,,Dobré ráno" vešla jsem do obýváku,
,,Ahoj" pozdravil Tony aniž by zvedl pohled od pohádky která tam hrála,
,,Vážně se díváš na pohádky?" sedla jsem si vedle něj už s jídlem.
,,Problém?" s úšklebkem se na mě podíval,
,,To jsem neřekla" zadívala jsem se na Mickeyho klubík kde právě probírali tvary.
~~~
,,To je hrozná vymejvárna mozku" vypadlo ze mě když skončil díl kde zachraňovali kuřátka.
,,Měli by to zrušit" zhypnotizovaný Stark kývl.
,,Čus band..." objevil se u výtahu Clint spolu s Nat, já sebou cukla a zatřepala hlavou,
,,Co tu proboha vyvádíte?" šokovaná Nat řekla,
,,Mickeyho klubík, hrozná blbost" na důkaz svých slov jsem to přepnula na... winx club?
,,Tohle je ještě lepší fakt." povzdechla jsem si a pak se vydala do laborek kde naštěstí nehrál žádný Mickey.
~~~
,,Takže tady se zašíváme jo?" ozvalo se zamnou, já sebou cukla a můj projekt mi málem bouchl pod rukama.
,,Tfuj.. jsem se tě lekla." otočila jsem se ,,Lekla? Čeho? Že jsem Mickey a přišel jsem ti povídat o trojúhelnících?" ušklíbl se,
,,Vtipnej jako vždycky" ušklíbla jsem se a opřela se zády a stůl ,,To byla ironie že?" založil si ruce na hrudi ,,Ty seš Sherlock" zasmála jsem se.
,,Mhm.. stejně krásný" egoisticky řekl
,,Stejně tvrdohlavý" opravila jsem ho s úsměvem.
,,Já? Nikdy" ušklíbl se ,,Jo mimochodem, co to tam kutíš?" naklonil se mi přes rameno.
,,Nic, překvápko" vymyslela jsem první blbost,
,,Mhm.. jasně, už je to tu zase" rádoby naštvaně řekl,
,,Ty mi taky neříkáš všechno" zabodla jsem mu ukazováček do hrudi,
,,Protože plány mých obleků znáš do detailu." obhájil se,
,,Ale i tak" založila jsem si ruce na hrudi.
Chvíli jsme se na sebe dívali a pak mě konečně Stark políbil, okamžitě jsem si ho přitáhla blíž. Jenže v tu chvíli se zmateně ozvalo ,,Ehm.. ježiš! Pardon" v tu chvíli totiž do laborek vešel Rogers.
Cukla jsem sebou a odtáhla se od Tonyho. S menším úsměvem jsem poplácala Rogerse po rameni a se slovy ,,Nic jsi neviděl" jsem odešla.
~~~
,,Viděl jsem.." začal Rogers, v tu chvíli jsem skočila vedle něj na sedačku ,,Toho jednorožce co běhal po střeše." zachránila jsem situaci.
,,Viděla jsem tebe a tu holku ze sedmičky, chceš aby se to všichni dozvěděli." sykla jsem,
,,Jo, toho jednorožce." dořekl Rogers,
,,Je ti dobře?" naklonil hlavu na stranu Clint,
,,Tak už jsem tu" vešla do obýváku Nat s turbanem na hlavě a pyžamem které jsem jí dala loni na Vánoce s našimi hlavami aby na nás nikdy nezapomněla.
,,Nečekala bych že si to pyžamo někdy vezmeš." zasmála jsem se když si hrdě prohlížela rukáv na kterém byly všechny hlavy, jen zmenšené.
,,Děláš si srandu? Je skvělý." řekla.
- 436 slov
ČTEŠ
Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]
FanfictionV lese, pod kapradinou na studené zemi, leží tam opuštěné tajemství, nikdo kromě stromů a větru o něm neví, v zapomenutém lesním království. Bezvládné tělo teď leží v listí, a stromy zůstanou navždy němé. ~~~ Rodina tu prý pro nás vždy bude, je to...