1 Ay Sonra
Eve girdiğimizde duvarlar üzerime üzerime gelmeye başladı. Hamileliğimi bu evde öğrenmiş, bebeğimle ilgili bu evde hayaller kurmuştum. İçim paramparçaydı. Gözlerim dolarken Karan'ın elini omzuma atıp beni kendine çekmesiyle dikkatimi geri topladım. Başımın üzerine nazik bir öpücük kondurdu. Elimi tutup "Gel benimle" dedi ve bahçeye doğru götürmeye başladı. Bahçeye gittiğimde minik partileriyle bahçede hoplayan kediyi gördüm. Bir anlığına hüznüm geçmiş, "Karan bu ne?" diye sevinçle çığlık attım. Kedilere bayılıyordum. Dudağının tek tarafıyla karizmatik gülüşünü takındı yine. " Annesini ve kardeşlerini bizim çocukların önünde köpek parçalamış. Son anda bu yavruyu kurtarabilmişler. Senden iyi anne düşünemedim." dediğinde gözlerim dolmuştu yeniden. "Ama bu çok güzel" diyebildim sessizce. Beni öyle iyi tanıyordu ki bu hayatta en mutlu olacağım şeyi yine bulmuştu. Koşarak kediciğin yanına gittim ve oturdum. Hemen gelip koklamaya başladı. Karan bahçeye koyduğu biberonu getirip verdi. Öyle minikti ki elimden küçüktü. Gözleri yeni açılmış olmalıydı. Biberonu öğrenmiş olacak ki görür görmez kucağıma geldi. Hemen alıp süt içirmeye başladım. Küçücük karnı kocaman olmuştu. Sütü içer içmez mayıştı ve kucağımda gözleri kapanarak devrildi. Kucağıma alıp odamıza gittim. Karan da arkamdan gelip çoktan hazırlanmış olan kedi yatağını gösterdi. Kediyi yatırıp Karan'a kocaman sarıldım. Sımsıkı doladım kollarımı boynuna.
Her şey çok yeniydi ama yine de sarılırken altımda hisssettiğim sertliğe bedenim refleks vermeye başlamıştı. Karan saçlarımla oynamaya başlamış, isteğe direndiğini sertleşen bedeninden anlayabiliyordum. Ama ben fazla direnemiyordum çoktan ıslanmaya başlamıştım bile. Karan da daha fazla dayanamayıp kalçamdan tutup kucağına aldığında direk bacaklarımı beline doladım ve ağzımdan hafif bir inleme çıktı. Sırtımda sert duvarı hissettiğimde Karan dudaklarıma yapıştı ve nazikçe saçlarımla oynamaya başladı. Yavaş başlayan öpücüklerimiz git gide hızlanıyor elleri saçlarımdan uçları dimdik olmuş göğüslerime doğru iniyordu. Boyundan bağlı elbisemin bağcığını çözüp dudaklarımdan ayrıldı ve koyulaşan gözleriyle gözlerime hazır olup olmadığımı anlamaya çalışır gibi baktı. "Devam et" diye fısıldadım. Bu anı bekliyormuş gibi hızla südyenimi açıp göğüslerimi hızlı hızlı emmeye başladı. Bir taraftan da belini oynatarak alt tarafımda sertliğini sonuna kadar hissettiriyordu. Kucağındayken duvardan ayrılıp yatağa narince yatırdı. "Buna hazır olduğuna emin misin?" diye sordu. İrileşen gözbebekleriyle gözlerime içimi okumak ister gibi bakıyordu. Hızla kafamı salladım. Narince külotumu çıkartıp elbisemi çekti. Başını arkaya atarak çıplak bedenime bakarken istemsizce utandım. Anlamış olacak ki hafifçe gülümsedi ancak göğüslerime inen gözleriyle gülüşü yerini düzleşen dudaklarına bıraktı. Gözlerini gözlerimden ayırmadan kemerini çözmeye başladı. Imm yapıp karşımdaki eşsiz manzarayı seyretmeye başladım. Yavaşça yatağa geldi ve nazikçe öpmeye başladı dudaklarımı. İçimden okadar çok duygu geçiyordu ki... Bir taraftan da göğüslerime gelen saçlarımla birlikte göğüs uçlarımı okşuyordu. Her hareketi nazik ve romantikti. Yeniden gözlerime bakarken altımda git gide artan sertliği hissediyordum. Tek kaşını kaldırmış gözlerime bakarken yeniden kafamı salladım. Yine de emin olamadığını fark ediyordum. Yavaş yavaş girmeye başlarken içime sanki yaptığımız şey aşkımızı somutlaştırmaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takipçi
Mystery / ThrillerArkamdan birinin geldiğini hissediyordum. Korktuğumu belli etmemeye çalışarak hızlı hızlı yürümeye devam ettim. İçimi büyük bir ürperti kapladı. Adımlarımı iyice hızlandırdım.