--- O TŘI DNY POZDĚJI ---
,,Budeme pryč asi tři dny" dořekla Nat, kývla jsem, dneska posílá Fury Avengers kromě mě a Tonyho (ten se z toho vykecal myslím) na nějakou misi někam na Sibiř takže tady bude pár dní krásný klid.
~~~
Asi hodinu poté co odjeli, takže v nějakých sedm večer jsem se zase vydala do tělocvičny kde jsem si pustila první playlist a opakovala si gymnastické prvky které - budu upřímná - se hodí víc než nějaká střelba.
Jenže o pár minut později (konkrétně o 3 a půl písničky) se mi rozezvonil telefon, trochu jsem se lekla a poté zvedla telefon.
,,Čus" ozvala se moje kamarádka,
,,Čuus" opřela jsem se o stěnu,
,,No kamo, od tý doby co jsi v New yorku ses neozvala, a jelikož mám zítra volno co si takhle skočit někam na jídlo?" vysvětlila plán.
,,Takže ty po mě chceš abych přejela pomalu půlku planety kvůli obědu? Tak proč ne" s úsměvem jsem se zadívala ven z okna.
,,Takže v deset ráno u mě? Potřebuju ti někoho ještě představit."
,,Okay.. fajn" típnula to.
Pak už jsem se na cvičení vykašlala a vydala se do pokoje.~~~
,,Čuuus.." objala mě Sabina, moje dobrá kamarádka
,,Čuuuus, jsi pořád stejný skřítek" zasmála jsem se, sice byla menší jen o nějaké tři centimetry ale i tak.
,,Tsss." naoko se urazila ,,No ale ty jsi pořád starší." vydala se do jejího bytu který byl - jako vždycky - přehnaně uklizený.
,,Jen o dva měsíce"
,,I to je dost" opřela se o dveře ,,Tadaaa" otevřela.. tam byla.. knihovna?
,,Knihovna?" zmateně jsem se na ní podívala ,,Ne knihovna, tohle" vytáhla z ní malou knížku s názvem "jak pojmenovat svoje dítě?" přečetla jsem.
,,Mhm.. " nadšeně se usmála ,,Počkej.. co? To fakt? S kým?" zeptala jsem se ,,To je.. překvapení.. teď bych šla na ten oběd ale" vydala se ven.
~~~
,,Upřímně.. vůbec mi to tu nechybělo." procházely jsme vesnicí ve které jsme obě vyrůstaly, posilovna, hospoda, bar nechvalné pověsti, obecní úřad, základní škola kterou jsme obě nenáviděly a samoobsluha.
Pak taky nádraží které oddělovalo kolejemi obytnou část od hlavní silnice a jedna farma trochu dál od toho všeho.
,,A kam vlastně chceš jít?"
,,Nevim.." rozesmály jsme se ,,Co takhle skočit za Káťou?" řekla najednou.
,,Za kým?" zeptala jsem se ,,Jo počkej.. ty jí neznáš.. nevadí, představíme." zahnula do tmavší uličky mezi barem a tou hospodou kde se normálně oblizovali nějací opilci, tam byly popelnice a vedle dveře.
,,Tady?" nedůvěřivě jsem se podívala na ty dveře,
,,Mhm.. dělá tam číšníka." kývla a zaklepala, po chvíli otevřela malá blondýnka, chvíli se na nás dívala a pak spustila ,,Čuuus Sabi, co potřebujeme tentokrát?" vtáhla nás dovnitř,,,Nic, tohle je An" podívala se na mě, zamávala jsem na ní ,,Káťa" usmála se.
~~~
,,Takže ty bydlíš v New Yorku?" napila se, kývla jsem ,,Není to nic moc, ale je to tam fajn" usmála jsem se.
,,Mhm.. jasně, jen takovej mrakodrap.." zamrmlala Sab s úšklebkem.
,,Tak na zdraví" dodala rychle a napila se svého čaje nebo co to pila.~~~
Ve zkratce se ten večer už nic nestalo a tak se přesuneme rovnou na ráno.
- 502 slov
ČTEŠ
Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]
FanficV lese, pod kapradinou na studené zemi, leží tam opuštěné tajemství, nikdo kromě stromů a větru o něm neví, v zapomenutém lesním království. Bezvládné tělo teď leží v listí, a stromy zůstanou navždy němé. ~~~ Rodina tu prý pro nás vždy bude, je to...