❃ Bölüm 1 - 'Aşklambaç'

2.5K 84 34
                                    

Merhaba, arkadaşlar... Bu benim ilk hikayem olacak. Beni destelekleyen, destekleyecek olan herkese çok teşekkür ederim. ♡ ♡

Multimedia' da İris Bezaz.

Bölüm Şarkısı Redd - Mutlu Olmak İçin .

İyi okumalar.

** ** **

Alarmın gürültülü sesiyle gözlerimi açmamla tekrar karanlıkta kalmam beni şaşırtmadı. Alarmı elimle bulmaya çalışırken aynı zamanda yüzümdeki kitabı kaldırıyordum. Evet, genellikle kitap okurken uyuyakalan bir insandım. Kitabı kenara koyup saate baktım. Neyse ki geç kalmamıştım.

Yataktan kalkıp yeni uyanmanın verdiği uyuşukluktan kurtulmak için gürültülü bir şarkı açıp banyoya girdim. Bugün mutlu hissetmem gerekirdi fakat üzerimde geceden beri atamadığım bir huzursuzluk vardı. Düşüncelerime tezat olarak bahar serinliği veren, çiçek desenli elbisemi giymiştim.

Evde kimse var mı diye kontrol etmek için '' Kimse var mı? '' diye sanki bir şarkı sözü edasıyla nidalar attım ama ses gelmedi. Zaten genelde hizmetçiler dışında eve benden başka kimse uğramadığı için, pek şaşırtmamıştı açıkçası.

Fransa'da yaşadığımız için halamdan başka akrabamız da yoktu burada. Neyse, şimdi bunları düşünmenin sırası değil diyerek kendimi mutfağa attım. Akşam tezgâha koyduğum piknik sepetini alıp içine gece yaptığım keki koydum. Evet, keki gecenin bir vakti yaptım. Aslında sabah yapacaktım ama uyku tutmayınca gece yaptım, çünkü sorunluydum. Sepete meyve ve piknik için gerekli şeyleri de koyduktan sonra sepeti kapattım. Odama gidip makyaj da yapıp, son kez aynaya bakıp elime hasır piknik sepetini ve çantamı aldıktan sonra evden çıktım.

Bugün için çok heyecanlıydım. Bir yıldır çıkmamıza rağmen ilk kez böyle bir şey yapacaktık. Sadece pikniğe gidecektik ama benim için onunla geçirdiğim her an öyle önemliydi ki...

O benim çocukluk aşkımdı.Çocukluktan beri birlikte büyüdüğüm aşkım. Çocukluktan beri büyüttüğüm aşkım. Onsuz bir hayatı düşünemiyordum. O benim gibi değildi... Ama olsun, aşkta hep bir taraf daha çok sevmez miydi zaten? Benim Teoman'ımdı o, dokunup hissettiğim adam her şeyden herkesten çok sevdiğim sevgilim.

Düşüncelerimden arınıp arabamın buz gibi olmuş deri koltuğuna oturdum. Soğuk her zaman bizi kendimize getiriyordu.

Teoman'ın evinin önüne geldiğimde derin bir nefes alıp arabadan indim. Evi ihtişamlı bir yapıya sahipti. Burada, her defasında hayranlıkla seyre dalardım. Evin önüne geldiğimde kapıyı kendi anahtarımla açıp içeriye girdim.

Evde tek ses yoktu. Uyuduğunu düşünerek sessiz adımlarla odasına doğru ilerledim. Ağzımda bir karış gülümsemeyle kapının kolunu yavaşça çevirdim. Uyanmasını istemiyordum, hedefim öperek uyandırmaktı.

Kapıyı aralayıp içeri girecekken gözlerimin önüne serilen görüntü beni adeta yerime çiviledi. Yuvarlak büyük yatakta, Teoman'ın boynuna kollarını dolamış kişi kuzenim olamazdı değil mi? Gözlerim, bana oyun oynuyor diye düşünerek birkaç kez açıp kapattım. Ama ordaydı hala orada duruyorlardı. Tam karşımda... İhanetin verdiği eziklikle daha fazla ayakta duramadım ve yere yığıldım. Kapının kulpu parmaklarımın arasından kayıp gürültüyle sallanmıştı.

Yere düşmemden oluşan gürültüyle kuzenim olacak sürtük huzursuzca uyandı.

Sese sebep olan şeyin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

''Aşkım bu ses... İris! '' diye bağırdı ve mor ipek çarşafı göğüslerini gizlemek için üzerine dolamaya çalıştı.

Koynunda yatan Teoman da yataktan fırlayıp bana gözlerine inanamazcasına baktı. Uykusundan yeni uyanmasına rağmen, karşısında beni görmek ona şok etkisi yapmıştı. Bu onu uyandırmaya yetmişti.

AŞKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin