Po okultistce se začali objevovat další a další podivíni které ale bylo potřeba nejdřív chytit, to ale po pár desítkách dalších skončilo takže jsme dostali volno.
A proto se teď všichni válíme na gauči a sledujeme film Wrong Turn 3, spíš parodie o kanibalech co loví po lese lidi a žerou je.
,,Strašná blbost" prohodil nezaujatě Steve ,,Je to skvělý náhodou" řekla Nat a dál se nacpávala popcornem.
Celkem idylka, žádní vrazi ani Hydra, to jsem ale nevěděla jak se to posere...
~~~
,,Prosím?" zvedla jsem hlas na agenta SHIELDu který mě přišel zatknout
,,Jménem SHIELDu vás zatýkám za atentát na prezidenta USA, podporování teroristické organizace a krádež složek ze základny SHIELDu. Ruce nad hlavu" namířili na mě zbraň další dva vojáci,
,,Prosím?" zeptala jsem se ještě jednou, nemohla jsem tomu nějak uvěřit.
,,Slyšela jste" zvedla jsem ruce nad hlavu a oni mě zatknuli.
~~~
RAFT.
Vězení pro ty nejhorší z nejhorších, to jsem to dopracovala.
Už ve vězeňském s pouty co mi byly tak tak jsme šli kruhovou místností ve které bylo snad 11 klecí, postel, hodně skla a mříže, to bylo všechno čím ta klec disponovala.
Taková králíkárna.. proletělo mi hlavou, v těch třech klecích seděla Wanda, Nat a ve třetí seděl.. Fury?
Doslova mě hodili do té čtvrté kleci a odešli.
Hodiny tady ubíhali dost pomalu, dokud nepřišel večer, teda ne že bych věděla kolik je hodin, jen jsem tipovala.
,,Můžete mi alespoň říct co jsem udělala." zakřičela jsem a zvedla se ,,Nikoho jsem nezabila ani se o to nepokusila! Nikdo nic neudělal! Jsme tu kurwa neprávem!" zaječela jsem naštvaně.
,,Nemá to smysl" objevilo se mi v hlavě ,,Proč tu jsme?" zeptala jsem se Wandy.
,,Netuším, nikdo to neví" povzdechla jsem si a sedla si kouta kde mi bylo nejlíp.
,,Ty, vstaň" vytáhl mě na nohy jeden voják ,,Ts.. mám jméno" nepříjemně jsem štěkla.
,,Abys brzo neměla něco jinýho." arogantně se zasmál a dotáhl mě někam do výslechové místnosti.,,Takže, víte proč jste tady" sedl si naproti mně nějaký chlápek.
,,Kdybych to věděla asi bych před pár hodinama neřvala že jsem tu neprávem." odpověděla jsem.
,,Fajn, takže zřejmě víte.." nelogicky odpověděl ,,Přejděme k jádru věcí."
,,Proč jste se pokusila zabít primátora Gordona?" ostře začal,
,,Nepokusila" povzdechla jsem si ,,Lžete?" zvedl hlavu od papírů ,,Ne" smířeně jsem řekla a doufala že se tu někdo objeví a řekne že to byla prdel.
~~~
Po snad hodině výslechu přišel nějaký doktor a nesl si injekci ve které bylo něco modrýho. Došlo mi to, začala jsem sebou cukat ale to mi nepomohlo protože jsem byla přivázaná k židli.
Cestou do klece jsem omdlela.
- 430 slov
ČTEŠ
Ms. Williams I. | Avengers FF [DOKONČENO]
FanficV lese, pod kapradinou na studené zemi, leží tam opuštěné tajemství, nikdo kromě stromů a větru o něm neví, v zapomenutém lesním království. Bezvládné tělo teď leží v listí, a stromy zůstanou navždy němé. ~~~ Rodina tu prý pro nás vždy bude, je to...