8. rampouch

279 10 0
                                    

Poté co si Clint málem zlomil nohu usoudil že balet je potřeba trénovat déle, ale k našemu štěstí nás propustil a řekl že bude trénovat s Nat sám.

Takže hned poté co to dořekl jsme se rozběhli do svých pokojů aby si to náhodou nerozmyslel, nerozmyslel si to. 

~~~
,,Fury nás posílá na misi" podal mi složku Steve ,,Tohle? Vypadá to spíš jako bludiště než základna Hydry.." podívala jsem se na mapu toho objektu, chodbičky a slepé uličky byly na každém rohu, nedivila bych se kdyby tam byly propadla a nádrž si piraňama. 

Složku jsem podala dalším  a začala klepat nehty do stolu ,,Vyrážíme za 30 minut" řekl Rogers a vstal. 

~~~
,,Takže tohle je ono?" zeptala se Wanda ,,Jo, ale budeme potřebovat aby někdo odlákal jejich pozornost na sebe aby všichni ostatní mohli dozadu pro toho chlapa." řekl Steve

,,Jo v pohodě, tohle mi ještě jde." přihlásila jsem se na skoro jistou smrt, 
,,Jsi si jistá?" řekl Rogers a když jsem kývla popošel za ostatními doříct jim celý plán. 

,,Takže An odláká pozornost a my ostatní se dostaneme na základnu zadem, tam chytneme toho chlapa a na znamení je začneš likvidovat (podíval se na mě) my ti přijdeme na pomoct a možná ještě stihneme skočit na véču." podíval se po všech rampouch. 

Kývla jsem a když odešli Jarvovi jsem pošeptala svůj plán ,,Jarve, hackni se do jejich systémů a pusť mi tam písničky z Winx clubu. Aby to mělo nějakých 30 minut." podívala jsem se na dveře a pak zpět na náramek. 

,,Hotovo" ozval se Jarv po chvíli, 
,,Okay, fajn" sykla jsem a potichu se dostala dovnitř ,,Hej.. kdybyste někdo slyšeli písničky z Winx clubu, tak jsem to já." řekla jsem do komunikátoru a pak si sundala bundu která by mi akorát překážela. 

,,Teď" sykla jsem a po chvíli se půlkou základny začaly rozléhat písničky z winx clubu, v tu chvíli se ke mě začali přibližovat vojáci Hydry. 
,,Neumři tam prosimtě." ozval se Steve, 
,,Já? Umřít? Prosimtě co byste tu dělali bez mé dokonalé krásy a inteligence." odpověděla jsem klidně a pár chvaty složila k zemi pár vojáků. 
Takhle to pokračovalo dál dokud písničky nedohrály, 30 minut.. a když jsem zlikvidovala i ty poslední objevili se další. 
Ti mi dali celkem zabrat, schytala jsem snad tisíce škrábanců a o modřinách ani nemluvě. 
~~~

Hned poté co jsem se vydýchala a uklidnila se na konci chodby objevila početnější skupina těžkooděnců nebo jak si to říkali.

,,Okay... fajn" zamrmlala jsem a rozběhla se proti zdi, na poslední chvíli jsem se odrazila a po hlavě skočila do té skupiny. 
Okamžitě snad dva spadli k zemi a ti ostatní se vzdálili, pár jsem jich zvládla ale v tu chvíli kolem mě proletěl štít a všechny ostatní pomlátil. 
Spadla jsem na kolena a snažila se rozdýchat ,,Jste byli ještě na obědě nebo co." sykla jsem ,,No jasně.." pomohl mi Clint vstát. 

Vyšli jsme ven a přesně v tu chvíli se kousek od nás objevila Nat spolu s Tonym a táhli toho chlapa do jetu, ten se jen smál a cenil zuby na všechny kolem. 

-- 507 slov 


Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat