taky napila.
,,Hádám že ještě nikoho nemáš." prohodila jakoby nic ,,Ne, nemám" naštěstí se tady nečtou noviny z Ameriky, jinak bych celý večer poslouchala kecy o tom jak jsem jí to měla říct.
,,Ale.." nedošlo to Jas ,,ticho" sykla jsem a pohledem jí naznačila že nechci aby to věděli. Sestra se na chvíli zastavila ale pak pokračovala ve vyprávění toho jak jí kadeřnice pokazila vlasy.
,,Mamiii" doběhly za námi její dcery ,,Ano?" otočila se na ně.
,,Hele" podala jí jedna z nich noviny, v tu chvíli mě zamrazilo, tam ale naštěstí byla fotka mojí bývalé školy a něco o tom jak málem bouchla kvůli senilní profesorce fyziky která neuhlídala situaci, mimochodem, ta učitelka měla snad padesát už když mě v 7. třídě učila tabulku periodických prvků. Což už bylo pěkně dávno.,,Můžeš na chvilku?" sykla Jas pak vstala a stoupla si dost daleko od ostatních ,,Kdy chceme vypadnout? Začínám se nudit." řekla.
,,Někdy až bude tma, ostatní budou dost opilí na to aby si nás nevšimli a možná ještě stihneme východ slunce v New Yorku." podívala jsem se po zbytku rodiny kteří už byli poměrně opilí.
,,Okay.." kývla a vrátila se zpět ,,A co ty vlastně studuješ?" zajímala se sestra ,,A kde že to studuješ?" dodala.
,,Mmm.. studuju v New Yorku práva." vymyslela ,,Bydlím u An." dořekla.
,,Připadá mi jako kdybyste mi lhaly." začala mě hypnotizovat pohledem,
,,Jestli se mě snažíš zhypnotizovat tak se ti to nepovede." opětovala jsem její (ne) uhrančivý pohled.
~~~
,,Jas, vypadnem." sykla jsem když jsem už znuděností umírala, Jas kývla. Vstala sem a vydala se k brance, doteď nám nikdo nevěnoval pozornost.
,,Hej, na slovíčko." dobelhala se ke mně sestra, povzdechla jsem si a otočila se na ni.
,,No?" naklonila jsem hlavu na stranu ,,Někoho máš že? A pravdu" dodala, povzdechla jsem si ,,Jak jsi celkem nedávno řekla, kdo by mě chtěl." mykla jsem rameny ,,Nikoho nemám." ignorovala jsem Jas která nás s úšklebkem pozorovala.
,,Hmm.. máš pravdu, takovou chudinku by nikdo nechtěl." najednou hnusně a arogantně dodala, střásla jsem její ruku ze svého ramene a s nepříjemným pohledem zabodnutým do sestry řekla ,,Jdeme" naposledy jsem si jí prohlédla od bot až po cop a pak se otočila na podpatku a s Jas odešla.
~~~
,,Mám sto chutí se tam teď vrátit a hodit jí na hlavu ty noviny." napila jsem se z flašky ledového čaje pro který jsem si skočila než jsme se vydaly k toweru.
,,Byla opilá, nemyslela to tak." konejšivě mě poplácala Jasmine po rameni a pak se pomalým krokem vydala k mrakodrapu ve kterém se stále svítilo.
To co jsme viděly nahoře mě šokovalo, doslova celý tým Avengers tancoval na stole na jakousi, mě neznámou skladbu.
,,Neptám se" rezignovaně jsem zvedla ruce a vypařila se do pokoje, po chvíli jsem naštěstí usnula.
- 704 slov
ČTEŠ
Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]
FanfictionV lese, pod kapradinou na studené zemi, leží tam opuštěné tajemství, nikdo kromě stromů a větru o něm neví, v zapomenutém lesním království. Bezvládné tělo teď leží v listí, a stromy zůstanou navždy němé. ~~~ Rodina tu prý pro nás vždy bude, je to...